KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فایــــــــــــــــــــده سجــــده...

دوستان گلم ببخشید شاید تکراری باشه... 

 

          اما بد نیست دلیل بعضی از کارهایی که روزمره به آن می پردازیم را بدانیم...ممکن است بعضی دوستان به آن توجه نکرده باشند. 

 


بدن شما به طور روزانه مقداری امواج الکترو مغناطیسی دریافت می کند

شما امواج الکترو مغنا طیس را که ازتجهیزات الکتریکی استفاده می کنید و

نمی توانید هم کنار بگذارید دریافت می کنید

همچینین از طریق لامپهای روشن که حتی برای یک ساعت هم خاموش نمی شود

شما منبعی هیستد که مقدار زیادی امواج الکترو مغناطیسی دریافت می کنید ، به عبارت دیگر شما با امواج الکترو مغناطیسی شارژ می شوید بدون اینکه بفهمید

سر درد دارید ! احساس ناراحتی می کنید

تنبلی در کار و مکانهای مختلف

راه حل این مشکلات چیست ؟!

یک دانشمند غیر مسلمان از اروپا تحقیقات را شامل یافتن بهترین روش برای خارج کردن امواج

الکترومغناطیسی که بدن آسیب می رساند را انجام داد .



با گذاشتن پیشانی تان بیشتر از یک بار بروی زمین ، زمین امواج الکترو مغناطیسی را تخلیه خواهد کرد .

این شبیه اتصال زمین به ساختمانهای است که احتمال بر خورد سیگنالهای الکتریکی

مانند رعد و برق وجود دارد تا امواج از طریق زمین تخلیه شود .

آنچه این تحقیق را بیشتر شگفت انگیز می کند ...



بهترین راه که پیشانی تان را بر خاک بگذارید حالتی است که رو به مرکز زمین باشید .



چرا که در این حالت امواج الکترو مغناطیسی بهتر تخلیه خواهد شد .



و بیشتر تعجب خواهبد کرد که بدانید بر اساس اصول علمی ثابت شده مر کز زمین مکه است !



و کعبه درست وسط زمین است

بنابراین سجده در نمازتان

بهترین راه تخلیه سیگنالهای مضر از بدن است !!!
نظرات 29 + ارسال نظر
محمدحسین باقری جمعه 12 تیر 1388 ساعت 19:15

http://kntu.blogsky.com/1388/04/10/post-10589/

تکراری بود ولی در هرحال ممنون از شما !

شقایق جابرانصاری جمعه 12 تیر 1388 ساعت 19:20

ممنون از شما..!

حدس زدم.. اما دلیل خاصی برای این داشتم.بازم ممنون

<فاضل> جمعه 12 تیر 1388 ساعت 19:23

"اما بد نیست """دلیل """بعضی از کارهایی که روزمره به آن می پردازیم را بدانیم...ممکن است بعضی دوستان به آن توجه نکرده باشند"


اگر به این دلایل سجده می کنم که خیلی هایش دلیلش را نمی دانستم
اگر به دلایلی تازه کشف شده سجده می کردم و تازه امروز و یا دیروز و یا چندی قبل فهمیدم که دلیلش چیست و برای چه چیزی سجده می کنم

همه ی سجده هایم را پس می گیرم
چون به به اندازه نون خشک هم نمی ارزد


تا به الان فکر می کردم که سجده می کنم چون فقط و فقط خدایم بهم امر کرده که

اسجدونی ... اعبدونی ... ادعونی

و فکر نمی کردم که به این دلایل خدایم را می پرستم

که اگر دلیل خدا پرستیم چیزی جز این دلایل مشهود در متن بود دیگر خدا را عبادت نمی کردم
چون این دلایل که بیان شده برای خود ما هست و اگر دلیل عبادت و سجده این دلایل باشد دیگر خدا پرستی نیست و خود پرستی است


پس خدا را برای خدا باید پرستیم و نه برای فایده هایی که دارد

این ها از فواید عبادت و سجده هست

و به زبون امروزی خودمون اشانتیونه


و خدا خودش گفته که به سمت من بیایید همه زندگیتان تامین است و این هم از فواید به سوی خدا رفتن است و نه دلیل به سوی خدا رفتن و سجده کردن

شقایق جابرانصاری جمعه 12 تیر 1388 ساعت 20:14

جناب آقای فاضل چرا همیشه از جنبه ی منفی نگاه می کنید؟!

منظور من صرفا برای سود و منفعت کارهایی که خدا از ما خواسته نیست...


به دلیل علاقه ی بیش از اندازه به ما در حتی کارهایی که از ما خواسته منفعت ما را نیز در نظر گرفته!!!
این حقیقتی است انکار نشدنی!!!


من خدا را نه برای رسیدن به اهدافم بلکه به خاطر موجودیت خودش می پرستم و به نحوی با انجام کارهایی که به من محول کرده تنها می خواهم به نوعی سپاسگزاری کنم از نعمت هایی که که در اختیارم نهاده...!

از جناب عالی نیز عذر خواهی می کنم چون تنها شما علم غیب دارید!خیلی از دوستان ممکن است هنوز این حقیقت را ندانند!

خود من نیز یکسالی بیش نیست این حقیقت را فهمیدم اما دلیلی ندارد قبل از آن به خاطر ندانستنش عبادتم خالص و الان نا خالص()باشد!


هر چه که بیشتر به عمق دینم و کارهایی که ازم خواسته شده فرو می روم عشق و علاقه ام به او افزون تر می گردد!!!


منم نخواستم اعمال دیگران را زیر سئوال ببرم یا حتــــــــــــــی خودم...فکر می کنم هر یک از ما خود مسئول و پاسخ گوی اعمالمان هستیم نه دیگری!

از عزیزانی هم که این متن را نوعی توهین به خود دانستند صمیمانه عذر خواهی می کنم!

خدا بر همه چیز عالم است.منم قصد خود نمایی یا ریا نداشتم!قصدمم دلیلی نمی بینم مطرح کنم با وجود اینکه حدس می زدم تکراری باشد...

موفق باشید.


سلیمه IT جمعه 12 تیر 1388 ساعت 20:23

مشکل اینترنتت حل شد شقایق جون؟!
به سلامتی
من چون نمیخوام ضدحال بهت بزنم اصن نمیگم که این متن تکراری بوده ، خودمو میزنم به اون راهو میگم:
وای! چقدر جالبه! تا حالا نشنیده بودم! مرسیییییی

شقایق جابرانصاری جمعه 12 تیر 1388 ساعت 20:37

قربونت برم عزیزم...!

نه گلم حل که نشده بدترم شده!!!

آخه گلـــــم ای دی اس ال هنوز نتونستم بگیرم با دایال آپم فقط همکلاسی باز میشه هنوز یاهو مسنجرم باز نمیشه!

مرسی عزیزم... خلاصه ببخشید حدس زدم!

like

حضورشماباعث شادمانی وسرور بنده هست!
!

ممنون عزیـــــــــــــزم(خجالت+بوس!):دی!

امیر پورنصرت جمعه 12 تیر 1388 ساعت 21:19

بارکلا عالی بود.

امیر پورنصرت جمعه 12 تیر 1388 ساعت 21:20

آها یه نکته :
خداوند عالم و متعال وقتی بلاگ اسکای رو خلق کرد یه قسمت براش پیش بینی کرد به نام پاسخ دادن به نظرات. شما می تونید وارد بخش مدیریت شید. بعدش رو آخرین پستهای منتشر شده و بعد رو نظرات کلیک کنید و هر نظر رو خواستید پاسخ دهید رو گزینه پاسخ به نظر کلیک کنید که مجبور نشید این جور خودتونم یه نظر بذارید و نظراتو دو برابر کنید.
می خوام جواب این نظر رو این جوری بدید. ببینم چی کار می کنید.

:دی!
ممنون از لطف و توجهتون!
بله می دونستم اما حوصله نداشتم ۲ساعت وارد کنترل پنل بشم :دی!

بعدش یک سری از اسمایلی ها رو نداشت(سوت!):دی

<فاضل> جمعه 12 تیر 1388 ساعت 21:33

شما مثل اینکه متن ها یی که من می نویسم رو نمی خونید و یا هر جایی که دوست دارید رو می خونید و یا اینکه ....

من که خودم گفتم خیلی از این فواید هنوز مشخص نشده و منم هنوز خیلی از اون هایی که معلوم شده رو هم نمی دونم و علم غیب رو هم ندارم خدا رو شکر
ولی من به کسی هم کار نداشتم خودم رو با این متن مقایسه کردم و گفتم که متن صحیح بر اساس علم دین این میشه

بعدش هم کسی رو زیر سوال نبردم

شما هم می گید یکی از فواید پرستیدن و سجده کردن اینه ولی تو متن واژه دلیل می آرید

حالا خوبه تو نظرم متن صریح خودتون رو کپی کردم

واژه دلیل از از مصدر دلالت هستش و دلیل مسلم انجام کاری هست

دلیل ، چیزی هست که انسان رو وا می داره که عملی رو انجام بده

ولی

این مسائل که شما تو متن عنوان کردید باز برخورد و رفلکس اون اعمال هست و نه دلیل

برای اینکه بهتر متوجه بشید و ... بهتره مثال بزنم

شما به پدرتون احترام می گذارید

برای چی ؟ برای اینکه اگه بهش احترام بگذارید بهتون احترام میگذاره ؟
یا اینکه بهتون پول تو جیبی و گوش به حرفی این ها به همراه می آره ؟

ولی نه ... نه اینها دلیلشه و نه هیچ چیزی مثل اینا
بلکه فقط احترام می گذارید و دوسشون دارید چون پدرتونه و حتی اگه اون کار های بالا رو هم براتون نکنه باز دوسش دارید و احترام می گذارید فقط و فقط به خاطر اینکه پدرتونه

ولی اگه اون دلایل (بی دلیل) بالاتر بود مثل پول و...
باباتون یه ذره از این ها واستون کم می گذاشت

یعنی اینکه دلیلتون برای دوست داشتن کم رنگ تر می شد دیگه


این مثل این می مونه که خدا رو برای تشکر از نعمت هاش بپرستیم
که اگر یه روزی نعمت هایی که خودش داده رو پس بگیره دلیلمون برای پرستیدنش کم تر می شد


و در آخر باید بگم که منم برای خود نشون دادن و ... نظر ندادم بلکه واسم مهمه که دوستام به خدا نزدیک بشند و به درستی نزدیک بشند
تا خدا هم از صدقه سریشون منو هم به خودش نزدیک کنه

به دور از این بحث ها
یه چیزی هم که جدیدا متوجه شدم این بود که تو قرآن 365 بار کلامه یوم به معنی روز و 12 بار واژه شهر و مشتقاتش اومده و 48 بار کلمه ساعه ( به معنای زمان که زمان کار برای انسان ( کار و نه عبادت و زندگی و ...) به مدت 8 ساعت در 6 روز هفته هست رو آورده و این ها از عجایب قرآن هست البته زیاده ولی اینجا جاش نیست

دیدم بعضی دوستان از این ها خوششون می آد و دوست دارند گفتم

خوب در واقع به نوعی این ها جزو وظایفی است که به ما محول شده که واجب است(طبق گفته ی شما <<دلیل چیزی است که انسان را وا می دارد عملی را انجام دهد!>>)
حال ما آنرا
ابندا برای رضایت وبه نوعی تشکر انجام می دهیم اما موضوعی که پشت پرده هست و خدا آنرا جز هدف نزدیک شدن به خود برای منفعت خود ما تعیین کرده..!(دلیل آن از جانب خدا!)

پس این ها همه به هم مربوط می شوند!!(همون علت آوردن دلیل)


در پایان ممنون از حس انسان دوستیتون!!!

فائزه نعیم جمعه 12 تیر 1388 ساعت 21:49

مرسی.جالب بود

خواهش میشه عزیـــــــــــزم!!:X

lawyer جمعه 12 تیر 1388 ساعت 21:51

سلام کسی اینجا از اعتکاف سر در میاره؟
اگه بلدین یه پست بذارین من که میخوام بدونم چه جوریه

عزیزم اگر پیدا کردم چشم.الان اطلاعات دقیقی ندارم بتونم به طور کامل کمکت کنم! ;)

lawyer جمعه 12 تیر 1388 ساعت 21:53

چیکار میکنن و هدف از اعتکاف چیه ؟ لطفا یکی بگه که بلده

لیلاIT جمعه 12 تیر 1388 ساعت 22:10

ممنون شقایق جون
برای من که تکراری نبود

خواهش میشه عزیز دلــــم:x:X:x
ممنون از شما که با نظرت زیباترش کردی.(خجالت)

lawyer جمعه 12 تیر 1388 ساعت 22:12

ممنونم عزیزم تو بهترینی!

این چه حرفیه...خودمم اتفاقا علاقه دارم بدونم! :X

<فاضل> جمعه 12 تیر 1388 ساعت 22:39

میگید

ابندا برای رضایت وبه نوعی تشکر انجام می دهیم اما موضوعی که پشت پرده هست و خدا آنرا جز هدف نزدیک شدن به خود برای منفعت خود ما تعیین کرده..!(دلیل آن از جانب خدا!)


باید بگم که هدف اصلی تقرب به خودشه و بقیه اهدلف مثل تشکر و غیره اهداف سایه هست و نه بر عکس ...

بله این را همه می دانیم!!(لبخند)

موفق باشید.

lawyer جمعه 12 تیر 1388 ساعت 23:07

نگرفتم چی شد بیشتر توضیح بدین

عزیزم منظورت کدوم قسمته؟!

حمید نصیری جمعه 12 تیر 1388 ساعت 23:12

چه جالب

بله..!D:

هیچ چیز بی حکمت خلق نشده و قوانینی برای آن تعیین نگشته است!

موفق باشید:)

حمید نصیری جمعه 12 تیر 1388 ساعت 23:37

همه چیز فایده داره مهم اینه که باور آدما چی باشه






حمید نصیری
۱۲/۴/۸۸

بله حق با شماست..! (wink)

ممنـــــــــــــــــــون.:)

فاطمه رنگرز جدی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 01:29

خیلی جالب بود شقایق جان

ممنون گلـــــــــــــم(بوس)

احسان شنبه 13 تیر 1388 ساعت 01:44

دوست عزیز!

اینجا یه وبلاگ دانشگاهیه و یه سری تحصیل کرده و دانشجوی مملکت میان و این مطالبو میخونن!!!

درست نیس که آدم هر مطلب چرتو پرتی و بیاد بذاره اینجا!!

خواهشا دفعهٔ آخرت باش که از این جفنگیات میذاری.

باشه؟؟ آفرین


مرجان شهریارپور IT شنبه 13 تیر 1388 ساعت 09:12

ممنون دوست عزیز ممکنه منبع معرفی کنید ؟می خواستم بیشتر در مورد این موضوع بدونم.بازم ممنون

مرســــــــی عزیزم(بوس)

عزیزم من این را در سایتی برداشتم!بعدا بهت لینکشو می دهم!

بازم خواهش میشه!

مرجان شهریارپور IT شنبه 13 تیر 1388 ساعت 09:14

ببخشید آقای بالایی
لطفا طرز فکرتون رو به دیگران تحمیل نکنید.با تشکر

شقایق جابرانصاری شنبه 13 تیر 1388 ساعت 12:21

جفنـــــــــــگ!!

این طرز فکر شماست همکلاسی محترم!

دلیلی ندارد که شما با چیزی مخالف هستید دیگران را نیز به سمت افکار خود منحرف کنید..!

این اعتقادات چیزی نیست که در عرض مدت زمان کوتاهی بدست آمده باشد!
فکر کنم شما اطلاعات دقیقی راجع به هیچ دین یا مذهبی ندارید که اینگونه صحبت می کنید!معلوم است کاملا ملحد تشریف دارید!

در ضمن آقای محترم این وبلاگ درست است عمومی بوده اما هر کس در بیان سخنانش آزاد است...شما نیز مشکلی با این موضوع دارید لطفــا این مطالب را نخوانید.

اگر شما نیز مشتاق به تنها کسب علم نیز باشید مشاهده می کنید که علم فیزیک در این موضوع نیز دخیل بوده!

من به شخصه ترجیح می دهم کسب علم را در کنار عبادتم ادامه دهم...زیرا سرچشمه ی همه ی علوم نیز از او گرفته شده!!!

موفق باشید آقای تحصیلکـــــــــــــــــرده!!

lawyer شنبه 13 تیر 1388 ساعت 12:42

آقای احسان تا یه علمیو ندارین راجب بهش صحبت نکنید اینا اثبات شده هست /
شقایق جان با مستر فاضل بودم که نوشتم نگرفتم/

میسی.(خجالت)

ایرانی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 18:44

به به!!
چه دختر روشن فکری!!

شبنم دمیرچی کامپیوتر شنبه 13 تیر 1388 ساعت 22:37

مرســـــــــی خیلی خوب بود و درضمن برای من تکراری هم نبود!
کلاً هیچ چیز تو اسلام بی دلیل نیست ولی حیف که جمهوری اسلامی یه باعث شد تا مردم به اسلام به دید زور و اجبار و ......... نگاه کنن!!!!

احسان دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 18:56

خطاب به خانوم انصاری:

با اینکه ترجیح میدادم سکوت کنم،ولی‌ از یه طرف هم دیدم خوب نیست وقتی‌ میبینم کسی‌ تو داره تو مسیر گمراهیو ظلمات حرکت می‌کنه رو همینجور به حال خودش رها کرد!اونم یه به اصطلاح دانشجو!!

میخواستم ببینم شما میتونی من دانشجوی مهندسی‌ برقی که درس الکترمغناطیس رو با یکی‌ از بهترین اساتید همین دانشگاه که ۳۰ ساله داره این درسو تدریس می‌کنه، پاس کردم رو مجاب کنی‌ که:

"چیجوری از نظر علمی‌!!!! ثابت!! شده که وقتی‌ آدم پیشونیش رو در حالی‌ که رو به سمت مکه (که اونم باز از نظر علمی‌!!! ثابت شده مرکز زمینه)روی خاک میذاره،بهترین تخلیهٔ امواج الکترمغناطیسی مضر!!!! از بدنش صورت میگیره؟؟؟؟"

نمی‌دونم والا؟؟ ما که مشتاق علم و یادگیری نیستیم!!تازه بی دین و ملحد هم هستیم!

ولی‌ از شما که انقدر دم از علم و اکتشافاتو فیزیک!! میزنید،میخوام که ۱روز تشریف بیارین دانشکدهٔ برق(زیر پل سیدخندان)...اونجا پر استادایه متخصص برقو مخابراتو مغناطیسو ازینجور حرفاست!!!

برید پیش یکیشون و این مطالبی‌ که اینجا نوشتید مطرح کنید،ببینید چی‌ میگن بهتون!!چون راستشو بخوایید من دانشجو،شرمم می‌شه تا برم یه هم چین مطالبی‌ رو جلوشون مطرح کنم!!!!وگرنه بهتون زحمت نمیدادم که اینهمه راه تشیف بیارید آاو از اکتشافات علمی‌ تون جا بمونید!!!!


سینا عظیمی یکشنبه 29 فروردین 1389 ساعت 22:51

پس از مدت ها دنبال پست هاتون داخل وبلاگ همکلاسی می گشتم.به این پست رسیدم.
کاش زود تر این پست رو می خوندم.
ممنون از این مطلب آموزنده.برای من مفید بود.
کاش پستاتونو بیشتر کنید.مخصوصا از این تم پستا.من همچنان از خواندن پستاتون و نیایشگاهتون لذت میبرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد