KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

واکنش گسترده نخبگان سبز اندیش به مرگ مشکوک مایکل جکسون و بیانیه

شیخ اصلاحات: حتی اگر مایکل هم به من پول بدهد، می‌گیرم.

رضا خاتمی: درباره مرگ مایکل با سفیر انگلیس مذاکرات محرمانه‌ای خواهیم داشت.

اون یکی خاتمی: زنده باد مخالف مایکل جکسون!

میرحسین موسوی: در فرآیند قبض روح جکسون، تقلب صورت گرفته و مرگ وی باید
ابطال شود.

بهزاد نبوی: تنها راه زنده ماندن خواننده‌های پاپ، برقراری رابطه با آمریکاست.

تاج‌زاده: اگر جنبش دانشجویی زنده بود، مایکل جکسون نمی‌مرد.

حجاریان: فشار از پایین و چانه زنی از بالا باعث مرگ جکسون شد.

سروش: مایکل جکسون و محمود دولت‌آبادی در جریان انقلاب فرهنگی بیشتر از من نقش داشتند!!

شیرین عبادی: همجنس‌بازان و وهابیت هم حق دارند در مراسم ختم جکسون شرکت کنند.

علی لاریجانی: صدا و سیما باید به بازماندگان مایکل جکسون هم تریبون بدهد!!!

اون یکی لاریجانی: تا خودش برنده انتخابات اعلام نشود، مرگ مایکل جکسون را باور نمی‌کند!

محسن کدیور: درباره مرگ مایکل جکسون قرائت‌های مختلفی وجود دارد.

غلامحسین کرباسچی: حتی اگر لازم باشد حاضرم کفش‌های مایکل جکسون را هم واکس بزنم.

مسیح مهاجری: در مشروطه هم خواننده‌های پاپ را منزوی کرده بودند!

زهرا رهنورد: چون جکسون داماد ایالت می‌سی‌سی‌پی بوده، پس ایرانی‌های مقیم آن قبرستان به موسوی رای داده‌اند.

همسر یکی از رجال سیاسی: اگر مشخص شود که مایکل جکسون، سخت جان داده است مردم باید به نشانه اعتراض به خیابان‌ها بریزند.

ابطحی: چرا مرا گرفته‌اید، بروید خاتمی را بگیرید!

باهنر: بهترین راه برای پایان دعوا بر سر ارث و میراث مایکل جکسون، تمکین در برابر قانون است.

نتانیاهو: از کسانی که در مجلس ختم جکسون، سطل آشغال آتش بزنند و اموال عمومی را غارت کنند، حمایت می‌کنیم.

علی مطهری: حضور یک فرد اصلاح‌طلب در زیر تابوت مایکل جکسون لازم بود.

قالیباف: خسارت‌های وارده از مرگ جکسون به شهر تهران را دولت باید پرداخت کند!!

محسن رضایی: به دلیل شرایط ویژه کنونی از شرکت در مراسم ختم جکسون انصراف می‌دهم

شیخ اصلاحات(دو باره) : حتی اگر مایکل هم به من پول بدهد، می‌گیرم.
 
 
به نقل  از :

http://hejdahomintavalod.blogfa.com/

 در همین حال بیانیه سبز جدیدی منتشر شد :

ملت ایران!چه سلامی! چه علیکی!

چرا ساکت نشسته اید؟مگر شاهد نبودید که حتی خود احمدی نژاد هم به من رأی داد،ولی بعد از روز انتخابات خودش را برنده اعلام کرد.

مگر نمی دانید من ترک هستم. همسرم لراست.دخترم را به یک کرُد شوهر داده ام.و پسرم با یک دختر عرب ازدواج کرده است.همسر پسرخاله ام اهل شمال است و شوهر دختر عمه ام بچۀ جنوب. خودم دوران مقدس سربازی را در اصفهان بوده ام و قبر پدرم در شیراز است.مردم مشهد مرا « داداش» صدا می کنند و وصیت کرده ام بعد از مرگم مرا در یزد به خاک بسپارند. برادر زاده ام  دانشجوی کرمان است و خواهر زاده ام ساکن بوشهر.

این همه دلیل نشان می دهد که همۀ مردم ایران به من رأی داده اند.

از ایرانی های خارج نشین نگویید که بابت هر کدام دلایل قاطعی دارم.

درامریکا شوهر خاله ام یک مزرعۀ بزرگ دارد. و در اروپا برادر همسرم کاشی کار ماهری است. باجناق سابقم بعد از طلاق همسر پنجمش ساکن قارۀ افریقا است. و مردم استرالیا تخته های موج سواری را از مغازۀ پسر عمویم می خرند.

پس با این همه دلایل مهم چگونه ممکن است که من رأی نیاورم؟

از شما تقاضا دارم به خیابان ها بریزید و به نشانۀ اعتراض قلیان ها را به آتش بکشید.چرا که دولت احمدی نژاد با واردات گستردۀ شلنگ قلیان از چین ، صنعت شلنگ قلیان سازی کشور را نابود کرده است.

اگر همچنان به سکوت خود ادامه بدهید به سیم آخر می زنم و جلوی نهاد ریاست جمهوری خود را حلقه آویز می کنم. پس اگر می خواهید رئیس جمهور اصلی خود را از دست ندهید به پا خیزید!

                               

                                عقدۀ رئیس جمهور شدن!

                                           موسوی!

                                 خرداد 1420 هجری شمسی

نظرات 29 + ارسال نظر
مینا - مجازی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 09:28

این شکلی بودن هم عالمی داره
به حرفای کلاغای سیاه شک کن.

می ناب شنبه 20 تیر 1388 ساعت 09:44

احمدی نژاد:متاسفم.من به مایکل علاقه بودم.ولی آقای جکسون این عکس کیه که دست منه؟بگم؟بگم؟
عکس خواهر شماست!بگید به مردم!ایشون از شهرت شما استفاده کردن،خواننده شدن!
من دیدم شما برنامه داری کلی خرج میکنی، رقص نور میذاری و تازه وقتی میری روی سن همه بالا پایین میپرن و پلک میزنن!! آقای جکسون !ولی من رفتم آمریکا روی سن خودم یهو روشن شدم!همه سیخ نشستن و نیم ساعت پلک نزدن!اصلا افکت هاله نور میدونستی چیه شما؟!یه خواننده باید کارشناس همه اینها باشه آقای جکسون!
ملت امریکا اینارو میفهمن!دروغ نگید به مردم!شما محبوبیت نداشتین ولی من که امریکا بودم یه مامان به زبان اسپانیولی!!از بچه ۴ سالش پرسید این کیه؟گفت محموده محموده!

این هم جاب بود :)) ممنون

می ناب شنبه 20 تیر 1388 ساعت 09:55

نامه رییس جمهور محبوب به خانواده جکسون بصورت سرگشاده بزودی منتشر خواهد شد!کلا که مختصرش اینه که شمام بیاین مسلمون شین(اونم از نوع اسلامی که ما داریم ،که این مدل مخصوصه دولت ایرانه!)بعد گور بابای خوانندگی و کلا زندگی ،، باهم میشینیم منتظر امام زمان!
اگر اومدین که هیچ اگه نه من پیش بینی میکنم که پایان شما نزدیک است و مثل دولتتون که حرفهای منو گوش نکرد و اون پاپ که انگار نه انگار یه ساعت براش نامه نوشتم به گاج میرین!

این نیز جالب بود، ممنون مجدد

مریم شنبه 20 تیر 1388 ساعت 10:08

اینارم از فارس گرفتی؟

باحال بود :))

خخخ شنبه 20 تیر 1388 ساعت 10:17

واویلا هی ی ی ی !!!اون سایتی که منبع این هجویات بودرو باید ببینین!هجدهمین تولدش مبارک واقعا!
تا گوساله گاو شود ،دل ملتی آب شود!

خخخ شنبه 20 تیر 1388 ساعت 10:18

راستی (می ناب ) خیلی باحال نوشتی!!

قلی بیگ شنبه 20 تیر 1388 ساعت 10:20

تنها جواب درخور حال :جواب استاد می ناب بودبا تشکر از استاد می ناب!

maryam شنبه 20 تیر 1388 ساعت 10:25

مرسی می ناب جون! عالی نوشتی!

محمد .ن آی تی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 11:02

فقط جواب می ناب
اصلا افکت هاله نور میدونستی چیه شما؟!یه خواننده باید کارشناس همه اینها باشه آقای جکسون!
عالی بود!

هادی بدری‌زاده شنبه 20 تیر 1388 ساعت 11:35

طنز و سرگرمی!! :
حشرات جذب نور می‌شوند..

http://images.upload2world.com/get-7-2009-upload2world_com_kctcvrn.jpg

محمدحسین باقری شنبه 20 تیر 1388 ساعت 11:35



عقده رئیس جمهور شدن موسوی !

علی آی تی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 11:39

ولی خداییش نظر می ناب از پستت جذاب تره!!
tnx

- شنبه 20 تیر 1388 ساعت 11:39

ساسی مانکن سال 88:بپوش لباسای آبیتو من آبی نمی پوشم.میخوام برم به مایکل جکسون آهنگای بندری بفروشم
اینا از همون اول جاسوس آمریکا بودند مردم رو هم به انقلاب مخملی دعوت کردن نتیجه میگیریم مرگ مایکل جکسون به دست اصلاح طلبا بوده
همه هم میدونند کی عقده ای هست که می یاد رنگ سبز رو میدزده

علیرضا قهرمانی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 12:02

بخل امثال شما از محبوبیت موسوی تمومی نداره.ادامه بدین ببینیم با حسادت به کجا میرسین !

نه، خدایی چند تا مطلب طنز در مورد موسوی دیدی، چند تا در مورد احمدی؟ پس باید نتیجه بگیرم این حجم عظیم طنز برای احمدی حسادت بهشه؟

سهیل شنبه 20 تیر 1388 ساعت 12:28

چه بامزه ولی انگار طرفدارای محترم دکتر فقط تخریب شخصیت بلدند با استناد به تمامی بست های داده شده
فکر نکنم دکتر هم از اینگونه حمایت های جاهلانه شما راضی باشه

یعنی این همه مطلب طنز و کاریکاتور علیه دکتر تخریب نبوده؟

رهبرت شنبه 20 تیر 1388 ساعت 13:07

ای مایکل و سلطان پاپ من!
من جان ناقابلی دارم ،جسم ناقصی دارم و اندک آبرویی دارم که اینارو تو دیگه نداری!پس برای ما دعا کن که صاحب این مملکت مائیم!الانم دارم تخت میخونم برای رهبری دنیا!

3pehr شنبه 20 تیر 1388 ساعت 13:15

گوشت تلخ

ناتانیاهو از کی تا حالا عضو سبز اندیشان بوده
مرسی می ناب

از وقتی که گفت هر کس جز احمدی

حسین م شنبه 20 تیر 1388 ساعت 13:25

حالا شیخ اصلاحاتش چرا دوتاست؟سپهر هم راست میگه ها چرا هر کیو دوست نداری سبز اندیش میشه؟

مرسی می ناب کلی خندیدم

دوست-نرم افزار شنبه 20 تیر 1388 ساعت 13:38

لوووس

الیار عاصمی زاده شنبه 20 تیر 1388 ساعت 14:56

نتانیاهو از کی سبز شده ؟؟؟؟؟

ادب مرد به زدولت اوست

مبارز شنبه 20 تیر 1388 ساعت 15:25

می ناب می ناب

فاطیما شنبه 20 تیر 1388 ساعت 16:34

احمدی نژاد:اقای مایکل،اگه راست میگی که خواننده ای(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) نمودارات کو؟؟؟؟؟؟؟
اینم نمودارای من،لطفا دوربینا بگیرن.این نمودار تعداد خوانندگان ما در این 4سال حکومت منه!!!!نسبت به دوره اقای رفسنجانی و اقای خاتمی 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000برابر شده!!!!!
رهبر:مایکل جان تو که میدونی من علیلم،من ذلیلم!!!!!!یه اهنگم در وصف من میخوندی ومیمردی!!!!!!
مر30از می ناب

م.ش شنبه 20 تیر 1388 ساعت 16:41

تبریک می گم.به تلاش خودت ادامه بده،داری موفق می شی مثل باقری به یه چهره ی منفور در همکلاسی تبدیل بشی!

محبوبیتی نداشتم که الان منفور شم. ولی کلا اینجور منفور بودن‌ها رو دوست می‌داریم. اسمایلی مازوخیسم

حمید توکلی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 16:55

!

سهیل شنبه 20 تیر 1388 ساعت 19:23

آره نباید ترور شخصیتی بشه اما قبول کن که که این آقایون از نظر شورای نگهبان اصلح ترین مردم ایران هستند بس اگه کسی چیزی بگه به شورای نگهبان گفته
انتقاد و کاریکاتور ونقد همه رو عملکرد باید باشه نه روی شخصیت و عقاید

آشنا شنبه 20 تیر 1388 ساعت 23:34

میبینم که از وطن امروز هم مطلب کش میری
بذار طرفداران موسوی هم خوش باشن و هرچی میخوان بگن.بعضی از این افراد همونایی هستن که عکسشونو میبینیم در جاهایی بعد که اعتراض میکنیم میگن دروغه!عکسشو میبینن ... . بعد هم میگن ادب مرد به ز چیز اوستبعد هم کامنت میذارن اینجا که ... .
فقط بخند سلتون و حرفاشونم جدی نگیر سلتونی

الان جا داره کامنت رو پاک کنم :))

ف یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 14:31

خـــــــــــــــیـــــــــلی باحال بود
بیانیۀ هزارم موسوی
مرسی

می ناب یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 14:44


chux!

mojtabahojatoleslami@hotmail.com جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 15:17

سلام، بر مبنای گزارش بانک مرکزی ۸۷ درصد دستمزد کارمندان و کارگران خرج هزینه‌های خوراکی میشود. سال گذشته این ۴۷ درصد بود. خدا‌را شکر انتخاب آقای احمدی‌نژاد واقعا وضع ما را تغییر داده.آقا محمود دکتر ،بسیجیها و پاسدارها انتخابات را با گلوله برای شما خریدند آیا این برو بچهای شما میتونند تورّم و اقتصاد هرج مرج و گرسنگی را هم با یک گلوله از بین ببرند؟ آیا گلوله‌های اینها میتونه اجاره من رو هم بده،برای خانواده من لباس بخره، خرج تحصیل بچه‌های من بشه؟ لعنت بر من و تمام کارگر‌هایی دیگری که به تو رای دادیم.خدا خودش رحم کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد