KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

به این می گن نامه عشقولانه !

http://www.businesspundit.com/wp-content/uploads/2009/03/heart-blending.jpg

http://www.businesspundit.com/wp-content/uploads/2009/03/heart-blending.jpg



به این می گن نامه عشقولانه






بلد نیستی برو  یاد بیگیر ...




1- محبت شدیدی که صادقانه به تو ابراز میکردم



2-دروغ و بی اساس بود و در حقیقت نفرت من نسبت به تو



3- روز به روز بیشتر می شود و هر چه بیشتر تو را می شناسم



4- به پستی و دورویی تو بیشتر پی میبرم و



5-این احساس در قلب من قوت میگیرد که بالاخره روزی باید



6- از هم جدا شویم و دیگر من به هیچ وجه مایل نیستم که



7- شریک زندگی تو باشم و اگرچه عمر دوستی ما همچون عمر گلهای بهار کوتاه بود اما



8- توانستم به طبیعت پست و فرومایه تو پی ببرم و



9- بسیاری از صفات ناشناخته تو بر من روشن شد و من مطمئنم



10- این خودخواهی ، حسادت و تنگ نظری تو را هیچ کس نمیتواند تحمل کند و با این


وضع


11- اگر ازدواج ما سر بگیرد ، تمام عمر را



12- به پشیمانی و ندامت خواهیم گذراند . بنابراین با جدایی ازهم



13-خوشبخت خواهیم بود و این را هم بدان که



14- از زدن این حرفها اصلا عذاب وجدان ندارم و باز هم مطمئن باش



15- این مطالب را از روی عمق احساسم مینویسم و چقدر برایم ناراحت کننده است اگر



16- باز بخواهی در صدد دوستی با من برآیی . بنابراین از تو میخواهم که



17- جواب مرا ندهی . چون حرفهای تو تمامش



18- دروغ و تظاهر است و به هیچ وجه نمیتوان گفت که دارای کمترین



19- عواطف ، احساسات و حرارت است و به همین سبب تصمیم گرفتم برای همیشه



20- تو و یادگار تلخ عشقت را فراموش کنم و نمتوانم قانع شوم که



21- تو را دوست داشته باشم و شریک زندگی تو باشم .



و در آخر اگر می خواهی میزان علاقه مرا به خودت بفهمی از مطالب بالا فقط

شماره های فرد را بخوان !!!

منبع: sarjani@live.com

نظرات 15 + ارسال نظر
ارمان چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 01:33

به به!!
انشالله عروسیت!

به به!!
انشالله عروسیه خودت! D:

کانون هدف چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 02:52 http://hadaf-fit.ir

خیلی باحال بود .

D:

سیدحسین هاشمی چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 03:33

من بعضی وقتا که وقت ندارم برسم یه چیزی رو بخونم ، یه خط در میون می خونم

الان از خط یک به چهار پریدم بعد شیش بعد دیدم انگار به پنج باید ربط داشته باشه. برگشتم بالایی رو خوندم

مرسی عزیز
خیلی جالب بود

اوه من وقتی وقت ندارم صفه به صفه میخونم یه خط از هر صفه که خودش خیلی خوبه
مرسی عزیزتر

بهروز چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 09:35

خیلی باحال بود

D:

یه دختر چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 09:37

زیبا بود

D:

علیرضا قهرمانی چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 11:12

از این نامه های عشقولانه سرکاری خیلی خوشم میاد ( خنده شیطانی )

اسمایلی گرگ بارون خورده D:

سابین چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 11:53

فوق العاده بوددددددددد

مرسی D:

فاطیما چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 13:18

اولش میخواستم 4تا ..... بارت کنم
ولی بعد پشیمون شدم



مر30

چکاریه حالا؟!
مرسی از پشیمونی D:

.......... چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 14:29

خیلی گشن بود

رویا IT چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 15:27

خدا از خنده کمتون نکنه! قشنگ بود!!

خدا از خنده زیادتون کنه ؟!
مرسی که خندیدین D:

حامد هوافضا چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 16:52

ایول!
همینه دیگه.دوست دخترای آدم هم یکی در میون دوست داشتنی باید باشن!

D:

امیر پورنصرت چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 18:26

خیلی قشنگ بود !
نامه ی اسرار آمیز ...

باریکلا سپهر. مثل همیشه عالی و خوب و مرسییییییییییییی

امیر اسرار آمیز من همین اسمتو دیدم یه رٌب خندیدم... مرسی سری به ما زدی D:

مرجان شهریارپور IT چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 20:08

خیلی جالب بود ممنونم

لطف میفرمایید

آرزو چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 20:29

ممنون خیلی جالب بود

از شما ممنون

علی منتجبی پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 01:54

ببخشید من جملات احساسی؛عاطفی که می خونم یا مسشنوم یه جوری میشم.
یه جورایی حالم به هم می خوره

قربونت برم که جمله ی احساسی دوس نداری !
آره اصلا چیزایی که توش شعور خرج میشه درست در نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد