KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

هاشمی رفسنجانی در علت ذوق‌زدگی غرب از سخنانش تأمل کند

سیج اساتید دانشگاه علم‌وصنعت در نامه‌ای سرگشاده خطاب به هاشمی‌‌رفسنجانی ضمن انتقاد نسبت به سخنان وی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، تأکید کرد: این شما هستید که در دو راهی انتخاب بین مسیر اصلی انقلاب اسلامی و غیر آن دچار بحران گشته‌اید.

به گزارش فارس، در نامه بسیج اساتید دانشگاه علم‌وصنعت به هاشمی‌رفسنجانی آمده است: جناب آقای هاشمی، عملکرد چند ماهه اخیر شما از جمله نامه ناشایست و دشمن پسندتان به مقام معظم رهبری و خطبه‌های شما در نمازجمعه اخیر تهران ما را بر آن داشت تا در این نامه مواردی را با جنابعالی مطرح کنیم که البته نه از سر بدخواهی بلکه از سر دلسوزی و خیرخواهی می‌باشند.

این نامه می‌افزاید: ما اعتقاد داریم همه کسانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیتی دارند وام‌دار مجاهدت‌های حضرت امام خمینی(ره) و مردم شهیدپرور ایران هستند. ما معتقدیم که اسلام و جمهوری اسلامی هیچ خویشاوندی با احدی ندارد و اگر فردی مقابل اسلام و ولایت فقیه و منافع بحق مردم بایستد به انزوا رانده خواهد شد. البته مردم می‌دانند و به خوبی این سفارش کلیدی رهبر کبیر انقلاب اسلامی را درک کرده‌اند که باید پشتیبان ولایت فقیه باشند تا آسیبی به این مملکت نرسد. مردم به خوبی دریافته‌اند که میزان وضع فعلی افراد است و نه صرفا سوابق و مبارزات گذشته آنها.

نویسندگان این نامه با بیان اینکه جناب آقای هاشمی، شما در خطبه‌های نمازجمعه اخیر بر قانون‌مداری و قناعت به حکم قانون تاکید نمودید، تأکید کرده‌اند: اما فقط چند لحظه بعد روند قانونی طی شده در انتخابات دهم را زیر سئوال بردید و با القای شبهه به گونه‌ای سخن راندید که گویا تقلب در انتخابات محرز شده و جمهوریت نظام به خطر افتاده و شما به شدت نگران آن هستید. اما واقعیت این است که این جمهوریت نظام نیست که به خطر افتاده است بلکه این وجاهت و مقبولیت شما در نزد مومنان می‌باشد که در معرض خطر جدی قرار گرفته است. شما که ندای قانون‌مداری را سر دادید، چرا از اقدامات غیرقانونی برخی افراد و گروه‌ها حمایت کردید و حتی از دستگیری قانونی عده‌ای از آشوب‌گران و طراحان اصلی اغتشاشات اخیر اظهار نگرانی نمودید و خواستار آزادی آنها شده و برای آنها اشک ریختید؟

در بخش دیگری از این نامه آمده است:‌ جناب آقای هاشمی، شما در خطبه نماز از لزوم وحدت سخن گفتید اما کمی و فقط کمی بعد، خود آن را نقض نموده و جامعه را به دو دسته تقسیم کردید و القای تردید و شبهه برخی مخالفان نظام را به مردم نسبت دادید. شما بی‌پروا اعلام نمودید که در کشور بحران وجود دارد. به راستی چه کسانی از شنیدن این بیان جشن شادی برپا کردند؟ آیا به نظر شما القاء وجود بحران در کشور به نفع وحدت کشور است؟ آیا نمی‌بینید که بلافاصله بعد از این بیان شما شبکه‌های غربی با ذوق‌زدگی اعلام کردند که این اولین بار است یک مقام عالی‌رتبه ایران از وجود بحران در نظام سخن می‌گوید. شما به خوبی به معنی و بار سیاسی چنین بیاناتی در عرف رسانه‌ای واقف هستید اما با وجود این چنین اشتباه پر هزینه‌ای را مرتکب شدید. در واقع این نظام نیست که دچار بحران شده است بلکه با تلخی باید گفت، به نظر می‌رسد این شما هستید که در دو راهی انتخاب بین مسیر اصلی انقلاب اسلامی و غیر آن دچار بحران گشته‌اید.

این نامه با طرح این سوال که جناب آقای هاشمی، آیا این شما نبودید که چند ماه قبل از انتخابات با افشاندن بذر شبهه تقلب در انتخابات، فتنه‌ها و آشوب‌های اخیر را کلید زدید و برخلاف رهنمودهای مقام ولایت رفتار نمودید؟ می‌افزاید: آیا این همسر شما نبودند که با نشان دادن رای خود به خبرنگاران از مردم خواستند اگر غیر از رای من از صندوق آرائ بیرون آمد به خیابان‌ها بریزند؟ آیا این دختر شما نبودند که اغتشاشگران را تهییج می‌کردند؟ مسلما می‌دانید که القای شبهه تقلب در انتخابات و سپس راه‌اندازی آشوب‌های خیابانی، خود از مراحل اصلی انقلاب‌های مخملین می‌باشند. واقعیت این است که شما خواسته یا ناخواسته در یک هجوم همه جانبه بر علیه نظام و رکن رکین آن یعنی ولایت فقیه در حال ایفای نقش اصلی هستید.

در بخش دیگری از این نامه با اشاره به اظهارات هاشمی در خصوص کشتار مسلمانان در چین، تصریح شده است: جناب آقای هاشمی، در خطبه‌های نماز از کشتار مسلمانان در کشور چین ابراز نگرانی کردید که جای تقدیر دارد اما حتی یک کلمه از شهادت مظلومانه سرکار خانم دکتر مروه‌الشربینی (شهیده حجاب) سخن نگفتید. لابد انتظار هم دارید کسی این حرکت شما را اقدامی در جهت نزدیکی به غرب برای جلب حمایت‌های سیاسی بیشتر ارزیابی نکند!

بسیج اساتید دانشگاه علم‌وصنعت در پایان این نامه تأکید کرده است: بنابر موارد فوق‌الذکر و دیگر موارد متعدد، بر هر صاحب عقل سلیم و داور عادلی که روند عملکرد شما در جریان قبل و بعد از انتخابات دهم را مورد ارزیابی منصفانه قرار دهد، آشکار می‌گردد که خط شما از خط مشی حضرت امام(ره) و رهبری، که شرعا و قانونا مکلف به پیروی از آن هستید، در حال فاصله گرفتن است و متاسفانه جای هیچ‌گونه شک و تردیدی را در این مورد به جای نمی‌گذارد. در انتها بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران شما را به بازگشت به راه حضرت امام(ره)، تبعیت از مقام عظمای ولایت، آغوش ملت بزرگ و مومن ایران اسلامی، تمکین در برابر رای اکثریت مردم و حرکت در راستای قانون دعوت می‌کند، باشد که در پیشگاه خداوند متعال و در برابر وجدان بیدار انسان‌های آزاده و مومن مغبون نشوید.


 
نظرات 11 + ارسال نظر
محمدحسین باقری دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 17:15

این اکبر آقا به نظرم اصلا مهم نیست چی میگه چی نمیگه

توی کل کشور همه ازش بدشون میاد

همه فقط توی برهه ای از زمان میخوان ازش سوء استفاده کنند.

این اکبر آقا خودشو صاحب مملکت می‌دونه

هادی بدری‌زاده دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 17:22

البته آقای باقری رهبری از ایشون خیلی تعریف کردند (در موارد بسیار)!! البته من سؤاستفاده نگفتم!

مورد دوم هم اینکه خیلی بچه‌گانه هستش که فکر کنید سیاست‌مداران غربی که بسیار هم پوکرفیس هستند، شعورشان نرسد که مثلاً شعف‌شان را پنهان کنند..! ما عادت داریم همه را بی‌شعور فرض کنیم و راجع به هیچ‌چیز هم فکر نکنیم، مبادا ذهن‌مان از آکبندی خارج شود..!

امین عموزاده دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 17:48

آقای باقری بهتر نبود قبل از اسم این سیاستمدار بزرگ که بیشتر اوقات حافظ این نظام به اصطلاح اسلامی بود لفظ آیت الله بکار ببرید!؟
اگر این اکبر آقا نبود شاید این نظام هم نبود!
باید دقت کرد که پایان عمر سیاسی این فرد پایان عمر نظام محسوب می شود.
آقای رفسنجانی از بزگترین انقلابیون محسوب میشوند . فراموش نکنید.

علیرضا قهرمانی دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 18:49

میدونید وقتی رییس جمهور مردمیه شما توی تلویزیون مشغول کثافت کاری بودن و از آقای هاشمی بد می گفتن اگه رهبر معظم انقلاب کمی به خودشون زحمت میدادن و زودتر از آقای هاشمی حمایت می کردن چقدر روی آرای احمدی تاثیر میذاشت ؟ ( با فرض محال برای سالم بودنه انتخابات) تمامی این کارها از روی برنامه های قبلی بوده و نه چیز دیگری.در ضمن ما برای غربیها زندگی نمی کنیم که برامون مهم باشه اونا خوشحالن یا ناراحت.برای ما این مهمه که مردم خودمون خوشحال باشن.به قول آقای هاشمی برای یه دولت فقط مشروعیت ( تازه اگه مشروعیت داشته باشه ! ) کافی نیست.باید بین همه احاد ملت مقبولیت هم داشته باشه

سیدحسین هاشمی دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 19:45

هدفشون این بود که اکبر فکر پست علی رو هم نکنه

نرگس دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 20:50

خواهش میکنم حواستون به مطالبی که اینجا مینوسید باشه توهین به آقای رفسنجانی خوب نیست ایشون دیگه یکی از بزرگای انقلاب هستن خواهشا دست از تند روی بردارید همین تند روی ها باعث خیلی از مشکلات شد ما پیرو خط امامیم !!رهبر با این تند روی ها مخالفن

mahyar دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 22:22

i like hashemi rafsanjani !!!!


حامد هوافضا دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 22:24

انگار همه یادشون رفته اگه همین اکبر آقا نبود هممون باید آرزوی مکه رفتنو به گور میبردیم!
یا همه یادشون رفته که همین اکبر آقا برای انقلاب مبارزه کرد نه آیت الله محمود!
از همه گذشته!انگار برادرای بهشتی بیشتر از ما جهنمی ها به ماهواره دقت میکنن!یه وقت حوری ها ناراحت نشن!!!!!!!!!

دوست-نرم افزار سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 02:03

اون موقعی هم که جورج بوش رفت و به جاش باراک اوباما اومد ما هم خوشحال شدیم.حالا چون ما خوشحال شدیم آمریکایی ها باید می گفتند:((حالا که دشمن از جورج بوش بدش میاد حتما خوبه!))

همین اکبر آقا رو آیت الله خامنه ای کلی ازشون تعریف و تمجید کرد.همونطور که من اسم رهبر شمار و محترمانه میگم توقع دارم شما هم با ادب باشی ممد حسین جان

پویا کندری سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 09:38

منصور کیایی عزیز از جایی که دندون نداره خواهشا حرف نزن. ممنون.

زهرا چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 07:17

ومثل اینکه همین اکبربودکه رهبرتونوبه آرزوش رسوند ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد