KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

هیتلر : دروغ را آنقدر بزرگ بگو که کسی شکی در آن نکند

امروز به دلایلی خاطرات دوران انتخابات واسم دوره شد و یاد آوری شد

خاطراتی که از اخبار کذب تاثیر گذار و تکذیبیه های بی اثرش حکایت می کرد

امروز چند تا از همکلاسی ها شوخیشون گرفته بود و گویا هنوز هم شوخی دارند

و اخبار کذبی در مورد من انتشار دادند ( از طریق پی ام و در گوشی و بیخ دیواری . ...)که از ریشه و بن کذب محض بود و وقتی هم که تکذیبیه دادم دوباره موج جدیدی راه انداختند که آی دیش هک شده و بهش توجه نکنید و فلان و بلان ... یاد سخن هیتلر افتادم

که زنده یاد گفته بود :دروغ را آنقدر بزرگ بگو که کسی شکی در آن نکند

من نه اتفاقی برام افتاده و نه خدا رو شکر می افته و نه خواهد افتاد ( اونا که این روز ها با من بودند تفکرات منو فهمیدند که چه تغییراتی کرده )

و در آخر باز هم باید بگم تکذیب می کنم و خوشحالم که با بازی کردن با ...... کمی شاد شدیدولی امیررباط

حیف که تا امتحانا تهران نیستم ولی با این اوصاف دستم بهت نرسه

نظرات 56 + ارسال نظر
رام پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 17:29

ایول هیتلر
مدارکش همگی موجوده اعتراف کن :دی

:دی

رامین جان دیدی کاری که یه عمر خودمون می کردیم سرمون اومد

ولی چیزی که عوض داره گله نداره که ...



ولی این امیر رباط رو ببینم بلایی سرش بیارم که آسفالت گاز بزنه :دی

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 17:32

فاضل بگو کی اذیتت کرده تا خودم کمکش کنم

ناراحت نشو عزیزم
هرکی اذیتت کرده بچه خوبی بوده ولی خوب حقته

میدونی دل چندتا مومن رو شاد کردی
اینا همش برات ثوابه که نوشته میشه
ولی بنده به کلی تکذیب نمیکنم و میکنم

ولی خدا خیرشون بده
این نهضت همچنان ادامه دارد تا رسیدن به حق

ولی من که گفتم شادم که شادند

ولی بعد هر خنده ای گریه ای هست

همونطوری که بعد هر آرامشی طوفانی

امیر جان اینو بدون چیزی که هوض داره گله نداره


بازم خدا رو شکر که تو این ایام عید خنده رو بر لبان دوستان آوردی به قیمت .....


راستی کدون حق؟؟؟

تو ژست کیارش نظر میدی بعد سر اون باهات دعوا می کنم و بحث و مو کنان

بعدش میای این قشقلق رو راه می ندازی؟؟

بگو کدوم حق تا حداقل تکلیفم مشخص باشه ببینم باید چه کارت کنم

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 17:35

دوستان آخه به من چه ربطی داره

مظلوم تر از من گیر نیاورده

یکی بیاد حقمو از این ظالم بگیره
کمک

یادآوری پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 17:36

چنانچه نقطه نارنجی رنگ حاشیه چپ متن، در صفحه اصلی نمایان باشد، نویسنده موظف است قسمتی از متن را به "ادامه مطلب" منتقل نماید تا نقطه از صفحه اصلی محو گردد.

طبق قوانین همکلاسی، اگر نویسنده تا پنج دقیقه بعد از انتشار متن، اقدام به اصلاح متن نکند، سرویس دهنده در اولین فرصت موظف است متن را چرکنویس نماید.

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 17:36

این نهضت تا برچیدن کامل ظلم پابرجاست

پس اینقدر میری جلو تا بکشمت هان؟؟؟

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 17:38

عزیزم
تو نظر اول نوشتی هوض
هوض یعنی چی؟

هوض ما به مقلته شما در

مغلطه صحیح است

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 17:40

دوستان ولی بدونید این هایی که آقای فاضل میگه برای اینه که ایشون ازدواج کردند امروز با خانمی مقلب به
د.آ
و برای اینکه نممیخواد شیرینی بده داره مقلته میکنه
عادتشه
مقلته باز شیرینی بده
تکذیب نکن
شیرینی رو بده زود باش

دروغگوی کثیف

من از صبح بیمارستان بودم خود همین الان

تو کی می دونی نظرم راجب خانوم ها ازدواج چیه که ؟؟؟

به تو شیرینی که هیچ ترشی هم نمی دم

سیدحسین هاشمی پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 17:41

خیری توش بود

آی دیت رو اد کردم

برو حال کن

:D

چرا موضوعو عوض می کنی
اون پسره نوشته بود شوهر کردی گویا

می خوای شیرینی ندی این ژانگولر بازیا رو در آوردی؟

ببینمت شیرینیت می کنم

چه حالی؟؟

:دی

نه بابا شایعه شده بود که من زن گرفتم و اون پسره شوهر کرده ( تو باغ نیستیا)

به خاطر رد گم کنی که واسه عروسیش ما رو دعوت نکنه ژای منو کشید وسط

:دی

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 17:42

آقا این حرفا داره نظام رو زیر سوال میبره

هیتلری بی خاصیت

مرگ بر ضد ولایت فقیه

من عاشق بعضی تفکرات هیلترم

همون طوری شعر های یزید رو می پسندم و شعر هاش یه نوع معجزه هستش

در مورد هر چیزی باید از جنبه های مثبتش هم نگریست

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 17:47 http://kiafilm.net/blog

شما در متنتون این جمله را ذکر کردید

خوشحالم که با بازی کردن با ...... کمی شاد شدید

ما با چیه شما بازی کردیم
لطفا بفرمایید آقا

با آبرو و حیثیت
و اینکه بر خلاف نظر و عقیدم عمل کردی

( اونم این عقیده که ازدواج برای من با عقاید و تفکرات و شرایط روحی و جسمیم نا ممکنه ) و امروز این رو بردی زیر سوال و ...

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 17:51

در ضمن
این آقای فاضل برای اینکه به عشقش برسه رگشو هم زده بود
شاهد ماجرا هم دوستانی که روز چهارشنبه ایشون را در دانشگاه هوا فضا دیدن

رگشو زده بود برای عشقش
امروزم دوباره همین کارو کرده بود
ولی خداروشکر سریع به دادش رسیدیم بردیمش بیمارستان

امیر یادمه گفت بودی بابلری هستی و نه ترک...

آخه رگ رو از محل اتصال رباط ها میزنند آقای رباط؟؟؟: دی

نه عزیزم اون سیاهرگ بود و نه سرخرگ و به خاطر سیر درمانی یه بیماری هم بود


بیمارستان هم برای این هستم که یکی از عزیزانم بستریه

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 17:53 http://kiafilm.net/blog

خب فاضل جان
شرایط روحیتو قبول دارم که برای ازدواج مناسب نیست
در جربانم که کارت قرمز هم برای معافیت داری

ولی شرایط جسمانیت چیه
چرا به دلایل جسمانی نمیتونی ازدواج کنی؟

روحی که داغونم

ولی برای معافیت سربازی من می تونستم که از ۳ جهت معاف بشم که یکیش فرزند جانباز بود
یکیش فرزند ارشد بودن
و یکی هم اینکه اونایی که تو انجمن نخبگان هستند معافند که این یه سری گیر اینا داشت


اولی و دومی که پدرم مخالفت کردند و نگذاشتند از این امتیاز استفاده کنم و به خاطر همین از اول سال افتادم دنبال سومی که همین ماه قبل نتیجه داد و همین روز ها هم کارت معافیتم دستم میرسه.......




تو که هنوز سنت به سربازی و این بحث ها نرسیده که از کجا رنگ کارت ها رو می دونی؟؟:دی

هنوز ۷۰ ایها مشمول نشدند



از نظر بیماری هم بماند که چیه بیماری و این ها


ولی نمیشه به خاطر بعضی مشکلات برج زندگی یه نفر دیگه رو خراب کرد

هر کسی هر چقدر هم که پایبند باشه آرزو و آمال خودش رو داره

شقایق پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:02

!!

باز آقای رباط چیکار کردی!!

به آف مسیج هاتون و یا دوستانی که آن بودند مراجعه کنید متوه میشید همکلاسی گرامی

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:02 http://kiafilm.net/blog

من بابلری نیستم
بابلی هستم
بعد

چرا شما به جوامع ترک توهین میکنید؟
خجالت نمیکشید
اگه خدا خودتو ترک می آفرید چی کار میکردی
خوشت میاد یکی مسخرت کنه


ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست
ادب مرد به زدولت اوست

همونطری که گفته میشه گل خشبو است و در حالی که گل های بدبو هم نداریم


همون طوری که کنکور به سختی معروف شده در حالی که کنکور آسون هم داریم

دوستان و هم وطنان ترک هم به بی احتیاطی و شیرین کاری معروف شدند


بهش هم من دوتم کجا بود بابا من بتونم خودم رو مدیریت کنم باید کلاهمو بندازم هوا دولت کجا بود ......

--**-***-***-**

بعدش هم خودا می دونی که دستم درست و کامل حس نداره

و به قول بچه ها رفته تعطیلات : دی


پس معذرت که بعضی حرف ها رو نمیزنه

و من هم می خواستم بزنم بابلسری و نه بابلی

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:06 http://kiafilm.net/blog

بالاخره نگفتی از نظر جسمانی چه مشکلی داری؟

شما دکتری؟؟؟

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:08 http://kiafilm.net/blog

چرا نظرمو پاک می کنی

طاقت حرف حق رو نداری؟

بی منطق
چرا نظراتمو پاک کردی؟

































کدوم نظرت

چرا کلی بازی در می آری و مثل دخترا گریه می کنی؟؟

تو که همه نظراتت هست

می گند آدم دروغ گو یه روده راست تو شکمش نیست همینه ها



اینجا هم باز دروغ گویی و افترا




ماه رجب و درغگویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:15

ki estatik dare jozve be nazaram doosta n daran baham shookhi mikonan har ki jozve statik dare pm plz

شوخی کجا بود

بابا آبروم رو برده

از الان باید خودشو مرده به حساب بیاره .....

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:17

mikhaeen begin ke amaraee ke dr mardomi nejad dorogh gofte ya hitler alan bahs sare chie/be nazare man ke taghsire sadam hposeyne in kararo mikone

یا پیغمبر دکتر و میر حسین کجا بود میگ آبروم رو برده

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:18

in yek dasise az janebe dolate sahyonisty estekbare beynol melali dar ras anha amrika va englise khabise

بهم گفته بودند که این رباط اسرائیلیه ولی باور نکردم و بهش اطمینان کردم

دیدی چه چوبی خوردم ؟؟؟؟

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:19

doostan etehad dashte bnashid ina hame kare sazmane jasosie amrika ast

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:19

in sadam hoseyno akhar nafahmidim farghesho ba beladan

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:20

in az behtarin matalebi bood ke khoondam montaha ma nafahmidim amir robat kie akhar farghe amiro sadamo fazel chie?

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:21

hala age zanaro gerefty talagh bede eybi ndare ke shekaste eshghi hame daran

با این نظر ها سخن گران مایه هیتلر هی برام تداعی میشه ....

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:22

HI HITLER MAN HITLERO DOOS NADARAM CHON ADAME BADI BOODE

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:22 http://kiafilm.net/blog

تو نظرمو پاک نکردی؟
درمورد خانم انصاری نوشته بودم
دروغگوی کثیف

همینه دیگه وقتی سر دستتون دروغ تحویل مردم بده و نمودار جعلی نشون بده بشه مدرکش و آمار از اسرائیلی ها و مدارک بدون استناد بیاره و برای باطل کردن انتخابات دلیل های بی دلیل بیاره از تو چه انتظاری میشه داشت ؟؟

تو زندگی شخصی من و تحریف کردی چه برسه دیگه حرفام و ....

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:24

MAN AZ TARAFDAYE HITLER BOODAM VALI INAK DIGAR OO NIZ MANANDE GORBACHOF SETAM GAR SHODE AST

آهان الان ستمگر شده ؟؟؟

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:25 http://kiafilm.net/blog

خانم انصاری
این آقای فاضل
خیلی نامرده
به من گفت

امیر در مورد من که هرچی گفتی راست بود
ولی بیا این خانم انصاری رو هم اذیت کن
یه خرده اذیتش کن

برای اون هم صفحه بزار

شما بگید من اینطور آدمی هستم؟
این آدم اینقدر ظالمه که به دخترای بی پناه هم رحم نمیکنه

امیر داری جوری خالی می بندی و رو اعصاب میری که با اینکه فردا میرم از تهران ولی واسه اینکه حالتو بگیرم پاشم برگردما


واقعا که .....

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:25

RASTY RASTY KHBARE JADID RAHBARE ALGHEDE DAR DAREYE SOOAT KOSHTE SHOD

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:26

das das hame dasta bala

۹۸۷۶۵۴ پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:27

الان اینجا کجاست ؟؟؟


گویا قرارتون بود با خراب کردن من شاد بشید ولی دیگه پای کسی رو وسط نکشید


-*-**-*-**-*-*-*-*-**-*-*-*-

دوستان چقدر شادند واقعا ....

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:28 http://kiafilm.net/blog

مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر آدم مردم فریب
مرگ بر هیتلریه اسلام فریب
بقیشو شما بگید

دوستی ها که هیچ ...

ولی حتی روابط اجتماعی چه جوری شده که به هم تهمت و توهین می کنند که هیچ حتی طلب مرگ هم رو هم میکنند

واقعا که .....

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:28

man mojardam age ezdevaj nakardi mano begir plzzzzzzzzzzzzz

هر چیزی جایی داره و هر شوخی مکانی .... اینجا حرمت ها و حیا ها رو از بین نبریم بهتره نه ؟؟؟

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:30 http://kiafilm.net/blog

آقای فاضل که شوهر دارند

ولی فکر کنم کسی نتونه اینو تحمل کنه

شما هم اگه قصد خودکشی دارید برید با ایشون ازدواج کنید

ازدواج با فاضل = مرگ ۱۰۰٪ تضمینی

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:30

hiltler estalin osame beladan /mickel jackson fargheshoon chie?

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:31

man torshidamdoostan zeshte dava nakonin khahesh mikonam yeki biad ba man aroosi kone toro khoda

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:32 http://kiafilm.net/blog

به جون فاضل که برام ارزشی نداره همه حرفام راسته
یکی نیست بیاد جلوی این دروغگو رو بگیره

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:32

man shohar mikhammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm aghaye robat ya fazel farghi ndare yeki mano begire

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:34

man ba davatoon n kari ndaram man ye tekie gahe mohkam mikham yeki mano dark kone

شما یه درخت می خوای که محکم باشه

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:35

age be khoda jahaz daram vali avazesh sibil daram

اگه حرف امیر رو قبول داری اون میگه من ازذواج کردم

اگه هم که منو قبول داری که بخون به خاطر خیلی از دلایل اصلا بهش فکر هم نمی کنم

پس امیر بهترین کیسه

ولی یا وقتی شکلات نداشته باشی نمی تونی جذبش کنی : دی

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:36 http://kiafilm.net/blog

ببین
این فاضل ما موقع شوهر کردنشه

هم آرایشگره هم قابله هم خیاط هم.........
یکی بیاد بگیرتش دیگه
رو دستمون ترشیده

987654 پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:36

Agha fazel baham ezdevaj mikoni plz

ایمان جان چی شده چند وقته دنبال شوهر می گردی؟؟؟

اوضاع بر عکس شده ...

خانمی برای ازدواج ژیدا نکردی یعنی کسی بهت محل نگذاشت شکست خوردی و زد به سرت ...

ایمان غصه نخور عزیزم

ولی با ما به از دیگران باش

سعی کن اول بشناسی طرفتو بعد سر کارش بگذاری ...:دی

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:40 http://kiafilm.net/blog

دوستان همه اینایی که مطرح شد جز شوخی چیزی نبود
ولی فاضل جان خدا خیرت بده
ما که کلی خندیدیم
خیر از جوونیت ببینی پسرم

خدا رو شکر بالاخره تمومش کردی

ولی هر خنده ای پشتش گریه ای هست دیگه ....

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 18:41 http://kiafilm.net/blog

شقایق جابرانصاری پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 19:07

...

آقای رباط بعدا یک گفتمان تشکیل می دهیم نگران نباشید!

گذر زمان خدا را شکر افراد را بهتر به یکدیگر می شناساند!نگران نباشید!

!!

راستی<< خدا بر همه چیز عالم است!>>

خدا بر همه چیز عالمه بر همه چیز


خدا رو شکر خداوند همیشه داره از بالا بهمون نگاه می کنه و دستشو زده زیر چونشو یه لحظه هم هواسش پرت نمیشه

شقایق جابرانصاری پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 19:21

راستی آقای رباط لفظ بی پناه را خواهشا برای من بکار نبرید!
خدا را شکر پناه گاهی دارم که بی همتاست (خدا)!

خدا را شکر کسانی هم که با من آشنایی دارند می دانند چه شخصیت و...دارم که با یک مشت سخن بیهوده ی افراد****نمی تونند خودم و شخصیتم را زیر سئوال ببرند!

آقای فاضل فکر نمی کنم مطرح کردن مسائل شخصی در رسانه ی عمومی کار پسندیده ای باشد!

می تونستید مشکلتان را به همان طریق چت و موبایل و....حل کنید!


به هر حال به عنوان یک همکلاسی خدمتتون عرض کنم کار خیلی بچه گانه ای بود!!!

موفق باشبد.



با اینکه منو مورد خطاب قرار ندادید و به امیر گفتید

ولی باید بگم که شخصیت کسی با حرف کسی خدشه دار نمیشه بلکه این عمل خود آدم ها است که شخصیتشون رو نشون میده


واما خطابتون به من ...


شما هنوز که هنوزه در جریان مسایل نیستید

من زندگی شخصیم در عرض 20 دقیقه به بازی گرفته شد و هیچ کاری نمی تونستم بکنم
چون آی دی حیلی از دوستان رو نداشتم به دلیل اینکه از قبل هم نمی خواستم داشته باشم و به خاطر همین هم آی دیم رو عوض کردم

و وقتی تکذیبیه می دادم که دوستان سند کنند به بقیه

آخرش بهم گفتند که همین آی دیم هک شده ( که اینم یه جو بود )که و کلی بد و بیراه شنیدم و کلی ایگنور شدم که چرا آی دی فاضل رو هک کردم در حالی که خودم فاضل بودم و جو راه انداخته بودند

امید وارم همچین اتفاقی واستون بیفته تا ببینید که کار بچه گانه بود یا نه ...

و تو نظرات هم که دیدید (البته اگر سعی کرده باشید بخونید) می بینید که ادامه داشت این جو سازی ها


و من فقط به خاطر اینکه دوستی ها به هم نخوره با لطافت و با شوخی در عین جدیت جواب همه نظر ها رو دادم


اولش هم از طریق موبایل و چت هم ادامه پیدا کرد ولی گویا کلشون گرفته بود دیگه

ولی حداقل چیزی که نداشت با اینکه من خیلی هرس خوردم ولی بعضی از دوستان شاد شدند .... که شادی این روز ها کالای نایابی هست

منی که خودم چند وقتیه رنگشو ندیدم ارزشش رو بیشتر می دونم و به خاطر همین هم زیاد تعصب نشون ندادم


شما خودتون رو بگذارید جای من که یه دفعه بی خبر 20 تا پی ام تبریک ببینید که همه ماجراشم کذب بوده باشه

خیلی از دوستان اصلا آی دی منو نداشتند و وقتی خواستند که تبریک بگند اد کردند منو


بعدش هم باید روشن می کردم که چرا نظراتم اینه و از این توهمی که در مورد من زده شه بود و هر چقدر تو چت می گفتم کسی باور نمی کرد خارج کنم



سر بلند باشید ( که همیشه از کسی خجالت نکشید و روی نگاه کردن بهش رو داشته باشید ( این تعبیر منه از سربلند بودن ))

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 19:26 http://kiafilm.net/blog

خانم انصاری منظور از بی پناه مجاز از دختر بودن بود
وگرنه میدونم اونی بی پناهه که خدا نداره
شما که خدا دارید
ببخشید اگه باعث ناراحتی شدم

شقایق جابرانصاری پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 19:30

فقط خواهشمندم ببخشیدا اما ابتدا مزه مزه کنید چی میگید بعد!


شوخی هم حدی دارد.من به هیج وجه نمی تونم اهانت به شخصیت خودم را بپذیرم!

پس خواهشا ابتدا به خودتان احترام بگزارید تا دیگران نیز به شما احترام بزارند!


خواهشا دیگه ادامه ندید.ممنون!!!

بالایی پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 19:31

منظورم کلی بود نه به تنها شخص خودم*******

امیر رباط پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 19:36 http://kiafilm.net/blog

اصلا قصد اهانت به کسی را ندشتم
چشم خانم انصاری
ببخشید

سلیم پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 20:23

دم سید فاضل پدر گرم!!! جانباز بزرگوار که میگن خودشه
اما پسر جان از فضل پدر تورا چه حاصل؟؟؟

هیچی
به غیر از آبرو ریزی و شرمندگی سود دیگه ای براشون ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد