KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سخت عجیب است ــــ | .

عجیب است ؛ سخت عجیب است 

واقعا چرا!! چرا، چرا جــــــسد آنهایی که ادعا دارند برای ما می میرند  ،

هیچ وقت پیدا نمی شود .. .. .. .. .. .. .. .

نظرات 12 + ارسال نظر
هانیه کرمی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 00:02

یه مشت لاشخور نمیزارن بمیرن
زنده زنده جسدشون رو نوک میزنن
انقدر نوک میزنن تا رو به زوال برن
دنبال جسد نباش
دیره

بزهکار ~.|.~

علی آی تی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 00:04

اگر ایران اومده باشی از این چیزا تعجب نمیکنی!
آدم زنده غیب میکنن چه برسه به جسد!

اول سلام ِ
بحث سباسی رو هر جا ول نکن .
این یک مسئله کلی و فلسفی ائه همه ملت ها رو شامل میشه ./

راستی احساس هم میمره ؟

کیارش مظفری شنبه 20 تیر 1388 ساعت 00:06

هجوم خواهش دستان من در این شب بی تپش
یا
سیلی روزگار بر حجم انتظارم؟؟

آه چه تبی دارم

خوب میشی ..

علی آی تی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 00:08

سلام
از اون لحاظ بله!!
شب چتی داشته باشی عمو

پگاه مارالانی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 00:27

وقتی خوندمش اولین چیزی که به ذهنم امد این بود که اونها دروغ میگن.اونا واسه من و تو نمیمیرن...
نمیدونم شاید زیادی بدبینم

صد در صد .

سروش فرنودی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 00:37

من از متنت برداشت سیاسی کردم و احساس می کنم بیشتر به مسائل سیاسی مربوط بشه ولی می توان از جهات دیگر هم بررسی اش کرد.
در هر حال ممنونم

نه ُ سیاسی نیست ِ
ما رو چه به سیاست ِ
این جزو ادبیات لیریک دسته بندی مشه..

هانی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 02:45

بوس

این سویمن باره بهت داره توهین مشه از طرفه من
اگه اینقدر دوست داری ادامه بده .. دیگه همه میدونند .

اگه به خودم هزچیزی میگفتی کاری نداشتم
هرگز جواب نمی دادم ، ولی من برای دوستان نزدیبک بسیار ارزش قائل ام ، حدت رو نگه دار .

سیدحسین هاشمی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 11:11

در حد ادعا ماند
به عمل رسید حاضرند پشت تو هم سنگر بگیرن


11:11 :D

هانیه کرمی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 11:55

سیاسی که نیس هیچ!
کلی هم اونوری باید بخونیش

حمید توکلی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 14:36

برام جالبه که به جای حذف اون نظر جعلی، بهش پاسخ میدی، باعث میشه کمی بیشتر در جریان واقعیت های تلخ جامعه قرار بگیریم، در جریان کم ظرفیتی های اجتماعی!
ممنون که به جای حذف ظاهر این بی ظرفیتی ها، جلوش وایسادی!

طول میکشه که بفهمیم خیلی از مسائل به ما ربطی نداره!

کیارش مظفری شنبه 20 تیر 1388 ساعت 21:30

"من رو با اسم کوچیکم صدا کن"
معنی اینو کی میدونه حمید !!/!

فرزانه محمدی دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 16:39

زمین را تاب نگاه داشتن شان نیست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد