KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تاریخ این پست را ذخیره کند

خطاب به موسوی چی ها ( = طرفداران موسوی خ ـه ک )  

 

اگر کمی باهوش باشید متوجه خواهید شد که از صحبت های آقای رفسنجانی بوی نفاق می آید. 

اگر احمدی ن‍ژاد در مناظره اسم ایشان را نمی برد هرگز وارد این ماجراها نمی شد. اینقدر به خود افتخار نکنید که پشتیبانی چون رفسنجانی دارید . 

بلافاصله بعد از اینکه حق خود را از این آقا (م ا ن) گرفت و به هدف خود رسید ،‌کنار خواهد کشید و سکوت خواهد کرد. 

به دنبال تکیه گاهی محکم تر و مطمئن تر باشید. 

این را برادرانه به شما می گویم. 

آقای محمد حسین باقری ،شما هرچند تا نظر خواستید بدهید ،‌افتخار می دهید. 

نظرات آقای .............. پاک خواهد شد

نظرات 20 + ارسال نظر
می ناب جمعه 26 تیر 1388 ساعت 20:43

اونوقت از صحبتهای آقای ا.ن چه بویی میاد؟

به موقش به اونجا هم میرسیم.
فعلاً بحث این پست صحبت های آقای هاشمی ست

محمدحسین باقری جمعه 26 تیر 1388 ساعت 20:43

قربونت داداش!

این یارو از حرصش این کارا رو میکنه

اینو دیگه هر کسی توی دانشگاه مسخره اش میکنه

کلاً کار ایشون خنده داره.
شما فقط سعی کن عکس العمل نشون ندی.
بزرگ میشه عاقل میشه

حامد هوافضا جمعه 26 تیر 1388 ساعت 20:51

به به!آقای باقری!آره.تا دلتون میخواد واسه هم نظر بذارین!
از حرفهای احمدی نژاد بوی سیب زمینی میاد!!
فک کنم ژاک کنی این نظرو اخوی.

ما از نظر همه استقبال میکنیم
چه عاقل ها چه غیره

علیرضا قهرمانی جمعه 26 تیر 1388 ساعت 20:56

بهتره اینقدر که به فکر تخریب دیگران هستید به فکر سازندگی بین خودتون باشید ! در ضمن آقای هاشمی امروز خیلی جبهه گیری نکرد که شما در موردش اینطوری صحبت میکنی.و برای ایشون اصلا بحث انتقام گرفتن مطرح نیست ! مسئله کاملا فراتر از تسویه حسابهای شخصیه.فکر کنم اینو یه بچه 10 ساله هم میدونه

حق با شماست

ی جمعه 26 تیر 1388 ساعت 21:06

شما به دو دلیل این مسایل رامطرح می کنید 1.درک درستی از این جریانات ندارید 2.به خاطر منافعتان که این دلایل باعث میشودبی انصافی باشید.
پاسخ شما: اولا که هر کس مخالف شما باشد،یار ما نیستند.دوما کارهای شما باعث ایجاد شکاف در سطح دولت و حکومت و... شده است همانطور که میبینیم حتی مجلس با دولت همکاری نمیکند و ...

گزینه ی هیچ کدام صحیح است

علیرضا قهرمانی جمعه 26 تیر 1388 ساعت 21:10

آقای انصاری اگه اجازه بدی من یه سوال از آقای باقری داشتم. برادر من ! شما نظرات خودتو که خودت میدونی.مطالبی هم که می نویسی نظراتش همیشه بسته بوده یعنی نظرات دیگران برات اهمیتی نداره.من میخوام بدونم انگیزه شما از اینکه پست میزنی چیه ؟ میشه برام توضیح بدی ؟

خواهش می کنم

محمدحسین باقری جمعه 26 تیر 1388 ساعت 21:27

آقای قهرمانی عزیز من به چندتا از دوستان هم توضیح دادم که چرا نظرات رو میبندم به شما هم توضیح میدم.

اما اولا من مطالب سیاسی نمیزنم توی این مطلبم هم نه علیه آقای هاشمی صحبتی کردم نه علیه آقای موسوی !

بلکه صرفا به دلیل هتک حرمت نماز جمعه اون پست رو زدم خیلی از موافقان احمدی نژاد هم دوست داشتند علیه هاشمی شعار بدن!

اما متاسفانه بعضی ها از همه چیز استفاده ابزاری میکنند و با اینکه آقای هاشمی رو دشمن خودشون میدونند چون الآن به نفعشون طرفداریش رو کنند ازش طرفداری میکنند

چون میشد از نماز جمعه سوء استفاده کر رفتند نماز جمعه ( من یکبار هم نماز جمعه نرفتم )


البته این ها رو فقط برای شما مینویسم و نمیخوام با کسی بحث کنم

اینکه نظرات پستم رو میبندم به این دلیل هست که وقتی نظراتش باز باشه کسی اصلا هیچ تاملی روی مطلب نداره و فقط میخواد بیاد و بد و بیراه بگه به این و اون اما وقتی نظرات مطالب بسته باشه دیگه خیلی ها روی مطلب تمرکز میکنند

البته متاسفانه بعضی وقت ها آدم هایی.... پیدا میشن و میان در مورد پست من یک پست جدا منتشر میکنند.

رهاـمعماری جمعه 26 تیر 1388 ساعت 21:37

سلام
من هم قبول دارم هاشمی رفسنجانی چندان حامی بزرگی برای ازادی خواهان ایران نخواهد بود چون ما حامی بسیار بزرگتر از هاشمی داریم ما خدااااا رو داریم .
اما به نظر من امروز هاشمی رفسنجانی میانه وری کرد . یه سری از مسائل رو بازگو ویک سری رو نه وگرنه اگر قرار بود وحاقتی که اقای احمدی نشان داد رو جواب می داد که امروز نماز جمعه با فاجعه بزرگی رو به رو میشد .
البته ومطمئنا هاشمی رفسنجانی در چنین موقعیتی انسان کمی برای رو یارویی با احمدی نیست . وگرنه احمدی به جز با حمایت رهبر اصلا قادر به دفاع از مواضع احمقانه خودش نیست .
ودر ضمن دوست عزیز شما نگران تکیه گاه ما نباش چون ما خدایی رو داریم که ازش تو مواقع سخت واز اسمش سو استفاده نمیکنیم ونه بیخود وبی جهت ونامش رو به زبون می یاریم .
شما نگران تکیه گاه خودتون و احمدی باشید که جز گلوله و با توم و لباس شخصی کس دیگری نیست.
اینو خواهرانه به شما میگم .
از بابت نگرانی شما ممنون

من به شخصه با زورگویی مخالفم.
اگه کسی بریزه سطل آشغال آتیش بزنه باید باتوم بخوره.
برای اعلام کردن حرفتون راه دیگری هم هست
راه های عقلانی رو انتخاب کنید.

برادر من!اینو مطمئن باش که اگه ما یه رهبر داشتیم که هممون قبولش داشتیم الان شما اینقدر خوشحال نبودی!!

اینم مسلم بدون چیزی که به ذهنه بسته شما خطور کنه حتما به ذهن ما رسیده.ما هم از شخصیت رفسنجانی آگاهیم

پسشنهاد میکنم اگه ایراد شرعی نداره نصیحت خواهرانه خانم رها رو گوش کنی!!

این رو از ته دل میگم:
آرزو میکنم که اگر میخواهید حرکتی انجام دهید متحد باشید.
برای این حرکت به یک رهبر دانا و شجاع احتیاج دارید.
این خصوصیات رو آقای موسوی نداره.
اگه عاقل بود شمارو جلو گلوله نمیفرستاد
اول از راه قانونی وارد میشد.
اگر جواب نمی گرفت می گفت بریزید تو خیابون ها
اون وقت بود که منم با شما متحد می شدم.
نه اینکه همون فردای انتخابات بگه ملت بریزید تو خیابون ها حقتون رو بگیرید.
این همه هم آدم کشته بشه.

علیرضا قهرمانی جمعه 26 تیر 1388 ساعت 21:43

بنده نماز جشن تکلیف رو پشت سر آقای خامنه ای خوندم.تا 18 سالگی هم نماز جمعه میرفتم.اما وقتی دیدم نماز جمعه متاسفانه محلی برای ریاکاری و سو استفاده از خطبه ها برای منافع شخصی عده ای شده دیگه نرفتم و فقط نمازهای عید فطر رو شرکت می کنم.بدون تعارف بگم.به نظر من کاری که هر دو گروه انجام دادند اصلا جالب نبود.نماز جمعه رو نباید به محل جنگ تبدیل کرد وگرنه با پدیده ای بنام دین زدگی مواجه میشیم.امروز آقای موسوی و کروبی کار درستی نکردند.چون ممکن بود درگیری شدیدی بین طرفداران دو گروه بوجود بیاد.در ضمن در مورد حرفهای چند هفته قبل آقای احمد خاتمی که امام جماعت هستند و به صراحت جلوی سیل عظیم مردم به دروغ گفتند که مرگ ندا یک صحنه سازی بوده براشون واقعا متاسفم.امام جماعت باید مورد اعتماد مردم باشه نه اینکه بیاد جلوی اینهمه آدم دروغ تحویل مردم بده

محمدحسین باقری جمعه 26 تیر 1388 ساعت 21:49

خب پس فکر کنم شما رو قانع کردم !

در مورد آقای احمد خاتمی راستش اصلا ایشون رو نمیشناسم که چیزی بخوام بگم !

من نمیدونم آقای موسوی و کروبی چیکار کردند اما تشکر از شما که کورکورانه طرفداری نمیکنید.
منم در مورد این 2 نفر چیزی نگفتم.

ولی خوب شد در مورد آقای کروبی یادم انداختید که واقعا نمیدونم ایشون این وسط چی مین وقتی رای شون از آرای باطله هم کمتر بوده

فکر کنم دور بعدی رای هاشون به تعداد انگشت های دست هم نرسه!

ساناز جمعه 26 تیر 1388 ساعت 21:56


یعنی اقای باقری تو هم قبول داری که ندا همین دوستان نازنینت کشتن

یعنی شما قبول دارید؟

حامد هوافضا جمعه 26 تیر 1388 ساعت 22:09

آقای باقری!جدا تو باور میکنی که رای های کروبی اینقدره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ی جمعه 26 تیر 1388 ساعت 22:28

باقری معتقده که چیزی علیه موسوی نگفته.
خیارشور

حمید توکلی جمعه 26 تیر 1388 ساعت 22:36

احمد جان، به جای استفاده از فونت 3، قسمت های مهم را Bold کن، اینجوری قوانین هم بهتر رعایت میشه!
ممنونم، موفق باشی!

چشم
از این قانون مطلع نبودم

شاهین جمعه 26 تیر 1388 ساعت 23:00

این باقری ما توهم داره دوستان شما زیاد به دل نگرید
همه چی میگه بعد توهم می زنه من چیزی نگفتم
وبعد هم میگه بچه ها میان بهش توهین می کنند که اصلا اینطور نیست حالا شاید یک ویا دو نفر این اقای باقری فکر میکنه هر چی میگه توهین نیست اما حرفای بقیه توهینه
اینه که میگم توهم داره
تو باقری جان در مورد موسوی وکروبی حرف نمی زدی جون خودت

این خانم رها مثل اینکه از اون دنشجویای با هوشه واقعا عجب نصیحت خواهرانه ایی کرده
افرین

ف... جمعه 26 تیر 1388 ساعت 23:28

درسته!!درضمن این کارحذف کردن نظرات آقایebi(ابراهیمی) شدیدا باهاش موافقم.. پستای خودش که اصلا ارزش نگاه کردنم نداره..

من فقط با جمله ی آخر این پستم خواسم به ایشون اطلاع دهم که کار اشتباه و خنده داری دارن می کنن.

. شنبه 27 تیر 1388 ساعت 00:39

ایران داره میره بالا دیگه!

می ناب شنبه 27 تیر 1388 ساعت 13:47

دوست عزیز،اگه بو کشیدنتون تموم شده یه کم به صحبتهای آقای رفسنجانی دقت کنید.دارن در غالب داستان و نصیحت به آقای خامنه ای میفهمونن که اگه مردم نخوانت باید بری!به نظرم به جای اینکه فکر کنی ما به ایشون تکیه کردیم باید مطمئن باشی که آقای رفسنجانی به مردم تکیه کردند و دارن این نصیحت رو به آقای خامنه ای هم میکنن که به جای اسلحه و چماق دست گرفتن و تحریک یک عده محدود و ادعای نیابت امام زمان کردن به طرف مردم برگردند و بدانند اگر امروز چنین جایگاهی دارند ،از همین مردم دارند.

شما اگه خودت رو معرفی کنی تا بیشتر باهم آشنا بشیم بد نیست.

حامد هوافضا شنبه 27 تیر 1388 ساعت 21:16

از نظرت شکایت رو پیش دزد بردن کار قانونیه مگه نه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد