KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

این آدم یک روزی ۹۹% رای آورده بود!

 

نظرات 13 + ارسال نظر
امیر علی دل پیشه یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 19:26

من جزو اون دسته از مردم هستم که دوست ندارم ایران فناوری هسته ای داشته باشه...

باشد که تاریخ تکرار نشود... (حَلَبچه) !

سیدحسین هاشمی یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 19:39

هیتلر هم با رای مردم روی کار آمد

علیرضا قهرمانی یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 19:54

هیتلر و موسولینی هم اگه الان بودند باید جلوی بعضی از آقایان شاگردی می کردند و درس پس میدادند

3pehr یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 20:40

دولت نهم نصفش زیرزمینی است، آن نصف دیگر هم واقعا رو دارد

سید مرتضی قاسم پور یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 20:41

آره جون خودش! تازه گفته بود 99% که نگن چطور شد همه موافق شدن وگرنه می گفت 100%

زهرا یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 21:05

حکایت بعضی 24!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تایی های امروز و میگه

محمود خائن یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 21:11

این روز برای آقایونی که با خون جوونا زندگیشونو سپری میکنن کاملا قابله پیش بینیه!!
واقعا مرگ بر دیکتاتور

فاطیما یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 21:50

۹۹% که نه
%99/999999999999999
این محبوبیتش منو کشتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!!!

فاطیما یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 22:19

ببخشید از پست شما استفاده میکنم ،ولی باید اطلاع رسانی شه
مر30
هـــــــــــــــرکس مـــــــــــــخواد ببیـــــــــــــــنه رایـــــــــــــــــش چـــــــــــــــــی شده،؛حــــــــــــــــــــــتما حـــــــــــــــــتما بخونه
در بزرگترین اعتراض مدنی میلیونی ، قانونی و شبانه در ایران و در سه شنبه شب 30 تیر ماه 1388( به یاد جان باختگان روز 30 خرداد که در حکومت نظامی کشته شدند از جمله ندا آقا سلطان) از مردم ایران درخواست می گردد دقیقاً در ساعت 9:00 شب و با آغاز اخبار ساعت 9 همگی یک وسیله برقی پر مصرف ( ترجیحاً اتو یی که روی درجه آخر هست و یا جاروبرقی، سشوار، هیتر و ...) را برای 240 ثانیه( 4 دقیقه) به برق متصل کنید( اگر می خواهید بیشتر تأثیر گذار باشید همزمان 2 یا سه وسیله را با هم به برق بزنید). توجه کنید که زمان بسیار و بسیار مهم است. در صورتی که حتی 10 ثانیه تأخیر داشته باشید از قافله عقب خواهید ماند.

با همکاری 3 میلیون خانواده در ایران دقیقاً در ساعت 9 شب که خود را با دینگ دینگ کردن آغازی شروع اخبار ساعت 9 شب شبکه اول هماهنگ کرده و با دینگ آخر و شروع اخبار، اتوی خود ( یا سه شوار و یا هر وسیله پر مصرف از قبیل هیتر و ...) را به برق می زنند، شوکی به شبکه نیروگاهی ایران وارد آمده و شبکه برق کشور ناچار به قطع بارها و خاموشی مطلق خواهد شد.

توصیه ایمنی: پس از قطع برق فوراً وسیله برقی و یخچال خود را از برق بیرون بکشید تا در هنگام وصل مجدد برق که حدود 2 ساعت طول می کشد ضمن اینکه یخچال شما آسیب نمی بیند، هم وطنان ما در اداره مرکزی دیسپاچینگ ملی برق نیز سریعتر بتوانند شبکه برق را بازیابی و برق شما را وصل کنند.

نکته مهم : بعید نیست که در روز 30 تیر ماه حکومت زمان اخبار ساعت 9 را عوض کند و یا در شهرهای مختلف اخبار را با تأخیرهای جداگانه پخش کنند . مثلاً اخبار را ساعت 9:01 دقیقه پخش کنند. مهم نیست. ما با شروع اخبار وسیله های برقی را به برق متصل می کنیم. این کار حکومت چون به تفکیک هر شهر انجام می شود تأثیری ندارد. و اگر آن شب اخبار ساعت 9 را پخش نکردند، با اخبار ساعت 10 شبکه سه این کار را انجام می دهیم. اگر اخبار ساعت 10 شبکه سه نیز پخش نشد با اخبار ساعت 10:30 شبکه 2 این کار را می کنیم.

این کار و تحمل ماکزیمم 2 ساعت بی برقی نتایج ذیل را به همراه دارد...

1) وحدت ملی را به رخ حکومت دیکتاتوری می رسانیم

2) این خبر مانند بمب در تمامی دنیا صدا می کندو غیر قابل کتمان می باشد( دیگر نمی توانند بگویند اینها خارجی هستند و وجود مردم را کتمان کنند)

3) دژخیمانی که هنوز در خوابند یآ خود را به خواب زده اند با قطع برق کل ایران، برق آنها نیز قطع شده و می فهمند که رفتنی هستند (شاید به راه راست برگردند).

4) دیگر با استفاده ابزاری از انگ منافق، بسیج و سپاه قادر به مقابله و سرکوب با مردم عادی نیستند.

5) حکومت دیکتاتور از قدرت اتحاد ملت به ترس و وحشت خواهد افتاد

6) ملت ایران خود را باور خواهند کرد و برای حرکتهای بعدی آماده خواهند شد.

7) بدون اینکه حتی خون یک نفر هم ریخته شود و یا کسی شناخته شده و به زندان بیفتد یک راه پیمایی میلیونی شبانه کرده ایم.

8) پس از خاموشی مطلق ( توضیح اینکه در 30 تیر ماه ، ماه در ساعت 9 شب در آسمان نبوده و همه جا تاریک و بدون هیچگونه نوری می گردد) می توانیم بدون ترس از نفوذیان رژیم کودتا فریاد آزادی و الله اکبر سر دهیم.

9) با توجه به اینکه قطع سراسری برق یک کشور جزء حوادث تاریخی آن کشور می باشد، اتحاد ایرانیان ظلم ستیز و شب 30 تیر ماه به تاریخ می پیوندد.

مبینا یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 23:20


به هر روی ، نویسنده تنها بر حسب تجربه ای که به سبب سالها کار کردن در سیستم های متعدد مخابراتی خصوصا در زمینه ی شبکه های موبایل در کشورهای مختلف و اپراتورهای مختلف کسب کرده است ، خود را مجاب به آگاهی بخشی به هموطنان خویش میداند تا با رعایت نکاتی اندک و ساده ، بتوان نبرد و پایداری در راه آزادی ایران زمین را اندکی سازماندهی نمود.
کلام آخر اینکه بر حسب رعایت نکات امنیتی برای خود و همکاران سابق ، شاید مجبور باشم بسیاری از داستان را ناگفته باقی گذارم و یا از ذکر برخی حقایق و اطلاعات صرف نظر نمایم. به هر روی ، من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم ... تو خواه از سخنم پند گیر و خواهم ملال ... پاینده و آزاد باد ایران و ایرانی ...

و اما داستان ...
توی تالیا که کار میکردیم ، خبری از سیستم شنود و اطلاعات نبود. بعد از گذشت بیشتر از یکسال ، تالیا چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزار دلار پولی که به شرکت زیمنس بدهی داشت را نپرداخت و زیمنس هم ساپورت را قطع کرد و تالیا به همان وضعی دچار شد که همه بهتر از من میدانید. حدود 6 ماه پیش هم تمام سهام شرکت تالیا به یک شرکت لبنانی واگذار شد که وابسته به حزب الله لبنان است.
بعد اکثرمون به پروژه ی ایرانسل منتقل شدیم؛ اونجا از همان ابتدای کار کم کم زمزمه های سیستم شنود یا همون LIMS که همان Lawful Interception هست را شنیدیم. سیستمها با نظارت دقیق و لحظه به لحظه ی سربازان گمنام نصب ، چک ، راه اندازی و بازبینی شد. هیچ سایتی راه اندازی و به قول موبایلی ها OnAir نمیشد مگر اینکه سیستم Interception و شنودش به طور کامل مشغول کار بود. اوایل ، License دستگاههای شنود برای تعداد کاربرانی که به صورت Online تحت شنود قرار میگرفتند ، کم بود؛ چیزی حدود 50000 مشترک به صورت آنلاین قابل پیگیری و شنود بودند. کم کم که بحث GPRS و اینترنت و MMS و سیستمهای جدیدتر توی ایرانسل مطرح شد ، سیستمی به نام iGMLC از نوکیا خریداری شد که کارش پیدا کردن Location مشترکان موبایل با استفاده از سیستمهایی نظیر GPS و غیره بود. شایان ذکر است که خطای Locating این سیستم جدید ، با شعاع حداکثر 40 متر بود. یعنی اگر سربازان گمنام قصد Trace کسی را داشتند ، از روی اطلاعاتی نظیر آخرین BTS ای که موبایل طرف به اون Location Update فرستاده بود ، با خطای حداکثر رادیوس 40 متر ، طرف قابل پیگیری بود. ضمنن بعد از راه اندازی این سیستم جدید ، License به 500000 (پانصد هزار) کاربر افزایش پیدا کرد. این یعنی در آن واحد ، پانصد هزار کاربر قابل پیگیری و شناسایی بودند. بعد از ماهها هم ، شرکت ایرانسل قراردادش رو با نوکیا زیمنس کنسل کرد و با شرکت چینی Huawei شروع به همکاری کرد که از بد حادثه ، چینی ها هم استاد سیستم های شنود اطلاعاتی هستند و معلوم نیست چه سیستمهای شنودی را الان در ایران برای خودشیرینی و چاپیدن دولت ایران ، راه اندازی کرده اند.
من خوشبختانه توی پروژه ی همراه اول همکاری نکردم هیچوقت اما با دوستان ایرانی ام در شرکت مخابرات و همراه اول (ارتباطات سیار سابق) هر از چند گاهی در ارتباطم و اخبار مهم را از آنها پیگیری میکنم. متاسفانه ، همراه اول یا همون ارتباطات سیار سابق که وابسته ی تام الاختیار اطلاعات ایران است ، در پروژه ی جدید خود که ماهها پیش به اتمام رسیده است ، حدود 70 درصد سایتهای اصلی خود در شهرهای بزرگ را مجهز به سیستم LIMS متعلق به شرکت NSN یا همون نوکیا زیمنس کرده است. تا جایی که من خبر دارم ، License این سیستم هم 500000 کاربر به صورت پارالل هست. همچنین طبق آخرین اخباری که دارم ، به دستور وزارت اطلاعات ، پس از اغتشاشات و کودتای اخیر ، بسیاری از شهرهای ایران در کمتر از یک هفته مجهز به سیستم مذکور شده اند تا شب اندیشان و تاریکی پرستان ، نفسهای مردم را نیز یارای شمردن یابند ، مبادا که سایه ای بر زیر کشاندشان!
برای اطلاعات بیشتر ، به این صفحه مراجعه کنید.

و اما در مورد LIMS و سیستم های شنود مخابراتی بیشتر بدانیم:
این سیستمها به این صورت کار میکنند که یک نسخه از مکالمات ، اس ام اس ، صفحاتی که طرف با استفاده از GPRS گوشی روی اینترنت به آنها دسترسی داشته است ، تمام پسوردها و اطلاعاتی که در صفحات اینترنت با استفاده از WAP وارد کرده است ، Phonebook شخص و نیز تمامی SMS های ذخیره شده ی طرف را بسته به نیاز سربازان گمنام ، در سرور LIMS ذخیره میکند. همچنین با استفاده از این سیستم شنود ، میتوان برای مثال کلمه ای را در Filter List قرار داد تا اگر این کلمه در SMS های ارسالی افراد وجود داشت ، یک نسخه از آن SMS در سرور ذخیره شود. شاید دوستان مطلع باشند که در سیستم های Voice ، بخش اعظمی از صدای افراد ، Simulate میشود که قصد توضیح درباره ی آنرا ندارم. منظور از گفتن این مطلب ، این بود که بدانید به همین دلیل ، فیلتر کردن مکالمات و صدای افراد نیز کار چندان سختی نیست و به راحتی با استفاده از سیستمهای شنود میتوان مکالمات افراد را فیلتر کرده و برای مثال اگر از کلمات خاصی به تعداد دفعات خاص در آن مکالمات استفاده شد ، سیستم به صورت اتوماتیک یک نسخه ی آنلاین از آن مکالمه را در سرور شنود اطلاعات ذخیره میکند. نیازی به گفتن نیست که با داشتن شماره ی سیم کارت شما ، دسترسی به شما و اطلاعات شخصی تان کار چندان سختی نیست! این مسئله با در نظر گرفتن اینکه اطلاعات ایران ، به راحتی با داشتن عکس و فیلم افراد ، اقدام به دستگیری و زندانی و شکنجه و اعترافگیری های کذب از آنان میدارد ، دیگر نیازی به اثبات بیشتری ندارد.

و اما آخرین کلام: چگونه افراد تحت شنود قرار میگیرند؟
دو راه برای اینکار وجود دارد.
یکی اینکه اطلاعات ایران فرد خاصی را تحت نظر داشته باشد. شماره و دیگر اطلاعات مورد نیاز طرف در Black List سرورهای شنود مخابرات قرار میگیرد و از آن پس به راحتی تمامی مکالمات ، اس ام اس ها و اطلاعات و دیتاهای آنلاین طرف در صورت استفاده از اینترنت با گوشی ، در سرور ذخیره میشود.
دوم اینکه در Filter List سرور ، یک Database از کلمات و اطلاعات مورد نظر سربازان گمنام ایجاد میشود. برای مثال کلمه ی khamenei؛ از آن پس اگر در مکالمه یا اس ام اسی ، این کلمه به دفعات مورد نظر وجود داشته باشد ، آن شماره تحت شنود قرار میگیرد.

راهکار چیست؟
اولین راه شناخت هر پادزهری ، شناخت زهر است. پس ، اگر در طول مکالمات خود به موارد زیر برخورد کردید ، حداقل به شک بیفتید:

· مکالمات دارای اکوی بیش از حد هستند و صدای شما یا طرف مقابل اکو میشود.

· صدایی مانند صدای باد یا خش خش در مکالمه به گوشتان میخورد.

· بیش از چندین بار دچار خطای به اصطلاح خط رو خط شدن میشوید.

· اس ام اس هاتان به مقصد نمیرسد یا اگر میرسد ، شما Delivery دریافت نمیکنید.

اینها ، تمامی نشانه های یک شنود غیرقانونی نیستند ، اما بسیاری از مکالمات تحت شنود گاهن دچار این اختلالات میشوند (البته فقط در ایران!)؛
بهترین راهکار ، تحریم اس ام اس اپراتورهای ایرانی (چه همراه اول و چه ایرانسل ) است؛ اگر نمیتوانید تحریم کنید ، استفاده نکردن از کلمات و حرفهای مورد نظر سربازان گمنام در مکالمات و اس ام اس ها را جدی تر بگیرید. همچنین اگر گوشی تان قابلیت Encryption برای اس ام اس را دارد ، حتمن آنرا فعال نمایید.

قصدم از نوشتن این نوشته ، به هیچ عنوان هراس افکنی و ارعاب و ... نیست ::::::::: نقل ازوبلاگrayemardom.blogsky.com

حوریه جعفری - کامپیوتر یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 23:40

سرنوشت دیکتاتور نابودی است!!

می ناب دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 01:50

ای چرخ فلک خرابی از کینه تست
بیدادگری شیوه دیرینه تست

[ بدون نام ] دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 08:58

بسیار جالب بود!

و بسیار در زمانه مناسبی!

موفق باشی عباس جان!



تا پیروزی سبز خواهم ماند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد