KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

التماس دعا

دوستایی که می رند اعتکاف

دوستایی که می رند با خدا آشتی کنند

دوستایی که می رند تا خدایی بشند وبوی خدا بگیرند

من و دوستانتون رو تو قنوت های نماز شب و دعاهاتون فراموش نکنیدها

(نگید نگفتی )

نظرات 9 + ارسال نظر
شقایق جابرانصاری یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 19:34

!!

التماس دعاااااااااااااااااااااااااااا!!

التماس دعا

محمد رشیدی - IT - خواجه نصیر یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 21:12 http://www.ksna.ir

التماس دعا

امسال گویا قسمت م نبود
شاید جای دیگه قسمتم بشه
دنیا دنیا ازتون میخوام به یادم باشیدخیلی دلم میخواست باشم، خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

طناز مولویان یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 22:30

منو هم یادتون نره...

سیدحسین هاشمی یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 22:36

اگر چشمی تر کردید من رو هم یاد کنید

نیره جعفری دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 13:00 http://www.hajmesabz.blogsky.com

منم یادتون نره
التماس دعا

حمید توکلی دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 14:39

خوب مگه مجبورن قهر کنن که بعد بیان دوباره آشتی کنن!؟

حمیده احمدی دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 18:33

من هم امسال قسمتم نشد
هد کاری کردم نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد