KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جزوات درسی از انتشارات هوافضا برداشته شد ...

سلام علیکم

ـ بسیار خوشحال هستم که استقبال بسیار خوبی از جزواتِ درسی که طبق اطلاعیه :یک بسته ی بزرگ و قوی درسی جدید برای همکلاسی ها. برای همکلاسی ها اماده شده بود، شد.

ـ امیدوارم هستم در تمام دروس خود بخصوص این دروس بهترین نمرات را گرفته باشید، چراکه همیشه گفته ام و می گویم، موفقیت دوستان و همکلاسی هام باعث خوشحالی بسیار من هم می شود.

ـ به امید روزی که هیچ دانشجوی الکترونیکی بخاطر مشکلات شدید آموزش الکترونیکی از قله های بلندِ موفقیت باز نماند.

حسین محمدی نصرآبادی

چهارشنبه 31 تیر سال 1388


اماری کلی از میزان استفاده ی جزوات آماده شده:

ـ به ترتیب بیشترین استفاده ها از جزواتِ:

نمونه سوالات+جواب های برنامه نویسی پیشرفته

جزوه ی پیشرفته

جزوه ی اصول و مبانی مدیریت

نمونه سوالات فیزیک یک و دو

جزوه ی مبانی برنامه نویسی و کامپیوتر

جزوه ی آزمایش های فیزیک یک

و جزوه ی آی تی

شده بود.




نظرات 17 + ارسال نظر
محمدحسین باقری چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 16:22

خیلی ممنون از شما من که از جزوه پیشرفته شما خیلی استفاده کردم


حالا برای چی از هوافضا برداشتید ؟

خواهش میکنم
زحمت ش رو یکی از همکلاسی ها کشیده بود
نمونه سوالا برای من بود با پاسخ شون
........
روز اخر دانشگاه بود و انتشاراتم کلا تا شروع امتحانای ما تموم میشد
خواستم زحمت نباشه براشون که پیششون امانت بمونه:دی
اکثرا هم همه ی امتحاناش رو دادند همکلاسی ها

ارمان چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 16:43

این پاراگراف اخر رو به گور می بریم!

این پارارگراف آخر رو کسی باخودش به دیار باقی میبره که همکلاسی هاش رو دوست نداشته باشه
براش مهم نباشند!
چون هر کسی خودش و هم آموزشی هاش رو دوست داشته باشه به بقیه با نهایت توانش کمک میکنه تا راحت تر درس بخونند و در موفقیت هم شریک باشند.
موفق باشید.

کیارش مظفری چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 16:54

از جانب خودم بسیار تشکر میکنم ؛
واقعا که زحمتــ کشیدید .. این را کسی میفهمد که سر کلاس های فلان درس خاص رفته باشد و فلان چیزی که فولان استادش گفته باید را دیده باشد و این چیزی که شما آماده کرده اید را نیز ببینید ..


امیدوارم لا اقل تشکر و نظرات این پست .. از خستگی شما بکاهد ..

خیلی لطف داری کیارش جان
بله درست میگید، مخصوصا جزوه ی پیشرفته که برای خودم نبود
زحمتش رو یکی از همکلاسی ها کشیده بود
هم به خودم بزرگ ترین کمک رو کرد و وقتی هم با اجازه شون در اخیتار دوستان قرار دادم به دوستای دیگه کمک خوبی کرد
.........
امیدوارم شما و همه ی دوستان خوبمون موفق و سربلند باشند

کیارش مظفری چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 16:55

M

خـ :دی

کیارش مظفری چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 16:55

E

و :دی

کیارش مظفری چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 16:55

R

ا :دی

کیارش مظفری چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 16:56

C

هــ :دی

کیارش مظفری چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 16:56

I

ش :دی می کنم

از زحمت های زیادی هم که شما در کلاس های حضوری برای بچه ها گذاشتید تشکر می کنم
و همین طور اقای عاصمی زاده که هماهنگی ش رو انجام داد
از هر کسی هدف ش کمک به دیگرانه تشکر می کنم.

امیر رباط چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 18:35

حسین جان ممنون
راستی یه سری جزوه هم ما و بچه های دیگه گذاشتیم
اونا رو هم لیست کنی ممنون میشیم تا بچه ها بردارند

yw
دقیق خبر ندارن چی بودند و کی و کی کجا گذاشته :دی
مگرنه اطلاع رسانی می کردم حتما.

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 18:44

بخاطر زحماتی که برای بچه ها میکشید یه دنیا ممنون!!!

خواهش می کنم
انشاءالله مفید باشه و همه استفاده ببرند...

حمید توکلی چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 19:09

ممنون!

فاطمه رنگرز جدی چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 20:19

ممنون واقعا ،جزوه هاخیلی مفید بودند .

خدا رو صدهزار مرتبه شکر
انشاءالله نمره هایی خوب تر از جزوات بگیرید از درس ها

سیدحسین هاشمی چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 20:36

بسیار ممنون


ایشالله اون سه چهار تا جزوه رو تکمیل می کنم و تحویل می دم که به این لیست اضافه کنی

انشاءالله برای ترم آینده با همکلاری گسترده ی شما دوستان موفق تر باشیم

ف غلامی چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 20:53

خیلی ممنون به خاطر تمامی زحماتتون.

خواهش میکنم
هدفم کمک به همه ی دوستان و همکلاسی هاست
چه قدیمی
چه جدید
چه آینده
چه کسایی که میشناسمشون
و چه کسانی که هیچ موقه احتمالا نخواهم شناختشون
اما
از همه چیز مهم تر
موفقیت دوستانه
....
موفق و سربلند باشید

حمیده احمدی پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 00:10

واقعا ممنونم

؟ پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 02:37

سلام شما از سادات هستین؟

سلام
خیر
چطور مگه؟

حسین محمدی نصرآبادی سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 23:03

تا کنون ۱۳۰ بازدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد