KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

زنده باد مخالف من

در قسمت نظرات متن دوست خوبم علیرضا قهرمانی دیدم که فردی به اسم مافیا آمده و سرویس دهنده ی همکلاسی را تهدید می کند که((همانطور که مستحضر هستید گروه ما تصمیم بر این گرفته که دیگر محمد حسین باقری در همکلاسی حضور نداشته باشد))در ادامه اضافه کرده:((گروه ما طرفدار هیچ جناهی نیست و تضمین می کند با دیگران تا زمان تایید عدم عقلانیتشان توسط گروه ما ،کاری نداشته باشد ، حال می خواهد طرفدار هر گروهی باشد.)).(بگذریم از اینکه جناح را غلط نوشته بود) و در نهایت درخواستهای زیر را داشته است:((1-محمد حسین باقری نباید در لیست مدیران باشد و هیچ دسترسی به کنترل پنل همکلاسی نباید داشته باشد.2-تمام پست های این شخص از ابتدا تا الان باید حذف شود خواه دانلود آهنگ باشه ،خواه آموزش آشپزی ، و دوختدوز قلاب بافی  و... به قلم ایشان.))لازم دیدم در این مورد نکاتی را مطرح کنم.

راستش را بخواهید از دو خصوصیت این جناب مافیا خنده ام گرفت.اول از همه اعتماد به نفس بیش از حدش بود؛زمانی که خواندم نوشته بود((در غیر این صورت وبلاگ همکلاسی را به گورستان تبدیل خواهیم کرد)) این فرد مدعی شده است که گروهی قوی دارد هر چند که بنده بسیار احتمال می دهم یا تنهاست و یا اینکه نهایتا با یکی دو نفر از دوستانش هم نظر هستند که پیش خودش گمان کرده گروهی قوی و مافیایی هستند.از این دوست عزیز درخواست می کنم تا اگر واقعا چنین توانایی ای دارد؛تهدیدش را عملی کند؛و بداند که نه تنها حمید توکلی بلکه هر فرد دیگری هم که بعدا مدیر همکلاسی شود درخواست او را اجابت نخواهد کرد زیرا که اینجا قوانین خاص خود برای حذف افراد را دارد.این اتفاق یک امتحان هم برای سرویس دهندگان امنیتی همکلاسی خواهد بود؛اگر سرویس دهندگان امنیتی همکلاسی از این امتحان موفق بیرون آمدند و ادعای آقای مافیا تنها در حد یک حرف باقی ماند که جا دارد از آنها تشکر کنیم.
اگر هم مافیا حقیقتا توانست برای همکلاسی مشکلی به وجود بیاورد هم مطمئنم تیم سرویس دهنده ی امنیتی همکلاسی تا ساعتی بعد از آن اشکالات را بر طرف می کنند و سیستم را قوی تر؛اگر این اتفاق افتاد بنده شخصا از آقای مافیا قدردانی خواهم کرد که باعث می شوند سیستم همکلاسی قوی تر شود.اگر هم جناب مافیا گمان می کنند گروه فعالی در همکلاسی دارند و می خواهند از آن طریق مثلا وبلاگ را برایمان جهنم کنند باز هم از ایشان و این اقدامشان استقبال می کنم و در راستای آزادی و آزادی خواهی با او قدم به قدم پیش خواهیم رفت و اگر جایی نظرات مخالف داشتیم به بحث خواهیم پرداخت. 

خصوصیت دوم این فرد که خنده ی مرا موجب شد؛خصوصیتی به اسم ((خود همه پنداری)) در شخصیت وی بود.آنچنان تهدید می کند که باید باقری حذف شود وگرنه فلان و فلان خواهم کرد که گویی از زبان همه ی نویسندگان و مدیران همکلاسی سخن می گوید و حمایت تمامی اعضا را پشت خود دارد.او حرف و ایده ی خود را حرف و ایده ی همگان می داند.باز هم به ایشان یادآوری می کنم که همکلاسی قوانین خاص خود را دارد و اینجا همه چیز از مجرای قانونی پیگیری می شود. 

در ادامه دیدم فردی با اسم پیش به سوی آزادی از مافیا حمایت کرده و گفته بود:((اصلا به این موضوع فکر نکرده بودم که چرا تا کنون باقری اخراج نشده))در ادامه گفته بود:((پس دلیلش این بود که توکلی می خواست او را پرورش دهد و نظرات توهین آمیز بهانه ای بود برای ادامه دادن فعالیت باقری در همکلاسی))و گفته بود((پس با این وجود حمید بسیار خطرناک تر از باقری است)).ترجیح میدهم در اینباره توضیحی ندهم؛آزادی خواهی حمید توکلی چیزیست که شاید بسیاری از ما حاضریم برای آن قسم بخوریم؛بارها و بارها برای خود من و دیگر دوستان در طی این مدتی که در همکلاسی عضو بوده ام اتفاق افتاده که در شرایطی که برخی که از لحاظ فکری مرا خطرناک می دانستند در زمانی خاص در همکلاسی مطرح می کردند که علی منتجبی و متن هایش باید از همکلاسی حذف شوند و در این بین حمید توکلی با آنکه از لحاظ فکری بسیار با هم تفاوت داریم و در برخی موارد هم توافق؛در مقابل خواسته ی مخالف قوانین وآزادی خواهی همکلاسی ایستادگی کرد. 

در نهایت می خواهم عرض کنم با اینکه در بسیاری از موارد از لحاظ تفکری با دوست خوبم محمد حسین باقری تضاد داشته و دارم؛اما  هیچکاه با حذف افرادی صاحب تفکر مخالفم موافق نبوده و نیستم؛همیشه هم شعار زنده باد مخالف من سر داده ام.اگر کسی قوانین و مقررات همکلاسی را رعایت نکرد طبق قوانین باید حذف شود اما همانطور که دوست خوبم حمید توکلی تا به حال به درستی تشخیص داده است؛معتقدم محمد حسین باقری در راستای قوانین حرکت کرده و بحث حذف او و متونش از همکلاسی مغرضانه و خلاف قوانین است.

نظرات 18 + ارسال نظر
ح.ا پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 21:34

<خصوصیت دوم این فرد که خنده ی مرا موجب شد؛خصوصیتی به اسم ((خود همه بینی)) در شخصیت وی بود>

ممنون از نظرتون

علیرضا قهرمانی پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 21:47

وبلاگ همکلاسی در حال حاضر نزدیک به 250 عضو داره که هرکسی با ایده خودش میتونه متن بزنه.به هیچکس هم اجازه دخالت در امور مدیران همکلاسی داده نخواهد شد

ممنون از نظرت علیرضا جان
موفق باشی

حمید توکلی پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 21:59

آنچه این دوست برایم ارسال کرد:

=======================================

from Kntu Mafia <mafia.kntu@yahoo.com>
to kntu.blog@gmail.com
date Thu, Jul 30, 2009 at 9:35 AM
subject KNTU`s Mafia
mailed-by yahoo.com


با سلام خدمت مدیرت محترم همکلاسی

همانطور که مستحضر هستید گروه ما تصمیم بر این گرفته که دیگر محمد حسین باقری در همکلاسی حضور نداشته باشد

گروه ما طرفدار هیچ جناهی نیست و تضمین می کند با دیگران تا زمان تایید عدم عقلانیتشان توسط گروه ما کاری ندارد ، حال می خواهد طرفدار هر گروهی باشد.

تا 16 مرداد(یک روز بعد از امتحانات که احیانا رسیدگی به این موضوع لطمه ای به جنابعالی نزند) شما و محمد حسین باقری فرصت دارید تصمیمتان را بگیرید و تا آن روز باید اتفاقات زیر افتاده باشد

محمد حسین باقری نباید در لیست مدیران باشد و هیچ دسترسی به کنترل پنل همکلاسی نباید داشته باشد

تمام پست های این شخص از ابتدا تا الان باید حذف شود خواه دانلود آهنگ باشه ،خواه آموزش آشپزی ، و دوختدوز قلاب بافی و... به قلم ایشان.

در غیر این صورت وبلاگ همکلاسی را به گورستان تبدیل خواهیم کرد

از 17 مرداد تا 20 مرداد گروه ما همکلاسی را با نظرات بی ربط و مستحجن پر خواهد کرد

از 20 مرداد اگر باز هم به این 2 درخواست عمل نشود با اسم هر کسی که در همکلاسی نظر می دهد نظر های بی ربط خواهیم گذاشت و اینقدری آی پی متفاوت داریم که نتوانید تشخیص دهید چه کسی راست می گوید چون گاهی ما برای رد صلاحیت دیگر نظر دهنده ها نیز نظر خواهیم داد مثلا می گوییم من حمیدم آنها دروغ می گویند و ... و در این حالت حتی با فعال کردن تایید نظر و سپس ثبت آن نیز به جایی نخواهید رسید چون تشخیص این کار مشکل خواهد بود

تضمین می کنیم روزی 100 نظر برای هر پست ثبت بشود

پیشنهاد می کنم این روش را برای کسی تعریف نکنید چون زین پس در همکلاسی سنگی روی سنگ باقی نخواهد ماند

و من الله توفیق


=======================================

from Hamid Tavakoli <kntu.blog@gmail.com>
to Kntu Mafia <mafia.kntu@yahoo.com>
date Thu, Jul 30, 2009 at 3:09 PM
subject Re: KNTU`s Mafia
mailed-by gmail.com

سلام بر شما دوست گرامی
اگر به عملکرد بنده در طول دو سال گذشته نگاهی بیاندازید، می توانید حدس بزنید که پاسخ بنده به ایمیل شما چه خواهد بود
موفق و موید باشید

=======================================
=======================================
=======================================

همکلاسی تا زمانی همکلاسی است که پرچمش آزادی بیان باشد!

اگر به خواسته ی این دوستمان اهمیتی داده میشد، آزادی بیان از بین رفته و دیگر همکلاسی، همکلاسی نبود، این دوست تهدید به گورستان کردن همکلاسی میکند، همکلاسی با نظرات جعلی گورستان نمی شود، بلکه زمانی گورستان می شود که همه ی مطالب آن، موافق میل ما باشد، وای به آن روزی که خودمان با دست های خودمان، به وسیله ی حذف تفکر ها، همکلاسی را گورستان کنیم!

ممنون از تو، موفق باشی!

همکلاسی از این تهدید ها به خود زیاد دیده است برای آن هم راهکارهایی هست.
منتظر عملی شدن تهدید جناب مافیا هستیم.
کاملا باهات موافقم
موفق باشی دوست من

حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 22:05

من فک میکنم این آقا هنوز تو جو انتخابات و اینا هستن!! فک میکنند حتما باید یک براندازی صورت بگیره!
نظرات بدی که با نام های مختلف هم ثبت کردند خیلی خنده دار تره!!
یه چیزایی گفتن که فک کنم خودشونم باور نمیکنند چه برسه به بقیه!!!

این آقا.....
بگذریم.
ممنون از نظرتون

رقاص باله پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 22:19

منتجبی یادت رفته تو پست امثال باقری چیا گفته بودی؟حالا می گی زنده باد مخالف من؟
بعدشم شروع کردی عذرخواهی کردن از باقری باور کن منظور من این نبود آبروی خودت را ریختی
فعلا موجی که شروع شده قصد داره حمید و باقری را عزل کنه من ارتباطی با مافیا ندارم البته در ابتدا به نظرات مستهجنی که می خواست بده انتقاد کردم ولی وقتی دیدم حمید توکلی این کار را کرد و گفت من همون مافیام از مافیا می خواهم که این وبلاگ را گورستان بکنه
به قول پیش به سوی آزادی حمید که همه ی نظردهندگان همکلاسی را مافیا می دونه و حمید معتقد هیچ نظری تو همکلاسی نیست مگر نظرات مافیا
اما می تونم پیشنهاد بدهم گزینه های بعدی منتجبی و تقدسی باشند
بچه ها چطوره؟

بنده درباره ی آن متن؛متن دیگری تحت عنوان توضیحات منتشر کردم.به لینک زیر مراجعه کنید http://kntoosi.com/1388/04/15/post-10736/

در مورد موج صحبت کردی؟کدام موج؟رقص باله و مافیا و پیش به سوی آزادی؟ که هیچکدامشان حتی جرات ندارند با اسم نظر دهند می توانند اسم خود را بگذارند موج؟
شما هم به (خود همه پنداری) دچاری.
فکر می کنم همینجور ادامه دهی درخواست حذف همه ی افراد از همکلاسی را بدهی.
موفق باشی

مرجان IT پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 22:37

در پست اینجا چه خبره چه کامنتای بچگانه ای دیدم.واقعا" اینجا چه خبره؟؟؟
به نظرم نگارش نوشته ها خیلی بهم شبیه هستن!
وقتی دارن یه وبلاگ دوستانه رو بهم میریزن(فلانی در خواب یند پنبه دانه... )چطور انتظار داریم کشور رو اینا بهم نریزن؟(اینم البته فلانی در خواب بیند پنبه دانه...)

بابا فکرش کنین این وبلاگ تو این دنیای پیشرفته همینطور ادامه پیدا کنه تا زمانی که همتون پیر و شکسته بشین و بعد همدیگه رو ببینین.چقدر به این روزا میخندین
پدر من فارع التحصیل از دانشگاه تهران در سال 1343 هست.اون روزا که کامپیوتر و وسیله اطلاع رسانی اینقدر نبود.اما از همون موقع تا همین الان(مال امسال اخر مرداد) هر سال برنامه دارن و دور هم جمع میشن.چند بار رفتم.نمیدونین چقدر قیافه ها تغییر کرده و چقدر خوشحالن دور هم هستن.کسانی بودن که چشم دیدن همدیگه رو نداشتن.
حالا تو دنیای امروز .......چرا یه سری میخوان این جو رو بهم بریزن نمیدونمو
من عضو در همکلاسی نیستم.اما هر وقت باشم و وقتم بشه نوشته ها رو پیگیری میکنم و از اینکه همکلاسیهایی دارم که اینچنین با ذوق و شوق از این وبلاگ نگه داری میکنند ، واقعا" خوشحالم و براشون احترام قائلم.حالا کار به این ندارم نظرات و پستهای مخالف همدیگه وجود داره

ممنون از نظرتون
موفق باشید

رقاص باله پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 22:46

من هم همون پست را گفتم که تو مجبور شدی بیای بگی غلط کردم باقری دیگه از این غلط ها نمی کنم
اول پست امثال باقری را زدی بعد دیدی خیت کردی سریع افتادی به پای باقری گفتی دیگه از این غلط ها نمی کنم
اگر سواد خواندن داشتی قبلا این حرف را زده بودم
"بعدشم شروع کردی عذرخواهی کردن از باقری باور کن منظور من این نبود آبروی خودت را ریختی"

مجبور؟این اجبار از کجا اومد؟کی منو مجبور کرد؟ غلط کردم؟؟کجا گفتم؟
کمی توهم هم داری پس!!!
موفق باشی

رقاص باله پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 22:55

حمید چرا آن نظری که گفتم قسم بخور بجون عزیزترین کست که من و مافیا یکی هستم را پاک کردی؟چون دیدی کم آوردی؟
وقتی گفتم این نظرهای آخر را موافقهای حمید توکلی می دهند تا بگویند فقط حمید تهمت نمی زنه ما هم تهمت می زنیم گرفتی پاک کردی
جرات نکردی به عزیزترین فردت قسم بخوری
ولی مرد باش این بار این نظر را پاک نکن
ولی اگر راست می گی من و مافیا یکی هستیم پس بگو به جون مادرت من و مافیا یکی هستیم
من قسم خوردم به جون مادربزرگم که الان تو بدشرایطی هست من و مافیا یکی نیستیم
فقط پاکش نکن

خنده ام می گیرد.
موفق باشی

یک دختر پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 23:25

من هم شاهدم و قسم میخورم که نظرات من را هم پاک کرده، همیشه شعار میدهد اما در مقابل مخالفانش تنها کارش حذف و سانسور است
اگر یکبار دیگر نظرات ما را پاک کنی، آنچیزهایی که لو نداده ایم را به عموم خواهیم گفت، این یک اخطار جدی است!!!!!!!!!1

ما بیشماریم........
ما بیشماریم........
ما بیشماریم........
ما بیشماریم........
ما بیشماریم........
ما بیشماریم........
ما بیشماریم........

باشید... باشید.....
بیشمار یعنی ۳-۴ نفر؟که تازه معلوم هم نیست همین ۳-۴ نفر هم باشید.
موفق باشید.

می ناب پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 23:26

به نظرم نباید این جیزها رو اینقدر جدی بگیریم.من هم از دست آقای باقری و استدلال هاشون دل خوشی ندارم.ولی تا موقعی که کسانی مثل ایشون در ایران زندگی میکنند ،ما باید بهر طریقی باهاشون تعامل کنیم،اصلا اعتقاد ندارم که میشه نظر کسی رو به زور عوض کرد.در مورد مافیا و گروهش! هم بهتره بگیم :
نترس از آن که های و هوی دارد ، بترس از آن که سر به تو دارد

مافیای عزیز ما حداقل توی این ۱ ماه چیزهایی دیدیم و شنیدیم که گورستان شدن همکلاسی و فحش و ناسزا در مقابلش چیزی نیست.من خودم چند ساعت نیست که از گورستان برگشتم!پس عزیز من اگه راضی میشی...بزن،فحش بده،اصلا خراب و داغون کن ....

خودت می دونی من هم از ایشون و روش استدلالیشون اصلا دل خوشی ندارم.
اما به قول خودت؛ بهترین راه تعامل با این افراد است.
به مافیا هم خوب جواب دادی.
موفق باشی دوست من

من جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 00:22

میشه بگه کی امروز رفته بهشت زهرا؟ اخه من یه سری خبر شنیدم که نمیدونم درسته یا نه

چه خبری شنیدی؟

سیدحسین هاشمی جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 00:29

من یکی از مخالفین رفتن به ورد پرس بودم
و مخالف ثبت نظر با لاگ این کردن

اما مثل اینکه چاره ای نیست

اولین اقدام بعد از انتخاب مدیر جدید باید بررسی این موضوع باشه


از ادبیات خاص این شخص تقریبا می تونیم متوجه شیم کی هستند ایشون

نیازی نیست.
اتفاقی نمی افتد حسین جان
منم یه حدسهایی زدم
موفق باشی.

رقاص باله جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 00:33

اولا یک خبر داغ
منتجبی شنیدم تو هم در آستانه اخراج هستی؟یعنی شنیدم دو ترم مشروط شدی این ترمم بزنه مشروط بشی 3 ترم مشروطی بشی
اما
مافیا به این زودی جا زدی؟
ببین من می خواستم بهت پیشنهاد بدم ولی تو عکسش را عمل کردی
اهداف ما در دجه اول حمید و باقری هستند
در درجه دوم منتجبی و تقدسی هستند اما تو گفتی تقدسی خارج از این استثناء است

بر فرض که همینطوری باشه که شما میگی!
چه نتیجه ای می خوای بگیری؟
اگر دوست داری میخوای چند دقیقه ی بعد عکسم رو با یکی از دخترای یونی یا بیرون از یونی با فتوشاپ درست کن و منتشر کن؛بگو فساد اخلاقی هم دارم.نظرت چیه؟
واقعا حرکاتتون خنده داره!

[ بدون نام ] جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 01:27

ایول علی منتجبی خودمان
این سوسولای بی غیرت هیچ غلطی نمی توانند بکنند

ممنون از نظرت
موفق باشی

می ناب جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 02:27

مافیا و رقاص باله عزیز،که ظاهرا خیلی قاطی کردید...اگر واقعا اینقدر آتشتان تند است،یک سری سایت میشناسم که صاحبینش همون چماق بدستانی هستند که جان شما را اینگونه به لبتان رسانده اند!معرفی کنم که دردتان را به سرشان بکوبید.
من شکی ندارم که با حذف باقری و تقدسی سودی نخواهید و نخواهیم برد!دیگه حذف توکلی و منتجبی که ساموار ضرره!

ممنون از نظرت دوست من
موفق باشی

من جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 07:19

میدونم تیر اندازی شده میخوام بدونم چند نفر دیگه شهید دادیم

تعداد کشته ها رودقیق نمی دونم؛
شاید لازم باشد این جنبش بیش از اینها شهید دهد تا به اهداف والایش برسد؛اما یقین دارم که ما پیروزیم

مافیا جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 08:07

|آخرین نظر:نظرات بعدی به ما مربوط نمی شود|


می دونی چرا می گم سیاسی نیستی پسر خوب

http://www.kntoosi.com/Comments.bs?PostID=11212


زمان ثبت : چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 20:01
نویسنده : م ب
ایمیل :

وب/وبلاگ :
بزرگداشت شهدای نهضت سبز در قطعه 257 بهشت زهرا، ساعت 16روز پنجشنبه(فردا)

http://www.ghalamnews.ir/news-21247.aspx
علی منتجبی : همگی حضور خواهیم یافت


اما اینجا بودی نظر و پست میدادی

البته از این دست نمونه ها بسیارند!

بحث روانشناسی هم شد خودت روانشناسی می دونی که دخترها همیشه عاشق خطر و ماجراجویند اما در کل شخصیتت رو نگارش کردم خواه پند گیر خواه نخوان و خواه قبول نداشته باش بی تاثیر است برای من
------------------

کلا لیست افرادی که با اسم و فامیل نظر می دادن اینجا 25 نفر هم نشد! تقریبا همشون هم مارو کوبیدند در حالی که به خاطر ایشان حرکت می کردیم، فقط کافی است نظرات چند صفحه پیش همکلاسی را بخوانند هیچ نمی گویم اما پیرو نظری که بالا دادم باقری باید بماند.

پبشبینی من این بود عده ای با ما همراه شوند ،و آن عده که طرفدار صلح هستند حداقل سکوت کنند اما همه ی این 2 گروه بلا استثنائ مارا کوبیدند

اینجاست که به این رسیدیم تمام حرکات زننده،(البته شک که تنها از نظر ما زننده بوده است) را پاک کردیم و از باقری فرشته ساختیم !!

پس اینجا اعلام می کنم کار ما از بیخ و بن بیهوده بود و درود می فرستم به باقری و عقیده دارم لاقل یک رنگ هستند

شاید بیگید کم آوردیم ، کسی که عادل باشد و نظرات گروه ما که تنها 5 نظر را گذاشته است بخواند می فهمد که چه گفتیم و چه می خواستیم و چه شد ، شاید هم تفکرات ذهنی غلطی نسبت به دید عموم به باقری را داشتیم،در ضمن کم آوردن یک گروه من درآوردی هیچ اهمیتی ندارد

باز هم تاکید دارم که در هیچیک از نظرات ما به شخصی توهین نکرده ایم،و تنها باقری منظور بوده و همینجا اظهار پشیمانی می کنیم از انجام کاری که کردیم (به دلایل بالا) باشد که عذر مارا بپذیرید.

در ضمن امکان نداره بتوانید هویت نویسنده را تشخیص دهید چون از فرم نگارش چندین نفر استفاده کرده ام.

در مورد سیاسی بودن گفتی؛باید عرض کنم که من ادعایی درباره ی سیاسی بودن ندارم؛این چیزیست که بقیه آن را به ما نسبت می دهند و ما را با آن می شناسند؛هرچند که ناروا نمی گویند.
گفتی که به بهشت زهرا نرفته ام و ساعاتی را که باید در بهشت زهرا باشم اینجا گذرانده ام!!!برای من مهم نیست که به یک شخص مجهول الهویه ثابت کنم به بهشت زهرا رفته ام یا نه!
اما اگر شما از حدود ساعت ۲-۳ بعد از ظهر تا ساعت ۹:۲۰ شب که این متن را منتشر کردم؛مدرکی از حضور من در همکلاسی آوردی اثبات می کنی که من حرف زده ام و عمل نکردم.
در نهایت خوشحالم که پی بردی آنچه فکر می کنی تنها نظر توست و بقیه نظراتی بسیار ممتفاوت با تو دارند و نیازی نیست زبان جمع شوی.

همون من جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 11:11

منم یقین دارم پیروزی مال ماست
مثل جومونگ حرف میزنی(هدف والا)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد