KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تعیین نام برای شکلکها!

 من برای شکلکا اسم انتخاب کردم!   البته سفارشی بوده ها!!!

دوستان نظر بدید تا تصویب بشه و از این به بعد شکلکا اسم داشته باشن (مثل شکلک اولیه که گریه کردنه، موس رو روش نگه دارین!)   

بخش نظرات----->آقای حمید توکلی 

 

* در ضمن اگه نظر سیاسی یا نامربوط اینجا ببینم حذف میکنم! بعداً کسی اعتراض نکنه!

گریه              چندش         تایید           علاقه؟ محبت؟ عشق؟    خجالت جدا؟! شک؟   خنده           مضطرب       موفقیت                         بی تفاوت حیرت           نگران            نیشخند      بدجنس؟ دزد؟ خشن؟     فوحش  خشمگین     جاسوس      متاسفم      مسخره                         رویاپرداز       ناراحت          تهوع            لبخند          زبوندرازی             تعجب زیاد    هیجانزده       گیج             چشمک     مدیر؟ رییس؟ دستور؟ خشونت؟      توهم           عصبانی       شرمنده      بیخیالی؟ خونسردی؟       افسرده

دروغ؟ ترس؟ شاخ درآوردن؟ تعجب زیاد؟           جدیت؟ سختگیری؟          متاثر تفکر              چی بگم؟     چشمک      سادگی؟ حماقت؟           هنگیدن ضایع شدی؟    خونسرد      مراقب؟ محتاط؟

نظرات 16 + ارسال نظر
محمدحسین باقری شنبه 20 تیر 1388 ساعت 18:56

شقایق جابرانصاری شنبه 20 تیر 1388 ساعت 18:57

این خیلــــــــــی باحاله!==>>>+

اما فکر خوبیه ها!ممنون گلم...
ببینم عزیزم مثل اینکه درسا را همه را تمام کردی که اینقدر




...!خدا به داد برسد!

نه عزیزم! راستش هنوز شروع نکردم که ببینم در چه سطحیت؟!
سخت؟ آسون؟!!! (زبون)

حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 20 تیر 1388 ساعت 19:02

آخه بعضی موقع ها احساس آدم فرق میکنه . نمیشه گفت همیشه اینطوریه. مثلا برای () من گاهی وفقتی تشکر میکنم اینو میزنم. !

ولی بازم ممنون از زحمتت!!

آره واقعا!
به همین دلیلم اس گذاری براشون خیلی سخت بود!
منم در مورد هر کدوم احساسات مختلفی دارم هر بار
ولی به هر حال میتونه در رسوندن منظور به جمع تاثیر زیادی داشته باشه

رویا IT شنبه 20 تیر 1388 ساعت 19:11

نهههههههههههههههههههههههه!!

مخالفم!! =((((((((
جالب نوشتی خانمی ولی من دوس دارم منظورم رو خودم برسونم!! !!

باشه عزیزم منظورتو خوت برسون! چرا گریه میکنی خب؟!

رویا IT شنبه 20 تیر 1388 ساعت 19:15

اسمایلی واسه وختیه که می خوای منظورت رو با تصویر برسونی و نه با کلمات!!

اگه براشون اسم بذاریم دیگه اون کاربرد جالب رو نداره!

ولی بازم مرسی! (شکل در اینجا یعنی مرسی!)

تا حدی موافقم!
قابل توجه دوست عزیز آقا حمید!

۸ شنبه 20 تیر 1388 ساعت 19:52

بی کارینا؟ کی می خواین دست از این بچه بازیا بردارین و بزرگ بشین؟

آقای....! تحویل بیگیر!

سید مرتضی قاسم پور شنبه 20 تیر 1388 ساعت 19:55

شما برای شکلکها اسم انتخاب نکردین! نظرتونو گفتین
عصبانی و خشمگین یکی نیست؟ نظر من اینجورهیه:
معترض :
وحشت زده :
چندش :
چی میگه؟ :
خوش بین :
ناراحن! با ناراحت فرق داره! :

انتخاب کردم یا نظر دادم، حالا چه فرقی میکنه؟ سخت نکیر شمام حالا!
آره اینام که شما میگی خوبه!
اولی خیلی خوبه به نظرم و یکی مونده به آخری هم!

[ بدون نام ] شنبه 20 تیر 1388 ساعت 20:55

اینایی که قاسم پور گفت خیلی بهتره

علیرضا قهرمانی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 21:12

مشکل اینجاست که بعضی وقتا که حرفی رو میگیم اون شکلک احساس ما رو برای خواننده اون حرف کامل می کنه و میتونه درک که احساس ما موقع نوشتن اون مطلب چی بوده.مثلا شکلک میتونه چند تا معنی داشته باشه یا شکلک هم معنی غرور داره و هم معنی لدت بردن ! ولی با این حال از اینکه براشون اسم انتخاب کردین ممنونم

SW شنبه 20 تیر 1388 ساعت 21:26

چندش: به بی علاقه بودن به موضوع یا پیچوندن بیشتر میخوره
متاثر: به بیخیالی بیشتر میخوره
شرمنده هم یه جور لوس بودن بهش بیشتر میخوره
نظر مرتضی هم واسه چندش خوبه

مبارز شنبه 20 تیر 1388 ساعت 21:32

توهم؟!!!!!!!!!!!!!!!
چه ربطی داره!!!؟(تعجب زیاد)
به هر حال ممنون

حمید توکلی شنبه 20 تیر 1388 ساعت 21:55

ممنونم، خیلی خوب کار کردید!
البته نهایتا سعی میشه که از نظر دوستان دیگه هم استفاده بشه و بعد از هماهنگ کردن واژه ها، به شکلک ها اضافه بشه!
طبیعیه که برای برخی شکلکها برداشت ها متفاوت باشه، در هر صورت باید برداشتی که عمومی تره رو انتخاب کرد، نهایتا اونایی که برداشتشون متفاوته میتونن بدون توجه به تعریف صورت گرفته از شکلک ها استفاده کنن!
موفق باشید!

من میگم اسمه همشون باشه کچل!ملیت به جزچندتایی مال شرق اسیاست!اخه چشماشون........
برایتان ارزومندیم!
کاربدیه!
موقع گیرکردن دراسانسورخوبه(امروزتجربش کردم!
ایناچرانگران میشن عینک میزینند!؟بیشترشبیه خرخون هاهست!
وا این یعنی نیشخند!؟
البته هرجورمایلید........

[ بدون نام ] یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 13:12

= عشوه خرکی

حمیده احمدی یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 14:46

با نظر رویا کاملا موافقم

علی منتجبی یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 19:38

دو تا نظر دارم
۱: نظر سیاسی
۲: با نظر رویا it کاملا موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد