KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ریاضی

 ابتدا یک شعر و در ادامه چند کاریکاتور در مورد ریاضی 

 

ریاضی درس خشک و درس سردی است / ریاضی بهر ما همچون نبردی است
نبردی کاندر آن تیغت مداد است / حریف و دشمنت مشق زیاد است
نبردی کاندر آن خونت نریزند / ولی صفرت به رنگ خون نویسند

 به میدان نبردش چون نهی پا / نگاهت را بگردانی به هرجا

به هر سو بهر قتلت ایستاده / چهل فرمول تابع های ساده


به مشرق خیل خطهای عمودی / به مغرب شصت و دو سور وجودی


براکت این طرف با قدر مطلق / در آن سو حد و انتگرال و مشتق


دو صد لعنت بر این اقوام سینوس/ به تانژانت و کتانژانت و کسینوس


که فرمولهای آن بی حد و بی حصر / بود در صورت و در مخرج کسر


خلاصه می کنکم دیگر کلامم / قبولش می کنی یا نه ندانم


به میدان پا منه کارت خراب است / دراینجا نمره بیست چون سراب است  

 

سطح زیر منحنی

  

دوران ۹۰ درجه

 

 

 

 

منبع  

نظرات 6 + ارسال نظر
کیارش مظفری پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 22:20

64/16 بایا 6 و با 6 بزن میشه 4/1 .. 4 .. درست هم هست :دی


مرسی .. ماتریسه خدا بود :دی

استر/حسابداری پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 22:36 http://tavalode2bre.blogsky.com

سلام دوست عزیز منتظرت هستم.

سابین پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 23:04

wo0w...perfect....math is base of the world...just capishe(italian bood)

من به تمام همکلاسی هایم که علوم پایه می خوانند افتخارمی کنم( البته به جزخودم)

مگه من گفتم ریاضیات بد؟

حامد هوافضا جمعه 2 مرداد 1388 ساعت 00:44 http://www.farzandamrajab.blogfa.com

حد خیلی عالی بود!

حمید توکلی جمعه 2 مرداد 1388 ساعت 03:42

من به تمام همکلاسی هایم که علوم پایه می خوانند افتخارمی کنم( بیشتر به سپیده شیخ الاسلامی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد