KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تشکر از حمید؛به امید حمید ها

                                   حمید توکلی

حقیقت این است که در شرایط موجود بنده نیز بهترین گزینه برای مدیریت همکلاسی را خود جناب حمید توکلی می بینم؛از چند جهت:
مدیریت وبلاگ گروهی ای مثل همکلاسی که شامل گروههای فکری کاملا متفاوت و در برخی موارد متضاد است؛شخصیتی را می طلبد که ضمن اینکه تفکرات و سلایق خاص خودش را دارد اما به خوبی بتواند همه ی سلایق و حضورشان و فعال بودنشان در همکلاسی را در خود هضم کند در ضمن اینکه مدیری که قرار است به جای حمید بنشیند باید تجربه ای نه به اندازه ی حمید؛اما حداقل فردی باشد که سابقه ی فنی و مدیریت وبلاگ گروهی یا ... را داشته باشد تا دچار مشکلات خاص و عدیده نشود.
به تعبیری باید عرض کنم مدیر همکلاسی باید فردی مرضی الطرفین باشد و به همه ی سلایق به یک اندازه اجازه ی فعالیت بدهد؛که این طرفین شاید شامل بیش از دهها سلیقه و فکر مختلف باشد که اگر این امر اتفاق نیفتتد؛احتمالش زیاد است که بعد از مدیریت آن فرد جدید همکلاسی تبدیل به پایگاه آن مدیر و همفکرانش شود و باقی گروهها و سلایق تمایل به فعالیتشان را از دست بدهند.
باز هم تاکید می کنم که شخصیت مدیر همکلاسی باید جامعیت و ثباتی نسبی داشته باشد؛هضم و تحمل علایق مختلف شاید در بیرون از گود مدیریت راحت باشد اما زمان مدیریت مسلما سخت تر است.حقیقت این است که حمید توکلی برای وبلاگ همکلاسی مدیری شایسته و توانا بود که همیشه باید قدردانش بود.شاید بیتشرین سختی هر کاری در ابتدا و بنا نهادن و به ثبات رساندن آن است که حمید توکلی طی این دوسال تمام تلاشش را کرد و حقیقتا هم مدیریتش نتایج خوبی برای همکلاسی داشت.
اما چاره ای نیست و باید حمید توکلی ها در همکلاسی تکرار شوند و این محیط بتواند مدیران خوبی همچون حمید یا حتی بهتر از آن را در خود پرورش دهد و مدیریتشان را تجربه کند.
حمید جان همانطور که همیشه از تو در آن زمانها که برخی مشکل همکلاسی را مدیریت حمید توکلی می دانستند دفاع کردم؛باز هم همچون گذشته از مجموع فعالیت هایت دفاع و قدر دانی می کنم.متشکرم.

نظرات 27 + ارسال نظر
<فاضل> جمعه 12 تیر 1388 ساعت 13:13

منم با مدیریت حمید موافقم

ولی

یه عکس دیگه می ذاشتی بابا

بینیش ( دماغ ) خیلی تو کادره و ...

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
ولی به دور از شوخی حمید یکی از بچه های گل دانشگاهه که خیلی بامعرفته

محسن رحمانی جمعه 12 تیر 1388 ساعت 13:59

من با هیئت مدیره بیشتر موافقم با رای گیری
حمید هم به نظر من اولین انتخابه
من حاظرم ناظر بشم تا هر کی باخت نیاد بگه تقلب شده

رام جمعه 12 تیر 1388 ساعت 14:01

حمید بیشتر کارای دیکتاتور مآبانه انجام میده! :دی با اینکه نمیشناسمش و صمیمیتی باهاش ندارم ولی

حمیده احمدی جمعه 12 تیر 1388 ساعت 14:19

مگه خود آقای توکلی جزء کاندیداها نیستند؟

حمید نصیری جمعه 12 تیر 1388 ساعت 14:25

کلا" حکید خوبه

حمید نصیری جمعه 12 تیر 1388 ساعت 14:25

حکید=حمید

هادی بدری‌زاده جمعه 12 تیر 1388 ساعت 15:58

فکر نمی‌کنم لااقل فعلاً کسی به خوبی حمید از پس اینکار بر بیاد..
به نظر من بهترین سکاندار بوده تاکنون..
همیشه هم گفتم که به بهترین وجه عمل کرده.. حمید ممنون از زحماتت..
با سیستم ورد پرس اصلاً موافق نیستم.. تو چاله‌ی بزرگتری می‌افتیم.. قبل از هر چیزی باید روی یه دامین دیگه همه جوانب با ورد پرس سنجیده بشه.. بعد..

جویا یزدانی جمعه 12 تیر 1388 ساعت 16:05 http://toooska.blogfa.com

به نظر من اگر در انتخابات رای نخست رو حمید نیاورد به معنی حذف حمید از کار مدیریت نیست....چون می تونه به عنوان یک مشاور خوب در کنار اون طرف باشه...وجود یک شخص به عنوان مدیر فقط برای نظم دهی به کارهاست وگرنه مدیر فاصله خاصی با یک عضو معمولی نداره

سید مرتضی قاسم پور جمعه 12 تیر 1388 ساعت 16:06

مطمئنا قبل از هر اقدامی تمامی جوانب آن را بررسی خواهیم کرد و مرحله تستینگ و بتا نیز خواهیم داشت

سیدحسین هاشمی جمعه 12 تیر 1388 ساعت 16:28

حمید اصلح است

اگر از آزاد بودن رفراندوم مطمئن نشم شرکت نمی کنم

حمید توکلی جمعه 12 تیر 1388 ساعت 17:29

علی جان، بسیار ممنونم از لطف تو و سایر دوستان!
-------------------------------------------------------
فاضل جان، من دماغمو عمل کردم، دیگه هم اون حمید سابق نیستم!
قبل از عمل:
بعد از عمل:
-------------------------------------------------------
بنده جزء کاندیداها نیستم!

شقایق جابرانصاری جمعه 12 تیر 1388 ساعت 18:16

!!

یه همکلاسی جمعه 12 تیر 1388 ساعت 18:18

سلام علیکم

علیک سلام
کجا بودی بابا؟

سلیمه IT جمعه 12 تیر 1388 ساعت 19:59

اصن حالا چرا اصرار به عوض شدن مدیریت دارید؟ مگه الان مشکلی از نظر مدیریتی و نظارتی وجود داره؟!
همونطوری که قبلا هم گفتم همه الان از کار آقای توکلی راضی هستن و آقای توکلی عدالتو به خوبی پیاده کردن و من مشکلی تو کارشون نمیبینم

مریم جمعه 12 تیر 1388 ساعت 20:27

آقای توکلی خوبه! آزادی اندیشه بی توکلی نمیشه!

رویا IT جمعه 12 تیر 1388 ساعت 20:35

شعری که مریم گفت رو پایه ام اساسی!!!

!

رویا IT جمعه 12 تیر 1388 ساعت 20:38

به نظرم آقای توکلی چه کاندید باشند چه نباشند، و چه رای بیارند چه نیارند باید در پشت صحنه باشن تا از تجربیاتشون کمک گرفته بشه خیلی زیاد!

اگه نه، من همکلاسی رو هک می کنم!! !

سهند هادی زاده جمعه 12 تیر 1388 ساعت 21:41

من میگم واسه همکلاسی یه شورای نíبان درست کنیم. آقای باقری هم بشه رئیسش!

سهند جمعه 12 تیر 1388 ساعت 21:41

سورای نگهبان

فائزه نعیم جمعه 12 تیر 1388 ساعت 21:48

آقای توکلی خوبه دیگه!

رودسرابی جمعه 12 تیر 1388 ساعت 21:50

به نط رمن هم حمید جان مدیر خیلی خوبیه

یک دختر جمعه 12 تیر 1388 ساعت 22:29

آقای توکلی با اینکه نمیشناسمتون ولی همکلاسی رو خیلی عالی اداره کردین
من حالا حالا ها از کسی تعریف نمیکنما

مریم جمعه 12 تیر 1388 ساعت 23:56

باقری بشه شورای نگهبان خیلی باهال میشه ! هممونو هر روز مجبور میکته روزی 100 بار کلاغ پر بریم بعد بیایم همکلاسی !

سمانه یوسفی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 00:11

من که کاملا با مدیریت اقای توکلی موافقم
تمایلی هم به تغییرش ندارم

مسعود افشار شنبه 13 تیر 1388 ساعت 07:59

حمید و علی مگر دست من به شما دوتا نرسه.
بچه ها به زودی عکس حمید همینجوری تو همکلاسی می خوره و بالاش نوشته میشه انا لله و انا الیه ... شهید در راه ازدواج موقت

حسین رنجبر شنبه 13 تیر 1388 ساعت 09:46

! !

نظرات جالب هست !

علی جان یعنی تو میگی باید »عادل« باشه دیگه ؟‌ ! منظورت اینه ؟ با توجه به متنت ؟

با تشکر از حمید به امید حمید ها ؛
قشنگ گفتی داداش؛

یه شیرینی پیش من داری ؛ شیرینیِـ اتو ... بقیشو نمیگم.‌
موفق باشی؛

یه همکلاسی شنبه 13 تیر 1388 ساعت 10:02

تو کجا بودی بابا ؟ از کلکل خسته شدی هان کاملا معلومه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد