KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تهدید مجدد شیعیان پاکستان توسط گروهک تروریستی طالبان

گروهک تروریستی طالبان اخیرا ضمن تهدید شیعیان پاکستان از آنها خواسته است که خاک پاکستان را ترک کنند از سوی دیگر دبیر کل مجلس وحدت مسلمین از دولت پاکستان خواست با این گونه بیانات و مواضع به شدت برخورد کند و توطئه های شیطنت آمیز جاری علیه امنیت و استقلال کشور و همبستگی ملی مجلس را در نطفه خفه کند.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ابنا، حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری، دبیر کل مجلس وحدت مسلمین، موضع اخیر گروهک تروریستی طالبان، که علاوه بر شورش علیه دولت مرکزی پاکستان، شیعیان این کشور را تهدید کرده و از انها خواسته که خاک این کشور را ترک کنند،بشدت محکوم کرد.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین طی بیانیه ای که روز پنجشنبه ـ 4 تیر  در اختیار مطبوعات قرار گرفت، ضمن اشاره به موضع اخیر سخنگوی گروهک منحله طالبان پاکستان، مبنی بر تکفیر شیعیان و ضرورت خروح آنها از این کشور، اظهار داشت: اظهارات مسلم خان، سخنگوی طالبان را که در برخی روزنامه ها به چاپ رسیده و در آن یکی از اصلی ترین مکاتب اسلامی کشور را به کفر متهم کرده و از پیروان این مکتب خواسته است که پاکستان را ترک کنند، بشدت محکوم می کنیم؛ زیرا این موضع، گمراه کننده، زیانبار و با واقعیت های زمینی متباین است و این گونه اظهارات با آداب متداول، قانون اساسی پاکستان و عوامل اصلی حکمفرما در جنبش استقلال پاکستان تناقض آشکار دارد.

جعفری از دولت پاکستان خواست با این گونه بیانات و مواضع به شدت برخورد کند و توطئه های شیطنت آمیز جاری علیه امنیت و استقلال کشور و همبستگی ملی مجلس را در نطفه خفه کند.


منبع: شیعه نیوز


از همه جالب تر اینه که شیعیان این همه مورد تهاجم  قرار می گیرند ولی رسانه های جمهوری اسلامی مرکز تشیع جهان هیچ گونه خبری در مورد شیعیان مورد ظلم واقع شده پخش نمی کند ولی در مقابل از سنی ها حمایت مالی و نظامی می کند .

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید توکلی پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 23:03

امیدوارم قدرت مداران مسلمان، راه صحیحی برای برخورد با هم پیدا کنند!

امیدوارم

سلیم جمعه 12 تیر 1388 ساعت 00:47

چند وقت پیش یکی میگفت این فلسطینیا که اینهمه خرجشون کردیم خونهایی که واسشون فرستادیم رو چون شیعه هستیم قبول نکردن و پس فرستادن اما تو پاکستان شیعه ها رو تو بدترین شرایط تحریم و محاصره کردن و قتل عاممیکنن اما صدای ما که هیچی رسانه ضرغامی هم هیچی ازشون نمیگه.

درضمن آقا نوید سید حسن نصرالله شیعه است و اون حرف رذیلانه که ما مثل یزید لعین پیروز میشیم حرف یکی از سران حماسه که تو غزه ست و فلسطینیه

اما در کل عربها بخاطر منافعشون ممکنه مارو تحویل بگیرن اما به محض اینکه سود ما براشون کم شه یا آمریکاییها یا حتی اسرائیل منافعشونو تامین کنن به ما پشت میکنن و همون جریان عرب و عجم رو پیش میکشن

سلیم جمعه 12 تیر 1388 ساعت 00:50

فاضل یه بار یه نظر درست دادیا!!!
حاج آقا فاضل چطورن؟

سیدحسین هاشمی جمعه 12 تیر 1388 ساعت 01:19

آقا نوید،یه چیزی شنیدی شما

سید حسن نصرالله، سنی؟

سخنرانیش در روزهای عاشورا و تاسوعا خیلی پخش می شد از تی وی

لبیک یا حسین یعنی فلان و یعنی فلان

فک کنم فراموش کردی

-------------

شما زیاد به حرکات تلویزیون میلی دقت نکن
خیلی هم دلگیر نشو
این مدلی هستن
هر چی واسشون منفعت داشته باشه

کثیف ترین روزهای این رسانه رو شاهد هستیم

محسن ب جمعه 12 تیر 1388 ساعت 10:24

ایران از فلسطین حمایت میکنه نه بخاطر اینکه سنی باشند یا نباشند بلکه بخاطر اینکه جلوی اسراییل گرفته بشه
در مورد پاراچنار متاسفانه نیروهای دولتی با ترورستها همدستند ! اینها میخواهند چیزی شبیه نسل کشی رواندا راه بندازند

سلیم جمعه 12 تیر 1388 ساعت 13:13

چرا در دستگاه دیپلماسی کشور ما از این روشهای تحت فشار قرار دادن دولت پاکستان وجود نداره که یه ارفاقی هم به اون شیعیان تحت شکنجه و قتل عام بشه؟
ماهم میگیم به فلسطین کمک بشه اما نه در شرایطی که اونها خون مارو پس میفرستن چون شیعه هستیم و بقول اونا عجم و عجم یعنی کسی که خون ناپاک تو رگاشه!!! اما میدونید همکلاسیهای خوبم کمک به شیعیان پاکستان بار تبلیغتی نداره و دیپلماسی مارو شدیدا فعال و همیشه درصحنه نشون نمیده!!!
نوید جان ممنون که این پست رو گذاشتی سید حسین از تو هم ممنونم. کاش باقری هم بود ببینیم در این مورد نظرش چیه؟

خواهش می کنم حق با شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد