KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دلی دارم غمین و سینه پر درد

گشتیم سال ها به بیابان و کوه دشت  

 

                              چیزی نیافتیم که باشد بـــــه از گذشت   

اگر کردم بدی کن تو حلالم  

 

اگر هم دل شکستم شرمسارم   

 

 

 

 

 

همین...

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سیدحسین هاشمی سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 11:06

چی شده!

قراره مرحوم شی؟ :D

چرا که نه ؟ :دی

مگه مرگ چشه ؟ مگه مرگ به کسی بدی کرده ؟

مگه مرگ به غیر از اینه که به مانند یک منجی می مونه و آدم رو از بین کثافات و بدی ها بدبختی ها نجات میده ؟

حسین جان حتی دنیا هم مثل زندان مثل قبر می مونه برام

نمی دونم چرا ؟
ولی
احساس خفگی و تنگی نفس می کنم


ولی این طلب حلالیت برای اینها نیست

با اینکه هر وقت هم که طلب حلالیت کنی باز دیره ولی

اگه خدا قسمت کنه دارم میرم مکه خواستم حلالیت بطلبم

این یک دلیل بود

یه دلیل دیگه هم اینکه نمی دونم چرا ولی احساس سنگینی می کنم و نمی دونم چمه ........

گفتم شاید به کسی بدی کردم و دلی شکستم که اینطوری هستم


همین...

سیدحسین هاشمی سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 11:50

به به
به سلامتی

دوستان رو فراموش نکن لطفا

به به ( با بوی گل بهار )

به سلامتی تندرستی ......


دوستان رو که فراموش نمی کنم اگه خودم رو فراموش نکردن حتما

ارش سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 11:54

خیلی عالی بود بنیامین جان!
شما چرا دیگه پست سیاسی نمیدی؟

آرش جان چی عالی بود ؟

------------------------------------------------

تو به من بگو که

چرا باید بدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمدحسین باقری سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 14:38

بنیامین ؟

حالا فکر کنیم ببینیم میتونیم حلال کنیم یا نه

می ناب سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 15:15

سرفراز باشی همکلاسی ،چرا شرمساری!
هر جای دنیا که میری حالشو ببر...
بنظرم کمی دور شدن از این مملکت پر دروغ سبکت میکنه.
سبک باش و تنها و سر بزیر و سخت!

سپیده شیخ الاسلامی سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 15:20 http://www.numericsworld.blogfa.com/

کارسختی است!

ارش سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 16:11

بیت اول شعرت عالی بود!
همه نویسنده های همکلاسی نظر سیاسیشونو میگن ولی شما و امیر جان خیلی وقته سکوت کردید!
دلیلت چیه رفیق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد