KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

علی منتجبی

نامم علی است.نام خانوادگی ام منتجبی.22فروردین ماه 1368 در تهران بدنیا آمده ام. 

در خانواده ای بزرگ شدم که مایه های مذهبی و روشنفکری را در کنار هم داشته و دارد.هر چند که هیچ یک از آنها سمت و سوی اصلی زندگی من نشده است؛هنوز نه آنچنان روشنفکرم و نه مذهبی.انسانی عادی و معمول همچون خود شما.از علایق شخصی و اخلاقیات گمان نمی کنم نیاز باشد مطالبی بیان کنم. 

از سوابقم تحصیلی ام اگر بخواهم بگویم؛باید عرض کنم که دوران دبیرستان را متاسفانه در دبیرستان دانشمند(در منطقه ی نارمک تهران) که محمود احمدی نژاد هم در آنجا دوران دبیرستان خود را گذرانده است؛طی کرده ام.سال 86 رشته ی مهندسی کامپیوتر  آموزش الکترونیکی خواجه نصیر را قبول شدم و الآن نیز در همین رشته در حال تحصیل هستم؛هر چند که شاید عطای مهندسی را به لقایش ببخشم و بروم به علاقه ام که روزنامه نگاریست بپردازم و در آن رشته تحصیلاتم را شروع کنم.

از سوابق کاری خیلی مختصر عرض کنم که از بعد از کنکور در شرکتی مربوط به فعالیت های مهندسی پزشکی؛در بخش کالیبراسیون(چک کردن دستگاههای پزشکی بیمارستانها به جهت حصول اطمینان از عملکرد درست آنها) مشغول به فعالیت بودم؛مدتی نیز به شرکت شاتل رفتم؛در حال حاضر نیز مدیریت یکی از رستورانهای قدیمی تهران را به عهده دارم. 

از سوابق دانشجویی نیز می توانم به شرکت در فعالیت های دانشجویی از جمله تجمعات و فعالیت های انتخاباتی دانشجویی و .... و عضویت در اندیشگاه خواجه نصیر و دبیر این مجموعه ی دانشجویی بودن اشاره کنم؛مجموعه ای که با اهدافی والا و در عین حال از گروههای مختلف عقاید سیاسی _ مذهبی تشکیل شد تا محلی برای گفتمان دانشجویی و تضارب آراء و تمرین بحث دانشجویی باشد.البته چند ماهیست که بنده به علت پاره ای از مشکلات شخصی؛از دبیری و عضو شورای مرکزی بودن آن استعفا داده ام.

در ضمن از دوران نوجوانی علاقه ی خاصی به نوشتن داشته ام؛نزدیک به دو سال هم هست که مطالب سیاسی اجتماعی نیز می نویسم که گاها در همکلاسی یا دیگر وبلاگها آنها را منتشر می کنم. 

 

این بود قسمت اول از معرفی علی منتجبی؛کاندیدای شورای نظارت بر سرویس دهنده

نظرات 12 + ارسال نظر
حمید توکلی یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 02:11 http://www.kntoosi.com/?PostID=11111

ممنون که خودت رو معرفی کردی!
موفق باشی!

مجتبی معصوم پور یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 02:51

ایا در صورتی که انتخاب شدید ما را به صرف شام در رستوران محل کارتون دعوت میکنید؟ این سوال مهمی هستش که 100% در انتخابات تاثیر داره :دی

علیرضا قهرمانی یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 03:59

بسیار عالی

علی جان ممنون از اینکه زحمت کشیدی و خودتو معرفی کردی

سیدحسین هاشمی یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 05:37

موفق باشی

سلام یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 07:31

منم مال نارمکم پس بچه محلیم
موفق باشین

رقص باله یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 09:03

آخه کدوم خری میاد تو را انتخاب کنه؟

کیارش مظفری یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 11:51

تو که بخوای نجای بین 10 نفر جز 5 نفر میشی این کارا لازم نیســ ت .. البته میدونم که مخوای بحث و محیط رو برااین گونه پست های معرفی نامزد ها بلز کنی ..


3pehr یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 12:19

عجب بنکات خوبی اشاره کردی مثلا من یکی از ویژگی های مهم در انتخاب یک کاندیدا رو در داشتن خانواده ای بزرگ میدانم
یا مثلا انسانی عادی باید باشد
یا مدیریت ... سابق خودش خیلی چاکریم
شوخی کردم
علی میترکونه....

فاطمه رنگرز جدی یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 14:32

موفق باشید،که البته فکر می کنم هستید .

شقایق جابرانصاری یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 15:19

منم ممنونم ..!

فقط دوستان عزیز لطفا نسبت به انتخاب افراد ناظر بر سرویس دهنده ها هم بی توجه نباشید.

با تشکر.!!

رویا IT یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 15:21

منتظر بقیه اش هستیم!

موفق باشید!!

ف غلامی یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 20:13

یکی از رستورانهای قدیمی تهران.
همون قبلی است آقای منتجبی؟

بلــــــه همون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد