KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

توضیحات

در پست قبل که عنوانش (امثال باقری) بود برخی گمان کردند که ۱ـ بنده قصد توهین و یا کل کل با آقای باقری را داشته ام؛در حالی که به هیچ وجه اینگونه نبوده و نیست.۲ـ برخی دیگر فکر کردند جمعی به جهت حذف آقای باقری و تفکر ایشان از همکلاسی تشکیل شده است و آن پست هم در راستای اهداف آن جمع بوده است و ۳ـبرخی دیگر به دلیل نقل ماجرای آن حکیم گمان کردند که بنده آقای باقری را دیوانه خونده ام؛در حالی که به هیچ وجه اینگونه نیست و آقای باقری شاید حتی بهره ی هوشی بیشتری از خیلی دیگر از دوستان و بنده داشته باشند و ....

به همین جهت لازم دیدم تا توضیحاتی ارائه کنم:

۱ـ بنده اگر قصد کل کل با آقای باقری یا توهین به ایشان را داشتم حداقل باید در طول دوران فعالیت ایشان در همکلاسی که بسیاری از افراد در قسمت نظرات یا متن ها با ایشان به بحث و .... پرداختند بنده نیز باید حداقل یکبار در این بحثها شرکت می کردم یا توهینی به ایشان میکردم و....  در حالی که به هیچ وجه چنین امری صورت نگرفته است و اصلا دلیلی برای حذف جناب آقای باقری و افکار ایشان نیست.   

۲ـ بنده در طول فعالیت خود و بحث ها هیچگاه معتقد به این نبوده ام که تفکر یا اشخاصی باید حذف شوند بلکه این تفکر را بیشتر در عملکرد مخالفانم می بینم؛بنده معتقدم تمامی تفکرات باید نماینده ای و تریبونی داشته باشند تا همه به بیان عقاید و نظرات خود بپردازند و مخاطبان بنا بر استدلالها و استفاده از منطق؛تفکر برتر را انتخاب نمایند. 

۳ـ بنده به هیچ وجه قصد دیوانه خواندن کسی را نداشته و ندارم و هیچ گاه به خود اجازه ی توهین به کسی را نمی دهم؛دلیل بیان آن حکایت این بود که متوجه شویم گاهی اوقات بحث بی دلیل و بی فایده است و برای تقریب ذهنی بوده است؛تنها همین. 

   

 بیشتر نظراتی که برای متن مذکور داده شد حاکی از آن بود که بیشتر افراد با راهکار پیشنهادی موافق بودند اما تعدادی هم معترض بودند که برای بیشتر روشن شدن موضوع؛نظرات آنها و جواب من به آنها در ذیل آمده است. 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ   

باید یاد بگیریم به انتخاب و عقیده یکدیگر احترام ب‌ذاریم !
نمی توان هیچ کسی را بخاطر نظرش محکوم کنیم
کار شما نیز مناسب نبود

علی منتجبی : جنگ اول .....
بنده عقاید کسی را منکر نمی شوم و برایشان احترام قائلم اما بحث و مباحثه را ادبیست که اگر رعایت نشود آن مباحثه به هیچ چیز به جز دعوا نینجامد.
برای جلوگیر از درگیری های بیشتر و تشنجات مربوط به آن تنها راهکار که به ذهن بنده می رسید؛همین بود.
در هر صورت نظر شما محترم است.  

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از انسانها غمی به دل نگیر؛ زیرا خود نیز غمگین اند؛ با آنکه تنهایند ولی از خود می گریزند زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند؛ پس دوست شان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند ! دکتر علی شریعتی

علی منتجبی : بنده همه ی همکلاسی هایم از جمله باقری ها را از صمیم قلب دوست داشته و دارم؛بنده با باقری و باقری ها هم مشکلی ندارم و مخالفت من با برخی از افکار ایشان است که بی پروا به ما توهین می کنند وگرنه کسی با شخص آقای باقری مشکل یا خصومتی ندارد.
موفق باشید؛ممنون از نظرتون.  

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نباید تو یه پست اختصاصی یه آدمو اینجوری مورد هجوم قرار بدید!
من خودم از آقای باقری دل خوشی ندارم ولی وجود چنین افرادی رو تو همکلاسی لازم می دونم. چون باید از هر نوع تفکری نماینده ای حضور داشته باشه.
البته این نظر شخصی منه!

علی منتجبی : نظز شما محترم اما...
بنده  هم معتقدم بسیار خوب است که همه ی تفکرات در همکلاسی تریبونی برای حرف زدن داشته باشند اما بحث اینجاست که برخی یا خود را به عنوان نماد آن تفکر معرفی می کنند(که در صورت اطلاعات کم به آن تفکر ضربه می زنند) و یا اینکه خود را در تمامی رشته ها همچون آقای احمدی نژاد کارشناس می بینند و نظر خودشان را کارشناسانه و نظر باقی دوستان را کودکانه می پندارند.مثلا می بینیم که یک شبه سیاسی می شوند و بدون آنکه سوابق خدمات آقا یا خانم فلان را بدانند و برای آنها حرمتی قائل باشند؛بدترین تهمتها و ناسزاها را نصیبشان می کنند.
بحث ینده در این متن حذف آقای باقری یا تفکر ایشان از همکلاسی نیست؛کما اینکه از دید خودم حذف اشخاص و تفکرها بسیار ناپسند و نابخردانه است؛بلکه بحث من این است که از بحث با کسانی که بحث باهایشان فایده ای ندارد و یا خود را در اکثر ابعاد کارشناس می پندارند جلوگیری شود تا دیگر شاهد درگیری ها و کل کل ها در قسمت نظرات و پستها نباشیم. 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نویسنده : هادی بدری‌زاده
ایمیل :

وب/وبلاگ :

عدم درک واقعیات پیرامون، ISOهای گوناگون دارد، اگر دیدی کسی همه ایزوها را زیر بغل زده و با سرعت پیشی می‌گیرد، باید دید هدفش چیست..!
در پست آقای قاسم‌پور من هم در دو کامنت همین را گفته بودم..
موافقم..
درضمن هیچ توهینی نمی‌بینم.. ارائه یه روش بود فقط.. ادعای توهین هم از بعضی، حتی به نظر شلوغ‌بازی می‌آید.. 

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شما  ادعای دمکراسی داری ولی با این پستت سعی میکنی دیگران تخریب  کنی
کار خوبی نیست

علی منتجبی : شما دوست عزیز یا معنی دموکراسی و دموکرات بودن را خوب متوجه نشده اید و یا ارتباط این پست با مفاهیمی همچون دموکراسی یا این که متن بنده و جوابی که به دوستان معنرض در قسمت نظرات داده ام رو خوب مطالعه نکردید.
در شرایطی که ما قصد حذف تفکر آقای باقری یا خود ایشان از همکلاسی را داشته باشیم نقض خرد و قوانین دموکراسی را کرده ایم در حالی که به هیچ وجه اینگونه نیست و بنده فقط برای جلوگیری از درگیری های بیشتر این پیشنهاد را ارائه دادم.
موفق باشید. 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تو این وبلاگ تا الان پستهایی به مراتب توهین آمیز تر و زشت تر از پستهای آقای باقری زده شده و ما چیزی نگفتیم!!!!
کسی حق نداره به خودش اجازه بده عقاید دیگران و طرز فکرشونو زیر سوال ببره! شما یه نهیبم به خودتون و همفکرانتون بزنین به جای این همه بی حرمتی به کس دیگه!
اگر شما مواظب پستایی که میزنین باشین و تو توهین و بی ادبی زیاده روی نکنین امثال آقای باقری هم مجبور به مقابله نمیشن و این حرف و حدیثا پیش نمیاد.
بد نیست یکم هم به جای عیب جویی از دیگران به عیبای خودتون توجه داشته باشین (حالا اصلاح پیشکش!)

همکلاسی یه محیط آزاده و اگه شماها حق دارین هر چیز نادرستی که دوست دارین اینجا بذارین دیگران هم به هیمن اندازه حق دارن و شما نمیتونین این حقو از کسی بگیرین
  

علی منتجبی : کسی قصدی نداشته که حقی رو از کسی بگیرد فکر می کنم یا متن رو خوب مطالعه نکردید و یا اینکه منظور بنده رو خوب متوجه نشده اید.
ممنون از تذکرتون به جهت رسیدگی به عیوب؛بنده هم شما را بدین امر توصیه می کنم. 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با اینکه قبول داریم آقای باقری با دلایل کودکانه اش گاهی وقت ها واقعا روی اعصاب آدم راه میرود ولی نباید ما هم مقابله به مثل کنیم و شروع به کل کل کنیم و بنده با این پست شما زیاد موافق نیستم چون یاد گرفتیم((درود بر مخالف من)).
یاعلی

علی منتجبی : بنده همچنان هم می گویم درود بر مخالف من
بحث جلوگیری از دعوا ها در متن ها و قسمت نظرات است و بحث کل کل و توهین و... اصلا مطرح نیست.
موفق و پیروز باشید.

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید توکلی دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 14:01

ممنون که برخی سوء تفاهم ها رو با این متن از بین بردی، محمد حسین باقری عزیز، دوست هر دوی ماست!

قسمت نظرات و پاسخ به آنها تو در تو است، بهتر است خط فاصله بینشان بگذاری یا کاری دیگر که حد فاصلی ایجاد شود!

موفق باشی!

ممنون از نظرت
موفق باشی

سید مرتضی قاسم پور دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 14:28

آقای باقری دوست و همکلاسی ماست و هیچ کس قصد توهین به شخص ایشان را ندارن که اگر اینطور بود وظیفه مدیران همکلاسی برخورد مطالق قوانین با آن شخص است.
آقای باقری بی پروا اتهامات زیادی به من و دوستانم وارد کردند هرچند که از ایشان دلگیرم ولی ایشان را بخشیده ام. امیدوارم دوستان نیز همدیگر را ببخشند و به این بحث ها پایان دهند.

سیدحسین هاشمی دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 14:40

پاسخ آقای باقری را در پستی که بعد از این پست منتشر کرد دادم
البته آن پست حذف شد

اگر جوی که بر همکلاسی حاکم بود تغییر کنه ، هممون زمان بیشتری برای درس خواهیم داشت
و البته اعصابی راحت تر


ممنون که منور فرمودی

مهندس سلمان دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 15:09

توپ تانک فشفشه ........ (بقیش زشته نمیگم)
اصلا فکر نکنید منظورم باقری بوداااااا :^O

علیرضا قهرمانی دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 18:31

آقای باقری رو از نزدیک نمی شناسم اما به عنوان یه برای ایشون ( و سایر دوستانی که ممکنه نظری مخالف ما داشته باشن) قائل هستیم و نظرات همه اعضای همکلاسی رو به شرط دوری از افراطگری و توهین و حمله نکردن به اشخاص یا گروه خاصی به جان و دل خریداریم.اما تو رو به خدا دیگه حرفای سیاسی رو تموم کنید.باور کنید دیگه حالم از هرچی سیاسته داره بهم میخوره .بابا از سیاست حرف زدن هم یه حدی داره دیگه !

علیرضا قهرمانی دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 18:48

اصلاح میکنم: به عنوان یه همکلاسی*

یه همکلاسی دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 19:06

وای چه قدر پر چونه!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد