KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بعضی ها

"بعضی ها" همه را دشمن می بینند.

بارها سعی کرده ام از در دوستی وارد شوم ولی

گاز میگیرند.

دوست من، برادر من، دشمنت را گاز بگیر. دشمن میهنت را گاز بگیر. چرا با خودی ها می جنگی؟

(برداشت آزاد)
نظرات 25 + ارسال نظر
سید مرتضی قاسم پور شنبه 13 تیر 1388 ساعت 01:37

احتمالا این پست چند ساعت بیشتر دوام نخواهد آورد

هانیه کرمی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 01:38

چرا ؟

محمدحسین باقری شنبه 13 تیر 1388 ساعت 01:41

ولی به نظر میرسه خودتون خیلی با این پستتون موافق نباشید !

که دست دوستی با دشمنان میهنت دراز میکنی !

سید مرتضی قاسم پور شنبه 13 تیر 1388 ساعت 01:44

من دست دوستی به دشمنان میهنم دراز کرده ام؟ دلیل بیاور

zahra شنبه 13 تیر 1388 ساعت 01:45

tu entekhabat 2shmane mihano shenakhtim kasi ke esrael va amerca azash hemayat kardan ashkara

سید مرتضی قاسم پور شنبه 13 تیر 1388 ساعت 01:47

یکی دلیل بیاره که من از دشمن میهنم حمایت کردم!

محمدحسین باقری شنبه 13 تیر 1388 ساعت 01:51

حمایت شما از دشمن میهن به این ربط پیدا میکنه که شما طرفداری کسی کردید که مورد حمایت دشمن قرار میگیره !

دشمن دشمنه هیچ وقت خیر ما رو نمیخواد !

هانیه کرمی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 01:52

دشمن میهن!
کافر!
مشرک!
لابد از دین برگشته!
مطرود!
اسرائیل!
آمریکا!
انگلیس!
دولت کریمه
هاله نور
باتوم
کابل
.
.
.
جون من این پست رو پاک نکن من فردا به دوستم نشون بدم بخنده!


هانیه کرمی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 01:55

اگه آقای منتخبشون جای مایکل جکسون بود این همه طرفدار داشت لابد میگفت من امام زمانم
بعد یه مدت هم اگه بلیت کنسرتش ۷۵ هزار تا پیش فروش میشد لابد یه دین جدید میووورد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


من حاضرم با این اوصاف دشمن میهن خونده شم تا اینکه زیر سایه این آقا خس و خاشاک
خونده شم!

سید مرتضی قاسم پور شنبه 13 تیر 1388 ساعت 01:55

من از چه کسی حمایت کردم

یادم نمیاد تو پستی رای خودم رو گفته باشم ولی ظاهرا هر رایی به غیر از احمدی نژآد رای به دشمن بود که اینگونه با صراحت مرا به دشمن دوستی متهم می کنند.

صنایع 86 شنبه 13 تیر 1388 ساعت 02:00

خیلی ها مورد طرفداری دشمن هستن !
یاد آن مصاحبه ای افتادم که آقای کروبی خوندن :
بهترین مدافع برای اسرایئل ............

در ضمن کسی که دارید می گید در گشور لااقل ۱۳ میلیون رای دارد یعنی ۱۳ میلیون نفر دست دوستی به دشمن دراز کردند !

رویا IT شنبه 13 تیر 1388 ساعت 02:07

نه نه اشتباه نکنید! کلا مخالفت با نویسنده ی پست قبلی، برابر با حمایت دشمن می باشد!

احسنت. برای همین می گویم دشمن را اشتباه گرفته ای. سلاحت را سمت دشمن بگیر

هانیه کرمی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 02:08

ای بابا!
جناب قاسم پور ایشون وطن پرستن خوب!
من درود میفرستم به چنین وطن پرستانی

منتها خدا سرنوشت قومی رو تغییر نمیده مگر اینکه خودشون بخوان!

این ملت شریف خواستن تغییر کنن اما یهو زیادی متحول شدن آقایون (۳۶۰ درجه)
که برگشتن سرجای اولشون

ایکاش یکی وطن پرستی رو تعریف می کرد.

علیرضا قهرمانی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 02:27

مرتضی جان من یاد فیلم یوزارسیف افتادم که آنخماهو می گفت اینقدر این امر که آمون وجود داره برام مشتبه شده بود که خودمم باور کرده بودم آمون واقعا حرف میزنه ! حالا جریان این دولتی ها شده.اینقدر فکر کردن که تعدادشون بیشتر بوده خودشونم باورشون شده

هادی بدری‌زاده شنبه 13 تیر 1388 ساعت 03:37

دوستان محترم.. هرگز فکر نکنید یه آدم می‌تونه تا این حد به زوال عقل دچار شده باشه!! البته از نوع دچار شده‌اش را هم من دیده‌ام، ولی من یقین دارم که بعضی‌ها از این جنس هم نیستند حتی!
یه کم به اهدافی که اینان در ذهن‌های ریجید و غیرخلاق‌شان دارند توجه کنید! چه باعث می‌شه که بعد از تثبیت، بعد از سکوت بخش عمده‌ای از جامعه و حتی مثلاً دوستان همکلاسی، بعد از بازگشت از پست‌های سیاسی به پست‌های غیر از ٱن، هیاهوهای بچه‌گانه‌ی بعضی ادامه پیدا کنه؟!
...
روش: روی پست‌های اینان حتی یک نظر هم نذارید.. بگذارید تا از معاااشرت با یکدیگر در پست‌هایشان لذت ببرند.. و منتظر دیدن کامنت‌های مخالف، یا شناسه‌های غیر آشنا هم در پست‌‌هایشان باشید.. اینان می‌توانند!

هادی بدری‌زاده شنبه 13 تیر 1388 ساعت 03:45

در زمین اینان بازی نکنید! اینان همین را می‌خواهند.. بعدش هم اولین کاری که می‌کنند این است که توپ را در نیمه‌ی شما می‌اندازند..

می‌دانید.. اینها هم استدلال رئیس‌شان را دارند:


"فقط بازنده‌ها بر اساس قواعد بازی می‌کنند"


این عکس را ببینید و با گفته‌ی بالا مچ کنید.. به نتایج خوبی می‌رسید..

http://images.upload2world.com/get-7-2009-upload2world_com_uzixyml.jpg

حمید توکلی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 03:49

برو کد متنت رو نگاه کن!
همه جور چیزی توش پیدا میشه!

ممنون از توجهت. نمیدونم از کجا اومده بودن اینا!!

<فاضل> شنبه 13 تیر 1388 ساعت 07:59

مرتضی جان یواش یواش داره حرمت ها کلا شکسته میشه ها

این از نظرات پستت که همه دارند به همه به همکلاسی هاشون توهین می کنند

اینم از متنت که گاز گرفتن و این ها را می اری شاید گاز گرفتن مجاز باشه ولی واژه خیلی بدی هستش خیلی

همین ها است که باعث ایجاد تفرقه میشه

دوست عزیز، حرمت ها توسط همین بعضی ها شکسته شده.
این که من امروز اینچنین می نویسم نه از روی کینه، بلکه از روی رفتار تا مناسب بعضی ها با نظرات من بوده.

تهمت هایی که به من زده شده که حتی در نظرات این پست هم قابل مشاهده است، غیر قابل تحمل است.

گاز گرفتن یک تشبیه نزدیک برای کاری است که بعضی ها می کنند و قصد توهین ندارم.

اگر قصد تفرقه داشتم هیچگاه این پست را نمی زدم که بعضی ها از رفتار خود خجالت بکشند و به همکلاسی های خود، به دوستان خود احترام بگذارند.

نزدیکترین دوستان من طرفدار احمدی نژآد هستند. بروید از آنها بپرسید با آنها دشمنی کردم؟ قطع رابطه کردم؟

به خدا این بحث ها با آنها نه تنها باعث شد با عقاید همدیگر بیشتر آشنا شویم، بلکه با درک عمیق تری از همدیگر به دوستی خود ادامه دهیم.

همه اش به زاویه دیدتان بستگی دارد. می توانید تمام غیر همفکران خود را دشمنان خود، نظام، انقلاب، اسلام، یا حمایت شده از غرب، انگلیس ، آمریکا ببینید. که اگر اینطور فکر کنید از هیچ کاری برای کشتن ما دریغ نخواهید کرد.

اینها تفرقه است دوست عزیز!

اینهاست که باعث می شود به هم نوع، به هم وطن، به دوست، به همکلاسی خود حمله کنیم. به خدا زشترین کارهاست.

گازینگ !

SH شنبه 13 تیر 1388 ساعت 09:32

کسایی که به خودشون اجازه میدن که احساسات بقیه را جریحه دار بکنن بهتر از این نباید باهاشون برخورد کرد.
خداروشکر این موضوعات در جامعه اتفاق افتاد که اطرافیانمون را بشناسیم که حتی حاظر نیستن یک دقیقه به عملکرد دولت نهم فکر کنن فقط توهین به موسوی و اطرافیانشون میکنن ! اما این وضع پایدار نیست دیرو زود داره سوخت و سوز نداره (هرچند نداهای زیادی کشته شدن ، عالمان زیادی زندانی شدن ......)
اندکی صبر.....

روشنک شنبه 13 تیر 1388 ساعت 09:53

من می خوام یه صحبت بدون جانبداری از هیچ چیزی و هیچ کسی کنم.
می خوام بدونم که چرا امریکا دشمن ماست؟ من نمی دونم اگه لطف کنید بگید؟هر کی می دونه می خوام بدونم دقیقا چه کارایی کرده که اینو می گید؟ ممنون می شم
فقط به نظر من این رو هم باید در نظر گرفت هر کشوری مسلما منافع کشور خودش رو بر هر چیزی اصلح تر می دونه و ارتباط با تک تک کشورهای دیگه رو بر همین مبنا پایه ریزی می کنه مثلا همین روسیه هم به نظر من دشمن کشور ماست چون کاملا مشخصه چه چیزی در ازای چسبیدن به ایران می خواد و عاشق چشم و ابروی ما ایرانیا نیست و همین طور کشورای دیگه
حالا لطف کنید بگید چرا فقط امریکا دشمن ماست چه کرده؟ البته ببخشید من بی اطلاعم ممنون می شم راهنمایی کنید.

رویا IT شنبه 13 تیر 1388 ساعت 10:08

لایک برای نظر معقولانه و قشنگ روشنک!

من هم دوست دارم بدونم چرا؟!

حمید توکلی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 12:45

احتمالا متن رو توی Word تایپ کردی!

شقایق جابرانصاری شنبه 13 تیر 1388 ساعت 12:46

آیا ما همه با هم برادر نیستیم؟؟!

نوع بشر باید یکدیگر را برادر یکدیگر بدانند!

(ویلیام شکسپیر)

حال فرقی ندارد از چه کشوری یا چه فرقه ای باشیم!

اما متاسفانه همه ی ارزش های انسانی را زیر پا گذاشته ایم!
اما به چه قیمتی!

وقتی هموطنان خود را دشمن می بینیم، وای به حال بیگانگان

سیدحسین هاشمی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 19:00

یک نوع جنون ، در واقع یک نوع توهم جنون آمیز تو خیلی از خونواده ها بعد از انقلاب بوجود اومده اونم

توهم دشمن پنداریست

در فکر نوشتن متنی در این زمینه هستم انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد