KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ج.م=عشق؟؟!!!!!!!!!

مثل خطهای موازی افق                 گرچه نزدیک همیم
لیک از هم دوریم                           من وتو
مثل دو برگیم                               ولی ....
تو به یک شاخی و من از شاخه جدا  

رفته ای اینک اما آیا باز برمیگردی
چه تمنای محال
چه امید عبثی
خنده ام میگیرد

اما امید از دست رفته ام را

از دست خواهم داد 

نظرات 18 + ارسال نظر
رودسرابی جمعه 12 تیر 1388 ساعت 23:23


اما امید از دست رفته ام را

از دست نخواهم داد

نه
خواهم داد
((اما امید از دست رفته ام را)) یعنی نا امیدم حالا من میخوام امید داشته باشم پس میگم نا امیدیمو از دس میدم که امید بید جاش

law جمعه 12 تیر 1388 ساعت 23:25

محمد حسین رونیاسی,IT جمعه 12 تیر 1388 ساعت 23:36

دل شده یک کاسه ی خون!
به کنارم تو بمون!
مرو با دیگری!

شقایق جابرانصاری جمعه 12 تیر 1388 ساعت 23:45

!!

دلـــــــم کباب شد..!!()

" گرچه نزدیک همیم ...لیک از هم دوریم "

!!

با تشکر فراوان!!!

خواهش میکنم

سید مرتضی قاسم پور شنبه 13 تیر 1388 ساعت 00:12

چه تمنای محالی
چه امید عبثی
از خودم خنده ام میگیرد

<فاضل> شنبه 13 تیر 1388 ساعت 00:20

دیگه حالم از این چیز ها به هم می خوره

همش وقت تلف کردنیه

کسی نیست که ارزش عشق رو درک کنه

آخرش یه جا گاف میده

و اصلا منکر عشق میشه

و یا اینکه علف ها هر کدوم واسش یه مزه و یه شیرینی داره

یا اینکه سر یه چیز علف عشق میشه تلخ


همینه دیگه این عشق های الکی میشه این

وقتی هم که از اول بشینی و تعریف خودتو از عشق بگی قبول می کنه و کلی ذوق و شوق و بالا پایین که خدا رو شکر خدا را سپاس که من دنبال یه همچین چیزی بودم و فلان و بلان

بعد که میری جلو می فهمی که حرف بوده و عمل یه چیز دیگست


عباس جان یه چند تایی پیشنهاد و یا بهتر بگم نصیحت بکنم برات

هیچ موقع به حرف های کسی که می خوای دوسش داشته باشی گوش نکن بلکه به عملش نگاه کن

باهاش رو راست نباش تا وقتی که زیر بازی می کنه
وقتی رو بازی کرد باهاش رو بازی کن


با کسی که سریع نظرش عوض میشه هیچ موقع دم خور نشو چون تو زندگیت هم یه جا دیدی نظرش در مورد تو هم عوض شد و از تو خسته شد


-*-*-*-*-*-*-*--*--*-*-*-*-

ول کن بابا عشق می خوای چه کار

زندگیت رو بکن

عشق هست ولی لایق معشوق شدن نیست چون عشق مقدسه ( چه پسر چه دختر)


راستی ج.م مخفف جدایی منه ؟؟

گفتم که:عاشقتم،اینو خودت می دونی

گفتی:اسیر عشقی،عشقی که بی جوابه

گفتم:تو هم اسیر باش،باور بکن ثوابه

گفتی:بدون برا من،عشق معنی نداره

گفتم:تو عشق من باش،انگار دیگه بهاره

گفتی که:طعم عشقو،از بد کسی چشیدی!

گفتم:در اشتباهی،تو عاشقی ندیدی

امیر رباط شنبه 13 تیر 1388 ساعت 00:22 http://kiafilm.net/blog

عشق دیوانه بازی دارد
عشق بی پروایی دارد
برای این است که عشق هیچ لقایی ندارد

ولی دوست داشتن منطق دارد
دوست داشتن آرامش دارد
دوست داشتن لقا دارد
دوست داشتن ماندن دارد

اگر میخواهی کسی را داشته باشی برای همیشه
عاشقش نباش
اورا دوست بدار

عشق شروعیست از تمام پایان ها اما بی پایان است.

شقایق جابرانصاری شنبه 13 تیر 1388 ساعت 00:24

منم با آقای فاضل موافقم!

من مخالفم :p

بالایی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 00:26

بله با آقای رباط نیز موافقم!


ای بد نگفت:p

سید مرتضی قاسم پور شنبه 13 تیر 1388 ساعت 00:32

عاشق خدا باش

شقایق جابرانصاری شنبه 13 تیر 1388 ساعت 00:34

ببخشید یک چیزی یادم رفت بگم!

هیچ چیز برتر از راستی و درستی نیست..!(منظورم صداقته!!)

هر وقت کسی را دوست داشتی برای بدست آوردنش متوسل به دروغ نشو!(اینم نصیحت من به شما همکلاسی عزیز!)حتی اگر فکر می کنی دروغ حلال مشکلاتت است!!

اولا اینکه عشق واقعا یک چیز بی معناییه!
اما تعریف آقای فاضل از عشق به نظرم قابل قبوله...
بی معنا از این نظر که همیشه بعد از یک مدت از عشقی که بر مبنای هوس (ظواهر) پایه گذاری شده باشه از هم دیگر سیر میشید...اما دوست داشتن همیشه ماندگاره!

گاهی از صداقت بازجویی کنیم


که تو کجا بودی وقتی که دروغ


دردلها پرسه می زد و ریا می فروخت؟

امیر رباط شنبه 13 تیر 1388 ساعت 00:41 http://kiafilm.net/blog

آری صداقت در عشق گاهی مضر است
ولی بد نیست

اگر دروغ بگویی
لحظه ای را خوشی و ولی مطمئن باش که آخرش غم است
آن لحظه است که خود را به خاطر دروغت سرزنش میکنی

ولی اگر صداقت داشته باشی
اگر هم غم داشته باشی
اگر هم باعث جدایی شود
ولی میدانی که صادق بوده ای
و این در ماورائ قلبت شادی دارد

این صداقت است که باعث میشود خیانت به عشقت نکنی
این صداقت است که باعث میشود هرزه گری نکنی
این صداقت است که تورا به خدامیرساند

اگر دروغ رنگ داشت
هر روز،شاید
ده ها رنگین کمان
در دهان ما نطفه میبست
و بیرنگی کمیاب ترین چیزها بود

<فاضل> شنبه 13 تیر 1388 ساعت 00:43

با نظر بالایی موافقم

هیچ موقع دروغ نگو

دروغ نگو که عاشقی و اون وقت سر یه مساله ای نظرت عوض بشه و همه معادلات و زندگی طرف مقابلت که ازت شنیده بوده عاشقتم همش از هم بپاچه

دروغ نگو چون زندگیت اون وقت میشه بی ارزش و بی اهمیت

دروغ هیچ ارزشی نداره شاید درمان مقطعی باشه ولی کاشتن تخم بد بختیه

با زندگی بازی و عشق بازی نکن

عشق و زندگی خاله بازی نیست

که امروز بگی عاشقم فردا بگی تنفر امروز بگی آره فردا بگی نه



و دیگه اینکه تا وقتی بهش اطمینان نداری عاشق نشو وقتی که اطمینان پیدا کردی عاشق شو وقتی هم عاشق شدی دیگه به هیچی شک نکن

اون وقت اگه شک کنی یعنی همه عشق و ... رو بردی زیر سوال

<فاضل> شنبه 13 تیر 1388 ساعت 00:44

این امیر دوباره پرید وسط حرفم

منظورم دو تا نظر بالاتر بود

راستی عروسیت مبارک:d

امیر رباط شنبه 13 تیر 1388 ساعت 00:56

فاضل دوباره میخوای مثل اون پستت دوباره برات اخبار کذب درست کنم


عروسیت مبارک فاضل جان

منم بهش تبریک گفتم:d

<فاضل> شنبه 13 تیر 1388 ساعت 01:01

امیر دوبار نرو رو اعصابا .... هنوز که هنوزه بچه ها تبریک میگند

همینه دیگه یه روز خالی می بندند انتخابات غیر قانونی و ... یه روز هم زندگی یه بنده خدا رو به بازی می گیرند و خالی می بندند

اما عروسی قشنگی بود.ممنون که من و امر رو دعوت کردی.:D

میگن ریاضی همه جاکاربرد داره!

:p

law!! شنبه 13 تیر 1388 ساعت 12:52

عروسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد