KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

حج

کاش عمرانی نیامده بودم.ای کاش فکر متر و درجه و مصالح را همانجا تو تهران جا گذاشته بودم .آخه به من چه که چند بار خانه خدا تجدید بنا شده ،قبلا ارتفاعش چقدر بوده و الان چند متر است. به من چه که این شکاف همان شکافی نسیت که موقع تولد علی (ع) مادرشون بیرون آمده بودند...کاش دلم را بیشتر آیینه می کردم...چشم باطنم را باز میکردم...

ای کاش سیاسی نیامده بودم...به من چه که فرق ملک فهد با ملک عبدالله چیه؟به من چه که وضعیت شیعیان الان اونجا چه جوریه؟وضعیت حقوق زنها به چه صورت است و عرب ها واسه زن پنجم گرفتن چه باید بکنند!!!

ای کاش با شناخت توهمی از جماعت روحانیان نیامده بودم. انتظار نداشتم که نمونه یک انسان روحانی باشه .قشنگ و عشقولانه و عاقلانه حرف بزنه. و ...

یا عزیز ، آیا لببک گفتن من را جواب قبول دادی یا گفتی لا لبیک؟ ای کاش فال حافظ ای که کنار کعبه ات گرفته بودم عین واقعیت بود و خود خودت راضی بودی از من.این بار که

بیام مثل اون پیرزن زاهدانی فقط فقط با قلب سلیم میام.دیگه تاریخچه ساخت و گسترش اونجا رو میدونم. دیگه کنجکاوی عمرانی و سیاسی و اجتماعیم تمام شده.خودم خواهم بود و خودت.

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر حسین چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 11:42

مرسی جالب بود
من هم دارم چند روز دیگه میرم
..و سعی میکنم مکانیکی نروم و مکانیکی فکر نکنم!...
به کعبه گفتم من از خاکم تو هم از خاک چرا باید بدور تو بگردم
گفت:تو با پا آمدی باید بگردی برو با دل بیا تا من بگردم
التماس دعا

خوشا به حالتون.
خواهشن من را آنجا یاد کنید. پارچه کعبه را با یاد من تکان بدید و از خدا بخواهید نظری که نظر به خاصان است به من کنه.جامعه ما و کل بشریت را دریابد....

حمید توکلی چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 13:02

ادبیات زیبایی دارید!
موفق باشید!

roya چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 14:16

jaleb bud manam kheyli dust dashtam beram heyf ke jadidan vase dokhtara mahdudiat gozashtan

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 19:07

زیبا بود!!

امیر پورنصرت پنج‌شنبه 18 تیر 1388 ساعت 20:18 http://www.kntoosi.com/profile/261902698922337/

خدا رو شکر چه عجب یه عمرانی دیگه هم اینجاست !

من هم دانشجوی کارشناسی عمرانم.

امیر پورنصرت دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 19:10

ولی جواب ندادید ها ! هرچی سر زدم جواب ندادید.

من هم خوشحالم . اما ۲ نفر کمه.خیلی هم کمه. تبلیغات وسیع تری می خواهد.

حمید توکلی دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 20:18

منم شاهد بودم که جواب ندادید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد