KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بدون ویرایش

چند نکته پیرامون سخنرانی شبه تبلیغاتی احمدی نژاد در رسانه کودتا...

  

کشتار مردم به دست حکومت چین محکوم است...

چند نکته پیرامون سخنرانی شبه تبلیغاتی احمدی نژاد در رسانه کودتا

 

اول اینکه- در این سخنرانی احمدی نژاد بیش از ده بار تاکید کرد ما تقلب نکرده ایم!به مانند مناظره تک نفره قبل از انتخابات که در طول بیست دقیقه جایزه رسانه میلی به او ده ها بار تاکید کرد که من دروغگو و بی ادب نیستم!اما آقای احمدی نژاد اگر هزاران بارهم که تکرار کنی مردم ایران به این نتیجه واضح رسیده اند که تو دروغگو؛بی ادب و متقلبی! 

 

دوماینکه- لحن سخنرانی احمدی نژاد در این برنامه طوری بود که گویا ایشان در یک برنامه تبلیغاتی قبل از انتخابات شرکت کرده است!مدام وعده می داد!آری او خود نیز دریافته است که رئیس جمهور اقلیتی بس اندک است که روز به روز نیز اندک تر می شود.پس بی جا نیست که این چنین تبلیغ کند تا بلکه اندکی مقبولیت و مشروعیت برای خود دست و پا کند.از این رو پیش بینی می شود ایشان تمام چها سال آینده را به تبلیغ بگذراند.واقعا دیدنی است حال و روز رئیس جمهوری که حتی پس از مثلا انتخاب یا اتصاب شدنش نیز مجبور است کماکان تبلیغ کند... 

 

سوم اینکه- احمدی نژاد در این سخنرانی بر دستورات اکید خود برای لغو گشت ارشاد تاکید کرد و حتی گفت که هیچگاه اجازه چنین امری را صادر نکرده است!اگر چنین باشد باید گفت کهاحمدی نژادچگونه خود را رئیس جمهور ایرانیان می داند در حالی که در این چهار سال قادر پیگیری و تحقق به این خواسته کوچکترین ایرانیان(لغو تجسس در زندگی خصوصی مردم و نقض آشکار حقوق شهروندی) نبوده است!چگونه است که نیروی انتظامی وزارت کشور ایشان علی رغم دستور ایشان در این چهار سال آن صحنه های فجیع را آفریده است!!؟؟؟  

 

چهارم اینکه- ایشان در همانجا گفتند که دستور لغو گشت ارشاد را صادر خواهند کرد.با توجه به اتفاقات این چهار سال اینکه این گفته چقدر واقعیت داشته باشد و چقدر تبلیغاتی کاری با آن نداریم.اما نکته ای که از این بحث نتیجه می شود اینکه حاکمان اصولگرای جمهوری اسلامی بر خلاف آنچه خود می گویند تنها اصلی که به واسطه آن اصولگرا شده اند حفظ قدرت می باشد.و همانطور که از قبل نیز قابل پیش بینی بود و بارها نیز برآن اشاره شده بود نه دغدغه دین دارند نه دغدغه حجاب دارند نه دغدغه امنیت اجتماعی دارند(آن طور که خود می گویند) و نه دغدغه ارزشها و این الفاظ شعارگونه... انها تنها دغدغه قدرت دارند و بس و اگر احساس کنند حفظ این قدرت در گرو رها کردن هریک از این شعارهاست بی تردید رهایش خواهند کرد.به طوری که این حاکمان تشنه قدرت اکنون احساس کرده اند می توانند با افزایش آزادی های اجتماعی اندکی مردم و بویژه جوانان را ارام کرده و در ضمن بر فضای کاملا بسته سیاسی سرپوش بنهند.از این روست که احمدی نژاد در اولین نطق تبلیغاتی خود پس از انتخابات وعده ازادی های بیشتر اجتماعی می دهد بی آنکه حرفی از آزادی سیاسی و همچنین هزاران شهروند در بند دولت کودتای خود بزند! 

 

در آخر سخنی که البته ربطی به موارد فوق ندارد اما خواستم به عنوان یک شهروند ایرانی و به عنوان یک مسلمان کشتار اخیر مسلمانان در چین را محکوم کنم.همانطور که برخی از دوستان نیز اشاره کرده بودند گویا سیاست جمهوری اسلامی؛بسیجیان؛رسانه میلی که این روزها در قبال قتل بانوی مصری درالمان اینگونه خشمگینانه واکنش نشان می دهند در برابر کشتار نزدیک به هزار نفری مسلمانان در کشور دوست و برادر چین سکوت است و سکوت است و سکوت... 

نظرات 9 + ارسال نظر
...........lk شنبه 20 تیر 1388 ساعت 13:47

بدانید . فردا و فردا های ما سبز خواهد بود. و بد اندیشان رسوا خواهند گردید.

(86)SH شنبه 20 تیر 1388 ساعت 14:12

IM green

معترض IT شنبه 20 تیر 1388 ساعت 15:00

و مورد دیگه ای هم که هست آقای احمدی نژاد قبل از انتخابات در مناظره با آقای موسوی گفتند که بخش گشت ارشاد اصلا در حیطه مسئولیت های من نیست !!! با وجود این که من مخالف بودم ولی انجام شد . در ضمن چطور اون زمان که خودتون کراوات قیچی.......!!!!
و حالا...

[ بدون نام ] شنبه 20 تیر 1388 ساعت 18:49

سروش فرنودی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 21:14

حقیقتا سردمداران این حکومت ظالم در افکار خود چیزی جز حفظ قدرت خود نمی پرورانند و اسلامی جلوه دادن اعمال آنها چیزی جز فریب دادن مردم نیست.

[ بدون نام ] شنبه 20 تیر 1388 ساعت 22:30

ضالمان و منافقان!
بترسید از خدا !

سلیم شنبه 20 تیر 1388 ساعت 23:27

یه پیشنهاد:

توی مطالب و کامنتها به جای تایپ روزنامه کیهان و جوان و وطن امروز. صدا و سیما و سایتهای رجا نیوز و خبرگزاری فارس و ایرنا و بطور کلی رسانه های حامی کودتا از باند زرد استفاده کنیم

حمیدرضا شنبه 20 تیر 1388 ساعت 23:40

چرا bbc روی خانم ندا این همه تبلیغات کرد ولی برای خانم حجاب سکوت اختیار کرد؟

سلیم یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 00:41

در جواب حمیذرضا:
بی بی سی الان رو مرگ ندا هم سکوت کرده و تبلیغاتش نم کشیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد