KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مسلمانم مسلمان غدیرم**** امیرالمومنین باشد امیرم

عدم بودوعدم بود وعدم بود***که حیدر با پیمبر هم قدم بود 

   

دُر توحید افشاندند باهم ***خدا را هر دو می خواندند با هم 

  

علی داد از ولادت با نبی دست***نبی عقد اخوت با علی بست  

  

علی در چرخ ماه انجمن بود***شنیدی مهر با او هم سخن بود 

  

اگر خورشید حرفی با علی گفت***یقین دارم که تنها یاعلی گفت

  

نمی دانم چه بودم چیستم من****اگر پرسند یاران کیستم من  

 

 نه صوفیم نه سالوس ریایی****نه وهابی نه بابی نه بهایی  

 

 نه این را ونه آن را دوست دارم****امیرالمومنین را دوست دارم  

 

 نه در دل هست مهری زآن سه تن یار****نه با اهل سقیفه دارمی کار  

 

 مسلمانم مسلمان غدیرم**** امیرالمومنین باشد امیرم    

 

 بود خاک در او آبرویم****غلام یازده فرزند اویم  

 

 دلم از خردسالی با علی بود****سخن ناگفته ذکرم یا علی بود  

 

 چو از اول گلم را میسرشتند****بر آن گِل نام مولا را نوشتند   

 

 ولای مرتضی بودوگِل من****علی بود وعلی بود دل من  

 

 سرم بر هرقدم خاک رهش باد****که مادر یا علی گفت مرا زاد  

 

 سروپای وجودم با علی بود****خروشم بانگ یا مولا علی بود  

 

 لب خاموشم از مولا علی گفت****موذن هم به گوشم یا علی گفت  

  

 به عشق مادر از آن رو اسیرم****که با اشک ولایت داد شیرم   

 

 مرا اندر غدیر عشق زادند****سرشک شوق وشیرعشق دادند   

 

 سرشک وشیر با خونم عجین شد****تولای امیرالمــــــــومنین شد

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید توکلی سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 01:36

ممنونم!

حمید توکلی سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 03:38

میگم چرا فقط پنج بیت اول رو خوب رنگ کردی؟ مثل این جعبه های میوه شده که روش چند تا میوه ی خوب و خوشکل میزارن!

میوه های زیری شاید خوشگل نباشن ولی خیلی شیرینن.
امتحان کن D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد