KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آخرین نتایج مسابقات جهانی روبوکاپ اتریش

آخرین نتایج مسابقات جهانی روبوکاپ اتریش

در دور مقدماتی مسابقات فوتبالیست سایز کوچک در گروه C تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین با شکست 2 بر صفر تیم RFC آمریکا به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.
در این مسابقات تیم پارسیان از مجتمع غیرانتفاعی پارسیان بازی را با نتیجه 9 بر سه تیم
CMDragons09 آمریکا واگذار کرد.

در گروه B، تیم امید از دانشگاه شاهد با نتیجه یک بر صفر موفق شد از سد تیم Thunderbots کانادا بگذرد. تیم امید در دور دوم این رقابت‌ها بازی را با نتیجه 10 بر صفر به تیم RoboDragons ژاپن واگذار کرد.

در گروه D، تیم ایمورتال از دانشگاه علم و صنعت ایران موفق شد با نتیجه 10 بر صفر تیم BRocks ترکیه را مغلوب کند.

*در لیگ فوتبال شبیه ساز دوبعدی؛ در گروه B، تیم هلیاباش از دبیرستان علامه حلی در بازی نخست خود تیم برزیلی Bahia2D را با نتیجه 18 بر صفر مغلوب کرد.
در بازی دوم با نتیجه 6 بر صفر تیم
Fifty-Storms ژاپن را شکست داد. در بازی سوم با نتیجه 10 بر صفر از تیمOxsy رومانی شکست خورد و در بازی آخر این دور، با نتیجه 3 بر یک تیم KickOffTUG اتریش را مغلوب خود کرد.

در گروه C، تیم LEAKINDROPS از دبیرستان میرزا کوچک خان چهار بازی خود را در مقابل تیم‌های تیم Nemesis از دانشگاه امیرکبیر با نتیجه 12 بر یک، در برابر تیم FCPortugal2D از پرتغال با نتیجه یک بر صفر، در برابر تیم HfutEngine2D از چین با نتیجه چهار بر یک و در برابر تیم WrightEagle از چین با نتیجه 9 بر صفر واگذار کرده است.

تیم Nemesis از دانشگاه امیرکبیر دیگر تیم ایرانی حاضر در گروه C این رقابت‌هاست. نتایج این تیم از قرار زیر است:

تیم FCPortugal2D از پرتغال را با نتیجه 4 بر صفر و تیم HfutEngine2D از چین را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کرد و در بازی سوم با نتیجه 4 بر 2 نتیجه رابه WrightEagle دیگر تیم چینی واگذار کرد.

تیم دانشگاه امیرکبیر همچنین تیم دانش آموزی LEAKINDROPS علامه حلی را با نتیجه 12 بر یک مغلوب کرده است.

در گروه A، تیم UnKnown09 از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در این رقابت‌ها از تیم مشترک موسسه فرزانگان منتظر و دانشگاه شهید بهشتی به نام RoboSampad با نتیجه 3 بر صفر باخت. بازی دوم و سوم را با نتیجه یک بر صفر به تیم DAInamite آلمان و تیم ژاپنی NCL09 واگذار کرد. تیم اعزامی دانشگاه لاهیجان در بازی آخر خود نیز در برابر دیگر تیم ژاپنی به نام HELIOS با نتیجه سه بر صفر تن به شکست داد.

نتایج تیم مشترک موسسه فرزانگان منتظر و دانشگاه شهید بهشتی به نام RoboSampad دیگر تیم ایرانی حاضر دراین گروه از قرار زیر است:

برد سه بر صفر برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، برد دو بر صفر مقابل تیم ژاپنی NCL09 ، باخت 2 بر یک برابر HELIOS ژاپن و باخت یک بر صفر در مصاف با DAInamite آلمان.

* در لیگ واقعیت ترکیبی که پنج تیم از چهار کشور ایران ، ژاپن، برزیل و آلمان حضور دارند تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین نماینده ایران است.

دراین دور از مسابقات MRL دانشگاه آزاد قزوین در بازی نخست تیم بزریلی Bahia mr را با نتیجه 9 بر صفر و تیم آلمانی WF Wolvs را نیز با نتیجه شش بر سه مغلوب خود کرد.
هنوز یک بازی دیگر این تیم انجام نشده است.

*در لیگ فوتبال سایز متوسط، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تنها نماینده ایران در این لیگ موفق شد با نتیجه 3 بر صفر تیم آلمانی Carpe Noctem و تیم ژاپنی Hibikino-Musashi را مغلوب کند. این تیم با نتیجه 3 بر یک در مصاف با RFC Stuttgart آلمان تن به شکست داد.

*در لیگ نائو، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در این لیگ، بازی را با نتیجه 10 بر صفر به تیم مشترک آلمان و چین به نام CMWright Eagle واگذار کرد.
* در لیگ روبات‌های انسان‌نما، تیم پرشیا از کانون غیرانتفاعی پرشیا دو بازی خود را مقابل تیم های 2
nd H WF Wolves آلمان و G1 Team RO-PE سنگاپور با نتیجه صفر بر صفر به پایان برد و بازی مقابل G2 Team KMUTT تایلند را نیز واگذار کرد.

نظرات 7 + ارسال نظر
شقایق جابرانصاری شنبه 13 تیر 1388 ساعت 17:21

...
...
...


ااا......

ممنــــــــــــــون از اطلاع رسانی!!!

ممنون از توجه شما :دی

arhdr [hfvhkwhvd شنبه 13 تیر 1388 ساعت 17:24

در دور مقدماتی مسابقات فوتبالیست سایز کوچک در گروه C تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین با شکست 2 بر صفر تیم RFC آمریکا به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کرد. !!!


ایشالله بعدا موفق بشه! >o-]

arhdr [hfvhkwhvd=شقایق جابرانصاری

شکست ۲ بر صفر دانشگاه آزاد قزوین که گریه نداره ؟!

حمیده احمدی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 17:24

برای همه ی آن ها آرزوی موفقیت می کنم

من هم برای همه ی آن ها آرزوی موفقیت می کنم :دی

شقایق جابرانصاری شنبه 13 تیر 1388 ساعت 17:32

اون پایینی هم خودم بودما بگم!

هواسم به فونتش نبود!

!!

بله فهمیدم :دی

شقایق جابرانصاری شنبه 13 تیر 1388 ساعت 17:35

آقا من قاطی کردم!

!!

اون اشک شوق بود!

جمله ی پایینشم اصلاح کنم ایشالله در دوران بعدی نیز موفق بشود!

بالایی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 17:45

وای حواس هم که اشتباه نوشتم!
ببخشید!

حمید نصیری شنبه 13 تیر 1388 ساعت 17:55

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد