KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فعلاً خدانگهدار

عمره) هشدار! هشدار! هشدار! هشدار! هشدار! هشدار! هشدار! هشدار  

  

این "جوهای فصلی" به "جو همکلاسی" آسیب خواهد زد   

 

 ---------------------------------------------------------------- 

 

منم دارم میرم یه سفر دور 

حلالم کنید 

اگر کسی از من دلخوره بگه لطفاً

 دلم نیومد این رو نگم  و برم

چون همکلاسی رو خیلی دوست دارم 

در آخر هم من رو حلال کنید 

هم اینوری ها هم اونوری ها (بیشتر اونوری ها): 

 

بسمه اله 

 

تا امروز حداقل  روزی 30 بار از همکلاسی بازدید میکردم.  

با اینکه پست هام و نظرهام به مزاج عده ای شیرین نبود بازهم از بحث کردن لذت می بردم. 

ولی امروز به این نتیجه رسیدم که همکلاسی تبدیل شده به یک کشکول پر از خالی که هیچ محتوای مفیدی غیر از نابود کردن این و آن ، به جان هم انداختن فلان و فلان و خالی کردن عقده ی فلان دانشجوی مجازی که تریبونی برای صحت خود ندارد. 

این زنگ خطریست برای خودمان 

این رویه برای اداره کنندگان همکلاسی خوب است چون آمار بازدید وبلاگشان بالا میرود. و کلی حال میکنن که آره و اینا . . .  

ولی برای نام همکلاسی خوب نیست. 

یکم به پست های موجود در  صفحه اول نگاهی بیندازید. 

آیا غیر از یک نفر کسی یادش بود که امروز عید ما شیعیان است 

که یکی از بزرگترین اعیاد ماست. 

و نقطه ی عطفی در تاریخ اسلام است. 

اصلا بیخیال دین و مذهب و این چیزها 

مثلاً در ایام امتحان هستیم. 

چندتا پست درسی دیده میشه تو این صفحه ؟

 هشدار! هشدار! هشدار! هشدار! هشدار! هشدار! هشدار! هشدار

 

این "جو های فصلی" به "جو همکلاسی" آسیب خواهد زد.  

 

منم دارم میرم یه سفر دور (سفر عمره)

حلالم کنید 

اگر کسی از من دلخوره بگه لطفاً

نظرات 20 + ارسال نظر
علیرضا قهرمانی دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 01:13

زیارت قبول آقای انصاری .در ضمن بنده هم از سیاسی شدنه همکلاسی چندان راضی نیستم.امیدوارم این بحثها هرچه زودتر توسط همه دوستان تمام بشه و امیدوارم همکلاسی محدود به 20 یا 30 نفری که الان پست میدن و اکثرا سیاسی هم هست نباشه

هنوز که نرفتم D:
سیاسی بودن خوبه ولی در این حدی که الان میبینیم.
خود دوستان باید مراعات کنند.
قانون نمیتونه مانعشون بشه
--------------------------------
حالا نگفتی راضی هستی از ما یا نه؟

علیرضا قهرمانی دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 01:32

من کی باشم که بخوام راضی نباشم .خدا ازت راضی باشه داداشی

کوچیکم
...........
حالا که انقدر حال دادی سفارشت رو پیش خدا میکنم :-"

ا.ت دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 01:33

سلام کاروان ریحانه النبی؟؟؟؟؟؟؟سه شنبه ۱۲شب؟؟؟؟؟؟؟؟

البته
ولی احتمالا ۳۰ دقیقه بامداده
شاید تاخیر داشته باشه
شایدم زندم به پرواز نرسه
خدا میدونه

سلیم دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 04:05

زیارت قبول
حاج احمدآقا
امیدوارم هواپیمات روسی نباشه سالم بری ما رم دعا کنی.
برگشتنی هم روسی نباشه که سالم برگردی تعریف کنی ببینیم چی یادگرفتی اونجا

زیارت قبول التماس دعا

هواپیماش افغانی هم بود سوار میشم
کم نمی آریم D:
حتماً
ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 08:50

؛همکلاسی تبدیل شده به یک کشکول پر از خالی که هیچ محتوای مفیدی غیر از نابود کردن این و آن ، به جان هم انداختن فلان و فلان و خالی کردن عقده ی فلان دانشجوی مجازی که تریبونی برای صحت خود ندارد:

به این دلیل میگید محتوا نداره و یه سری عقده ای پست میدن که امثال شما اقلیت محسوب میشن و چون اکثریت با شما نیستن فکر می کنید محتوا نداره همکلاسی.
--------
از این که دارید می رید خوشحالم
ولی یه نکته اول خودتو اصلاح کن بعد برو عمره

خدا میدونه که دلیلش اینکه شما میگید نیست
..................................................
از ابتدا تو همکلاسی پست های زیادی زده میشد که من مخالفش بودم و مخالفتم رو اعلام میکردم
ولی الان قضیه فرق داره
دلیلش رو هم گفتم
----------------------
هدف از این سفر اصلاح است
شما دعا کنید که این مهم تحقق بپذیره

. دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 09:10

ببین پست هر کس به خودش مربوط هست اینکه کسی پست باحال از نظر تو نمی ده به خودش مربوط هرکسی هرچی می خواد بده سیاسی جک و.....

چیکار دارین شماها با پست های مردم !

چون حوصله ات از پست سیاسی سر رفته می گی بسه!دقیق عین دیکتاتوریَت هست!

می تونی نخونی ! دوست داشتی هم بخونی....

بی ربط به موضوع:یادمه وقتی 4-5 سالم بود بازی فوتبال داشتیم می باختیم هی می گفتم بازی بسه دیگه خسته شدم!

دقیقاْ مینطورست
من کاری با پستهای مردم ندارم.
من با کسیایی کار دارم که قبلاً 4 تا پست درسی یا مذهبی میذاشتن ولی الان جرات این کار رو ندارند.

حمید توکلی دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 09:45

اینکه همکلاسی چیست، مرتبط است با دیدگاه مخاطب!
به همین دلیل هرکس همکلاسی را به نحوی متفاوت مشاهده می کند، و البته با تغییر دیدگاه مخاطب، تعریفش از همکلاسی نیز تغییر میکند!

"این رویه برای اداره کنندگان همکلاسی خوب است چون آمار بازدید وبلاگشان بالا میرود."
اداره کنندگان همکلاسی چه کسانی هستند؟

جو فصلی، یکی از نشانه های آزادی است، درواقع نشان از آن دارد که جو همکلاسی، یک کنترل شده نیست...
همه ی مدیرانش در تغییر جو نقش دارند، یکی با انتشار متن و یکی با عدم انتشار متن!

احمد جان!
در دو ماه اخیر، پست های درسی ات را بشمار، پست های سیاسی ات را نیز بشمار، نظراتت را هم نگاهی کن، حالا حساب کن اگر همه مثل تو عمل کنند...

هشدار را به جامعه نباید داد، باید به فرد هشدار داد، اگر فرد هشدار را نادیده نگرفته و به آن پایبند بود، رفتارش بهبود می یابد، و جامعه از رفتار او و از عمل او هشدار خواهند گرفت، هشدار از زبان خیلی به دل نمی نشیند...

لذت ببری از عمره و موفق باشی!

ممنون

زهرا -نرم افزار دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 09:54

سلام ! نمیشناسمتون.
ولی الان که دارین خداحافظی میکنید بد جوری هوایی شدم اخه منم ۴ماه ژیش رفتم اگه خدا قبول کنه. درست همین موقع رفتن بود که همه وقتی میخاستن ازم خدا حافظی کنن کلی به حالم غبطه میخوردن.یادمه یکی میگفت کاش من یکی از تار موهای رو سرت بودم....ولی الان نمیدونم لیاقت رفتن اونجارو داشتم یانه؟!!!
امیدوارم شما بهتر از من استفاده کنید.
تو این روز عید ازتون خواهش میکنم وقتی رسیدین اونجا ازهمه ملتمسین دعا یاد کنید منم یادتون نره.
ای دوست در بهشت تورا راه داده اند./ژروانه زیارت دلخواه داده اند/صدها هزار سوخته دل بود وزان میان / در روضه مدینه تورا راه داده اند...
خیلی خیلی التماس دعا!!!

زیارتتون قبول
۴ ماه دیگه هم من همینجوری میشم.

هرکه در این بزم مقرب تر است
جام بلا بیشتر اش میدهند

این حس شما به خاطر دل پاک و نورانیتونه
قدر خودتون رو بدونید

مهندس سلمان دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 12:47

کسانی که بچه ها رو به جان هم می انداختند شما و دوستانتون بودین .
شخص شما بود که حالا نمی دونم به چه علتی وارد پست من شدید و نظرات نا مربوط دادین و نیز اعمال و حرف هایی رو به من نسبت دادین که در این موارد همان خدایی که شما دارید به زیارت کعبش می روید بین من و شما قضاوت خواهد کرد اما مسلما اگر در هم کلاسی درگیری هست به خاطر شما و چند نفر از دوستای جویای نامتونه !!!
و اینکه شما زحمات و پست های بچه ها رو این چنین بی محتوا خطاب می کنید ؛ فرهنگ متوسط شما رو نشان می دهد .

آقای سلمان به یاد ندارم در پست های شما نظری داده باشم ( بجز یکی دو پست اولتون که هنوز شناختی نسبت به شما نداشتم)
آن قضیه ای که مطرح کردم در پست شخص دیگری بود.
همکلاسی عزیز
بحث سیاسی این نیست که من بیام قربون صدقه شخصی که پست گذاشته برم و نظرش رو مکرراً تایید کنم.
خصوصیت اینجور وبلاگ ها اینست که هرکس با هر دیدگاهی که داره در چهاچوب اخلاق و عرف حرفش رو میزنه
آیا این یعنی به جان هم افتادن.
من دست تمام کسانی که باهاشون اختلاف نظر در مسائل سیاسی دارم به نشانه دوستی میفشارم.
من اصلاً نگفتم کسانی که الان پست میذارن دیگه این کار رو نکنند
فقط ار کسانی که قبلا پست های دیگری می گذتشتن و الان به واسطه جو حاکم بر همکلاسی دیگه ازشون خبری نیست خواهش کردم که به وبلاگ برگردند.
اینقدر از دست من عصبانی نباش.
در همون پتی که بهش اشادره کرده بنده در آخر به علت اینکه شما حرف بنده رو تکذیب کردی عذرخواهی کردم.
باز هم عذرخواهی میکنم.

حمیده احمدی دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 14:57

التماس دعا

چشم
حتماً

کاش خداحافظی ت رو جدای جدای از حرفای دنیای میگفتی، بی خیال فعلا
..................
احمدجان به خدایی که میخوای بری به مهمونیش
اونجا خیلی یادمون باش
نایب الزیاره باش
سلاممون رو به پیامبرخدا برسون
و برای همه ی زندگی مون دعا کن
دعا کن ماهم لایق این سفرهای قشنگ بشیم

خدانگهدارت باشه

حسین جون اوضام بدجوری شیر تو شیر شده.
گفتم قبل سفر این حرف رو بزنم و برم
وقت ۲ تا پست گذاشتن رو نداشتم
باهم گفتم.
ایشالا با هم برم کربلا بیشتر حال میده
خدا نگهدار تو دوست عزیز باشه

ش دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 17:48

من حلالت میکنم بخاطر اینکه عقده ای نیستم
ولی از بعضی از نظرات شما در مورد طرفداران آقای موسوی ناراحت شدم
سفر بخیر

ممنون که این گفتی
لطف کردی
حتماً منظورم شما و امثالکم نبوده
در هر دسته ای و جناحی آدم های مشکل دار وجود دارند.
خدانگهدار

مجتبی معصوم پور دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 18:52

خوش به حالت التماس دعا داریما. واسه ای تی پارس هم دعا کن. ایشاله اگه دعات اثر کردو پا گرفت مدیر عاملشم خودت بشی:دی.

ممنون
اتفاقاً تو ذهنم بود که اونجا به یاد ITPars باشم.
شما رئیس ما هستی
تا رضا و نوید و تو هستید من اینوسط سیاهی لشگرم.
اگه نیت رو خالص کنیم و به صلاحمون باشه حتماً پا میگیره
یا علی

فائزه غ دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 19:53

وقتی غربت مدینه و قبرستان بقیعرا حس کردید همکلاسی هاتون را هم از یاد نبرید.
خیلی خیلی التماس دعا.

راستی: برای راحت بودن در مدینه و زیارت کردن راحت پیامبر تیپ خودشون(عرب)ها رو بزنید، چون اونا چشم ندارند ایرانی ها رو ببینند و کمی اذیت می کنند برای زیارت کردن.

حتماً اینی که گفتید رو فراموش نخواهم کرد خانم غلامی
اتفاقاً به یکی سپرده بودم از اونجا برام یه دشدشه بیاره که از همنجا بپوشمو برم
برا خاطر همین مشکلات
ولی من تا 17، 18 تا عرب نکشم برنمیگردم
سرشون رو براتون میارم.

حیدری دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 22:19

دیگه جدی جدی شدی حاج احمد
خوب یه چک زدی نمی گذرم.
کلی پشت سرم حرف زدی اونا رو هم حلال نمی کنم
بعد دیگه فعلا همین. البته زندگی یه سری خرج و مخارج داره. شما خودت که می دونی؟ :دی
------------------------------------------------------
ایشالا که سفرت بی خطر باشه. منم یاد کن اونجا. هر موقع داشتی وضو می گرفتی یاد من بیوفت. دعا کن برا همه رفقا

وقتی اون چک رو زدم رو بعدش پشیمون شدم
پشیمون شدم که چرا محکم تر نزدم.
حرفهایی هم مکه پشت سرت زدم نباید میگفتم
چون زیادی ازت تعریف کردم که اصلاً بهت نمیخوره

نادر جان
هرخوبی بهت کردم از کرمم بوده
هر بدی هم که بهت کردم حقت بوده
-----------------------
یکی بهم گفتی هروقت پپسی باز کردی ، تا گفت : پیسسسسس
یاد من بیوفت
یکی گفت هروقت کفشات و در آوردی داشتی میذاشتی تو کیسه یاد من بیوفت
هروقت داشتم وضو مگرفم به یادت هستم
تو هم به یاد ما باش.
یا علی

نادر دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 22:24

التماس دعا

چشم رفیق

3pehr دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 23:14

همکلاسی رفتی اونجا جان سپهر واسم دعا
یادت نره ها تو رو خدا سپهر یادت نره

تورو که عمراً یادم نمیره
مخصوصاً اینکه چند بار باهات درگیر شدم تو پست هات
دیگه حتماً برا اینکه از دلت در بیارم باید سفارشت رو پیش خدا بکنمD:
نوکرتم
شما هم به یاد من باشید
یا علی

تقدسی سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 14:31

التماس دعای خاص!

امیررضا چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 12:34

احمد هوا ما رو هم داشته باش
دل تنگت میشیم نا فرم

هر وقت تصمیم گرفتی غذا بخوری یاد ما باش

علی آی تی پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 15:12

مراقب آنفولانزای خوکی باش!از اون سمت داره میوزه به وطن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد