KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شهادت مظلومانه امام موسی کاظم تسلیت !

نظرات 7 + ارسال نظر
ناصر جمعه 26 تیر 1388 ساعت 21:30

تسلیت به تمامی مسلمانان جهان

حامد هوافضا جمعه 26 تیر 1388 ساعت 21:36

منم تسلیت میگم!
آقای یادآوری!هر چند من با نظر آقای باقری راجع به هتک حرمت به نماز جمعه موافق نیستم اما این نظر شما مسلما اهانت به امامه!

علیرضا قهرمانی جمعه 26 تیر 1388 ساعت 22:15

منم به همه همکلاسیها تسلیت میگم.دوستان لطفا پستهای مختلف رو با همدیگه قاطی نکنید.این فقط پست تسلیت گویی بود !

حمیده احمدی جمعه 26 تیر 1388 ساعت 22:21


تسلیت

حمید توکلی جمعه 26 تیر 1388 ساعت 22:34

تسلیت میگم!
----------------------------------
یادآوری: همه ی نظرات ثبت شده با نام ِ "یادآوری" مربوط به بنده نیستند...

یاد آوری - یکی غیر از آقای توکلی جمعه 26 تیر 1388 ساعت 23:22

آقای هوا فضا من اینقدر از هم فکران آقای باقری و خودشون اهانت شنیدم که هر چی بهش بگم کم گفتم!نمیشه آدمای زنده رو بی آبرو کرد و هر چی از دهنمون در میاد بهشون بگیم و بعد نگران هتک حرمت امام و بقیه اموات باشیم....من دیگه از این جفنگ بازیاتون خسته شدم!یادآوری میکنم که بدونین شهادت خیلیا که تو همین چند هفته از پیش ما رفتند خیلی مظلومانه تر از امام موسی بوده!
در این دکون یه روز بسته میشه!نه موسوی ،نه احمدی ، نه خامنه ای و هاشمی، فقط ملت آزاده ایران!

حامد هوافضا شنبه 27 تیر 1388 ساعت 00:08

من اگه بیشتر از یادآوری فحش نشنیده باشم کمتر نشنیدم.اما اگه منم فحش بدم با اونا فرقی نمیکنم که!
راجع به دکونم جوابی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد