KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مدیریت

سلام

با اصول و مبانی مدیریت چه می کنید؟

خوندید ؟

اصلا  تونستید جزوه تونو تاحالا کامل کنید؟

کلاسایی که صدانداره،یا تخته نداره، یا تخته هاشو از روی کلاس آنلاین سیو کردن  و صفحه ها بازنمی شه،

از اون بدتر کلاسایی که هم صدا داره هم تخته ولی همون بهتر که صدا نداشته باشه چون صداش اصلا مفهوم نیست.

جزوه ی ترم قبل رو نمی دونم به درد می خوره یانه.

امامن که کل کلاسای ترم قبل رو از روسایت دانلود کردم.

اما خیلی فرق داره با این ترم .

مطلاب یکسانم زیاد داره . اما ترتیب تدریسشون کاملا عوض شده . بعضی جاهاهم صفحاتی اضافه شده توی این ترم که خوب اگه برای استاد مهم نبود که اضافه نمی کرد .

پس امکان داره ازشون سوال بیاد.

نمی خوام انتقاد کنم یا به دانشگاه بد و بیراه بگم.

فقط دنبال یه راه برای خوندن و کامل کردن جزوه ی مدیریتم.

شما چیکار کردید در این مورد؟

نظرات 7 + ارسال نظر

واقعا که متاسف هستم
دلشون برای ما نمی سوزه
حاظر هستم جای اون اقایون و زحمت کش ها کلاس ها رو ضبط و اپلود کنم، اما با نود و نه درصد کیفیت بهتر
.......
جزوه ی من رو اگر دارید بخونید، کمک خواهد کرد
بقیه چیزای جدید رو هم بخونید
امتحان تشریحی خواهد بود و فقط باید خونده باشید و کلاسا رو گوش کرده باشید

یادآوری جمعه 2 مرداد 1388 ساعت 17:30

چنانچه نقطه نارنجی رنگ حاشیه چپ متن، در صفحه اصلی نمایان باشد، نویسنده موظف است قسمتی از متن را به "ادامه مطلب" منتقل نماید تا نقطه از صفحه اصلی محو گردد.

طبق قوانین همکلاسی، اگر نویسنده تا پنج دقیقه بعد از انتشار متن، اقدام به اصلاح متن نکند، سرویس دهنده در اولین فرصت موظف است متن را چرکنویس نماید.
http://kntoosi.com/?PostID=10220

م جمعه 2 مرداد 1388 ساعت 21:14

شما اطلاع کامل دارین که چه قسمتایی جدیده؟

من از جزوه نصرابادی دارم استفاده می کنم
اگه کسی میدونه چه قسمتایی اضافه یا کمه بگه لطفا

z.m جمعه 2 مرداد 1388 ساعت 22:12

لطفا یکی اطلاع رسانی کنه که جزوه ی اقای نصرابادی کامله یا نه؟؟؟؟؟؟کجاهاش کمه؟؟؟؟کجاهاش زیادیه؟؟؟؟من که از هرکی پرسیدم داره از روی همون جزوه میخونه

دوستان گویا استاد مقداری درس رو و ترتیب درس رو تغییر دادند.
من تمام اسلایدا رو ترجمه کردم، با اسلاید های جدید یکی از دوستان تطبیق بدهد و به دیگران نیز بگوید
اگر کسی برای بیست نمی خونه فکر کنم برای قبولی با نمره خوب بد نباشه
از دیگر دوستان بپرسید تا مطمئن شوید حتما!

سید زهرا میرباقری جمعه 2 مرداد 1388 ساعت 23:37

یعنی هیچ کس نیست که کلاسای این ترم رو کامل داشته باشه؟
آخه این استاد از چی می خواد امتحان بگیره.
بگیم حداقل یه کلاس آنلاین جبرانی بذاره جلسه های ناقص رو خلاصه بگه .
من چند بار از سایت کلاس آنلاین براش پیغام گذاشتم.
حتی صفحه ی آخر پروژه هم نقصا رو براش گفتم که چه کلاسی تخته و چه کلاسی صدا نداره.
اما خبری نیست

نادر جعفری شنبه 3 مرداد 1388 ساعت 00:14

سلام
من ترم پیش این درس رو داشتم
کلا روال نمره دهی استاد تاجفر به این صورته که
اگر پروژه رو خوب انجام داده باشید
منظورم از خوب یعنی واقعا روش وقت گذاشته باشی
تا ثیر امتحان کم می شه
من درس مبانی فناوری اطلاعات رو یک روزه خوندم جزوشو...
5 جلسه آخرم نخوندم
3 سوال تشریحی هم جواب ندادم
17 شدم
درس مبانی مدیریت هم به همین شکل...
17.7 شدم
زیاد از امتحان این درسا نترسید
بیشتر باید فهمیده باشید تا حفظ کنید...
برای فهمیدن این دروس اگر کلاس های ترم پیش رو گوش بدید کفایت می کنه
و اگر هم پروژه رو خوب انجام نداده باشید
پاسخ به همه سوالات هم ... نمره شما رو زیاد تغییر نخواهد داد
من اینا رو تجربه کردم توی دو ترم...
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد