KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سنگ پای قزوین هم از رو رفت

من فکر میکردم بگن ندا خودکشی کرده.اما الان میبینم میگن کلش یک شایعه است و کسی نمرده. 

یاد صحاف در جنگ عراق و امریکا بخیر که میگفت همه چی خوبه و ما داریم امریکایی ها را میکشیم و انها خیلی ضعیفند

 

 

ضرغامی: برخی تصاویر ساختگی مثل مرگ همان خانم (ندا) را به نمایش گذاشتندایرنا: رئیس سازمان صدا و سیما ،"سید عزت اله ضرغامی" روز پنج شنبه در مراسم افتتاح پروژه های صدا و سیمای مرکز گلستان در گرگان گفت : حضور 40 میلیونی مردم در این انتخابات و مشارکت 85 درصدی آنها و همچنین اشتیاقی که مردم برای شرکت در این انتخابات از مدت ها پیش از برگزاری آن داشتند، نشاندهنده حقانیت و جایگاه رفیع انقلاب اسلامی دارد.
رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه مقام بالای وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این انقلاب انقلاب موبایل است افزود: آنها با استفاده از نرم افزارها و تمام فن آوری های نوین خواستند چهار تا کوچه ایران را تحت پوشش قرار دهند که بگویند این تمام خیابان های ایران است و بعد تمام شبکه های شان بسیج شدند و میز مخصوص ایران در رسانه های خود ایجاد کردند وBBC و CNN یک به یک برخی تصاویر ساختگی مثل مرگ همان خانم (ندا آقا سلطان)را به نمایش گذاشتند و بعد آقایی به نام آرش حجازی در این زمینه جوسازی کرد و اکنون نیز گم و گورشده و پیدایش نیست را به راه انداختند.
وی با بیان اینکه سفیر ونزوئلا نیز تعریف می کرد که در دور دوم انتخابات این کشور نیز همچین صحنه ای نظیر مرگ آن خانم را در آن کشور به راه انداختند و این سناریو هم در آنجا پیاده شد و می خواستند بگویند که رای آقای چاوز هم ساختگی است اما موفق نشدند.

پیک ایران 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
SH شنبه 13 تیر 1388 ساعت 09:29

ما جای اینا از رو رفتیم دیگه از هرچی رسانه ملیه حالم بهم میخوره !
اما میدونم این وضع دوام نمیاره چون حق خون ندا پایمال نخواهد شد
ما همه نداییم.........

معترض IT شنبه 13 تیر 1388 ساعت 09:47

به موقعش

سبز شنبه 13 تیر 1388 ساعت 10:30

کسی در مرگ ندا آقاسلطان شکی نداره! که اگه شکی بود توی تی وی خودمون نشونش نمیدادن

اینا میگن به قتل رسیده! توسط عوامل خارجی یا مثلا عوامل داخلی تحت تاثیر عوامل خارجی!
میگن صحنه سازی کردن و یه نفرو به قتل رسوندنو چند تا فیلم ازش پر کردنو هی تو شبکه های خارجی پخش کردن که بگن این دخترو نیروهای نظامی ایرانی کشتن و مثلا کشورو بدنام کنن
کسی نمیگه ندا اصن وجود خارجی نداشته یا اینکه اصن نمرده

بهت زده شنبه 13 تیر 1388 ساعت 11:17

وقاحت هم حدی داره...

فائزه نعیم شنبه 13 تیر 1388 ساعت 11:47

این دیگه فاجعه س!!

محمدحسین باقری شنبه 13 تیر 1388 ساعت 12:55

اگه مال ایرناست چرا از ایرنا لینک نمیذاری !

می ناب شنبه 13 تیر 1388 ساعت 13:00

مثل جدید میگه:
رو که نیست،سنگ خلای ارادانه

بهکتی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 16:15 http://bhakti.blogfa.com

چرا تو رجانیوز چند وقت پیش زده بود که ندا نمرده و تو یونان یکی به همین نام و همین شکل زندگی میکنه!! اینم لینکش http://www.rajanews.com/Detail.asp?id=31876 به نظر من همین که صداوسیما بعد ۶روز در این باره صحبت کرد گویای همه چی هست
اصلا حق با اینا مگه فقط ندا بود؟ بقیه چی؟ بچه های کوی چی؟ کیانوش آسا چی؟ هزاران نفر دیگه چی؟
اون لباس شخصی هایی که روز ۳۰تیر دور دانشگاه تهران ایستاده بودن با سلاح سرد و بعضا گرم اونا چی؟ اونایی که اومدن در دانشگاه تهران رو شکستن و بچه هارو زدن اونا چی؟ اونا کیا بودن؟

بی طرفانه قضاوت کنید شنبه 13 تیر 1388 ساعت 16:30

طی فیلم جدیدی که در اینترنت پخش شده در این فیلم که توسط یک فیلمبردار آماتور و از روی پشت بام تهیه شده، بر خلاف تحلیل مطرح شده، ندا و مردی که همراهش بوده در جهت مخالف، از صحنه درگیری که نزدیک به ۲۰۰ متر با انها فاصله داشته در حال دور شدن است. در صحنه های گرفته شده ، هیچ آثاری از فیلمبردار و یا سناریوی کشتن او دیده نمی شود و به وضوح روشن است که او و استادش از گوشه کوچه به آرامی می گذرند دقایقی بعد فردی که لباس شخصی به تن دارد، و ظاهرا به همراه تعدادی لباس شخصی موتور سوار است در مقابل کوچه قرار می گیرد و اسلحه را خارج و به سمت حاضرین در کوچه نشانه می رود خانم فیلمبردار فریاد می زند :الان می زنه یعنی شلیک می کنه و متعاقبا فرد مذکور شلیک می کند...
اینم آدرسش:
http://85.17.155.85/omid20/88tir/3-Neda(omid20.com)-4.zip

بی طرفانه قضاوت کنید شنبه 13 تیر 1388 ساعت 16:33

خواهشا درصورت امکان در پست اصلی قرار بدید تا افرادی که بقیه رو فقط به خاطر اینکه مثل اونا فکر نمیکنن دشمن همه چی میدونن نظر بدن بازم بگن این دلیل نمیشه چون رسانه ضرغامی و کیهان و وطن امروز و رجا نیوز تاییدش نکردن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد