KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شاید از دید خیلی ها : غلط ؛ کوته فکری و تند نظری باشه

آقای انصاری ؛ زیارتتان پیشا پیش قبول ،

خیلی رکــ نظر خودم را در مورد حرفی که زدید میگمـ ؛ چرا باید همیشه بچسبیم به به موضوع جاری !  چرا فکر میکنید لازمه 5 بار ، 5 نفر مختلف به شیوه های مختلف مبعث پیامبر (ص ) رو  تبریک بگین! چرا باید الان که دمه امتحاناست همکلاسی همش درسی بشه ؛ چرا از نیاییم تقسیم کنیم ارزش ها مونو براشون ارزش قائل شیمــ چرا باید همش تو بازه های خاص خودمونو فکرمونو منعطف موضوعی خاص کنیم ؟ ( کاری که صدا سیما همیشه کرده و میکنه ) .


جان کلام : به نظر من همکلاسی  یک مشکل داره ؛ آن هم اینه که یک وبلاگ نیستــ چون نویسنده هایش بلاگر نیستند، بشتر یه پایگاه اطلاع رسانی که خبرا؛ مطالب؛اطلاعات و ... کپی پسیت میشه توش..






این مشکل اصلی مائه ؛ بعد از این باید باید همکلاسی به محوری کردن مطالبش بنگره که قطعا اگه این مشکل حل شه و نویسنده ها بلاگر شنــ ( مثلا پست امروز آفای انصاری یک بلاگ بود و خودوشن یک بلاگر و جای تحسین داره ) .


قصدم شما نبودید ولی شما  نمونش  بودید امروز و باعث شدید بگم و تشکر دارم

این نظر من بود شاید از دید شما و خیلی های دیگه غلط ، کوته فکری و تند نظری باشه ..

نظرات 20 + ارسال نظر
یادآوری دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 11:20

http://kntoosi.com/?PostID=10220

هانیه کرمی دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 11:36

کیارش...کیارش...
حمایت....حمایت..

حمید توکلی دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 11:39

برای وبلاگ شدن، کافیه خیلی از نظرات زیبایی که برای خبرهای کپی شده میدیم رو، به صورت متن منتشر کنیم!
به همین سادگی...

محمد حسین رونیاسی ,IT دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 12:01

با نظر حمید موافقم

هادی بدری‌زاده دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 12:35

بلاگیدن مناسب این محیط نیست.. پارسال من اینکار رو پست‌های ابتدایی‌ام کردم..
فکر می‌کنم نمی‌شه یا زمان خیلی زیادی می‌بره.. به n+1 دلیل روشن..

حمید توکلی دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 12:55

بلاگیدن مناسب این محیط نیست ولی میشه محیط رو مناسب بلاگیدن کرد!
اگه همه با هم این اصل رو رعایت کرده و از کپی پیست فاصله بگیرن، محیط برای بلاگیدن مناسب میشه، در واقع باید یک کار هماهنگ کرد، شاید یک قانون یا...

هادی بدری‌زاده دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 13:19

من که کاملاً موافقم، پست‌های قبل از اعلام نتایج انتخابات من یکی لااقل 99٪‌ش واسه خودم بوده.. اما می‌بینم محیط جور دیگه می‌طلبه..
حمید جان قانونی که نمی‌شه کرد! مگر قوانین تشویقی که مثلاً کسی که پست خودنوشت داشته باشه، بجای 2تا پست می‌تونه 3 تا پست بذاره!!! که این نوع کارا هم کششی ایجاد نمی‌کنه.. واضح‌تر روش ارائه کن.. من موافقم با این فکر.. روش من از سالها پیش بوده.. و می‌دونم برای همه موجب رشد می‌شه..

کیارش مظفری دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 13:35

مرسی آقای بدری زاده

محمدحسین باقری دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 13:40

کپی پیست کردن لازمه توی این وبلاگ ولی نه این طوری که 99درصد مطالب کپی پیست باشه

حتی مطالبی که به نظر میاد بعضی ها خودشون نوشتند هم کپی پیست هست با این تفاوت که منبعش رو نمینویسند.

فکر میکنم در حال حاضر مشکل عمده تر همکلاسی همین بیش از اندازه سیاسی شدنش باشه تا این مطلبی که شما فرمودید.

حمید توکلی دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 13:40

قانونی کردنش سخته، چون اگه کسی مایل به اجراش نباشه، اینکه سرویس دهنده بیاد دونه دونه متن ها رو چک کنه و دلیل بیاره که چرا این متن کپی پیستی هست، کار پیچیده ایه!
اما اگه میل عموم به این سمت باشه و خودشون این قانون رو اجرا کنن، امکان پذیر هست!
اگه تا به حال نظر خواهی نکردم واسه این قانون، به خاطر این بوده که احساس میکردم که هنوز به میزان کافی برای این قانون سخت آماده نشدیم!
اما خیلی دوست دارم که یه روزی، همکلاسی به اونجایی برسه که 90 درصد تولید محتوا کنه!

خیلی به نتیجه ی نظرخواهی در مورد این قانون امیدوار نیستم، اما ان شاالله نظرخواهی میکنم تا ببینم جو چجوریه...

محیط رو هم میشه تغییر داد، پیش از انتخابات، متن های سیاسی، متن هایی در انزوا بودند و خیلی ها میگفتن چرا فلانی هر روز متن سیاسی میزنه، ولی الان با اینکه مدتیه از انتخابات گذشته ولی...

موفق باشی!

هادی بدری‌زاده دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 13:45

حمید و کیارش عزیز بلوغی برای خود و دوستانتان بخواهید که بکارتی برایش فدا نشود..

کیارش مظفری دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 14:02

ییسنسد ؛ همون طوز که گفتید این مشکل اصلی نیست ولی اگه همه بخوان و اینجوری بشه ؛ اونقت مطلبی که در شان اینجا نباشه هرگز منتشر نمی شود ..

3pehr دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 14:47

بنده سخت با این شیوه مخالفم
همکلاسی از روز اول وبلاگی گروهی بوده و افراد با طرز فکر هایی متفاوت و گوناگونی سلایق به طرح مطالب مورد نظرشون پرداختن
ما هماکنون بیش از 200 مدیر و نویسنده در این وبلاگ داریم که می توانند به انتشار مطالب خودشون که همان تشکیل دهنده محتوای همکلاسیست بپردازند
در همکلاسی شرط اول و قانون شماره یک آزادی بیان بوده...
یعنی هرکس با شیوه تفکر خودش بتواند موضوعات مختلف را مورد نقد و بررسی قرار بده
در اینجا باید قبول داشت که قوانین همکلاسی ، قوانین عادلانه و مورد تایید اکثریت مدیران بوده است ...
این واژه کپی پیست رو بصورتی بکار بردی که نوعی ضعف برای همکلاسی قلمداد میشه که بنده شدیدا با این طرز بیان مخالفم
اگر برای فردی جو همکلاسی و تمرکز نویسندگان بر سر یک موضوع در برهه ای از زمان خوشایند نیست میتواند خود به موضوعات مورد علاقه اش بپردازد و مطمئناً در این جمع کثیر از نویسندگان همفرانی خواهد داشت که اورا در این زمینه همراهی کنند
یادمان باشد همکلاسی وبلاگی تخصصی نیست ، اینجا پایگاهی برای بیان موضوعات گوناگون در کنار یکدیگر است که افکار مختل را در خود بخوبی جای میدهد .
البته موضوع بسیار پیچیده و بزرگتر از آنست که من در یک نظر آنرا توضیح بدم
بهتر است در جلسه ای که پس امتحانات توسط سرویس دهنده وبا همکاری مدیران برگزار میشود نظرات را بشویم و با توجه نظر اکثریت بر ان تصمیم بگیریم

3pehr دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 14:58

خط ششم از آخر اشتباه تایپی :
همفرانی = همفکرانی

کیارش مظفری دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 15:17

ممنون سپر ؛ یادم بشه حظورا یه چیزی بهت بگم :دی

به نظر من هم همکلاسی باید حرف جدیدی برای گفتن داشته باشه
چرا ما شروع کننده ی چیزی نباشیم که صدجای دیگه کپی پیس بشه؟؟

3pehr دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 16:11

آقای نصر آبادی نگیم که همه باید این کارو انجام بدن هرکی بلده بسم الله این کارو در جهت پیشرفت همکلاسی انجام بده که حتما ازش استقبال میشه...

سیدحسین هاشمی دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 16:27

من فکر میکنم اقتضای این روزها اقتضای شرایط بر این باشه که خبرهایی که دوستان عادی براشون قابل دسترسی نیست بتونن با واسطه تو همکلاسی ببینن

سیاسی بودن مطالب به خاطر شرایط کنونی جامعه هست
همکلاسی یک وبلاگ پویاست و با پیش رفتن روزها به پیش می ره
نمی تونه و نمی تونیم بی تفاوت نسبت به مسایل خیابانها باشیم

هر کس می تونه برای خبری که می شنوه یه تحلیل از خودش بنویسه واونو منتشر کنه
اکثر پستهایی که من منتشر می کنم نوشته ی خودم بود و همین مورد وقت زیادی از من می گرفت
طبیعتا همه نمی تونن و نمی خوان همچین زمانی رو بگذارن که بعد از حدود 10 ساعت متنشون از صفحه ی اصلی خارج شه

زمانی که یک نفر حتی متنی رو منتقل هم می کنه اما برای خوانندگان متن اونقدر ارزش قایله که زمان زیادی صرف می کنه و پای نظرات می نشینه و مدام رفرش می کنه تا نظرات دوستان رو ببینه و جواب بده

حرفهای سپهر هم بچسبونید ته این نظر

احمد IT دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 23:05

نظرم رو در یک پست جدا منتشر کردم
http://kntoosi.com/1388/04/29/post-11038/
ممنون

علی منتجبی سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 01:48

کیارش به نظر من سخت می گیری
خاصیت وبلاگ گروهی دانشجویی همینه
زمان لازم است و عده ای که پیش قدم باشند و پست هاشونو خودشون بنویسند.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد