KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

و خدایی که همین نزدیکیست!!


"خدایا" من دقیقا اینجام ، تو دقیقا کجایی!!؟


*طرحی از بزرگمهر حسین پور



نظرات 15 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 16:16

و خداوند از رگ گردن به شما نزدیک تر است!

SH سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 16:34

در همین نزدیکی است اما بعضی ها به خاطر اریکه قدرت حاظر نیستن سرشونو برگردونن الله اکبر شبانه ندای ما را میرسونه

..... و خداوند گفت و گوهای شما را نیز میشنود که او البته به سخنان بندگان شنوا و به احوالشان بیناست. مجادله - آیه 1

هادی سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 16:35

عطر پاکی را هر جا شنیدی، خدا را همانجا بغل کن..
مبادا قیل و قال و غوغای خدا خدا خدای بی‌خدایان ما را از او دور کند.. خدا هیچ خط و رسمی ندارد.. خدا انحصاری نیست.. هر چه هم که انحصاری‌ست از او نیست..
ممنون از شما.. منم می‌خواستم اینو بذارم.. 30 40 تا کارتون قشنگ دارم.. اما دیگر حوصله‌ای برای‌مان نمانده..

خدا هیچ خط و رسمی ندارد.. خدا انحصاری نیست!

هیچ آدابی و ترتیبی مجو ..... هر چه میخواهد دل تنگت بگو

مگر مانتویی ها هم خدا را می شناسند، اگر این خانم خداشناس بود، موهایش پیدا نبود!

P:
مدل این عکس خانم لیلی نکونظر هستند.
و خداوند احصاری نیست!!

ی سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 17:53

رفته فرنی بخوره با جبراییل پاشا

خانم لیلی نکونظر همسر بزرگمهر حسین پور هستند؟

اگر همسرشان است چرا تصویر زنش را برای مردهای نامحرم پخش کرده؟ مگه غیرت نداره!؟

اگر همسرشان نیست چرا آنقدر بهش خیره شده که بتونه تصویرشو طراحی کنه؟

همون سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 19:15

اصلا خدا کیه؟
بابا همه ی اینها دروغه.
خدا فقط یه توهمه که آدما موقع مشکلاتشون دلشونو باهاش خوش می کنند.

محمدحسین باقری سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 19:25

خدا همه جا هست

کافیه چشمانمان باز باشد !


باتشکر از شما !

صابره سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 19:36

توی شب عینک افتابی می زنیم توقع داریم خورشید در بیاد به خاطرمون!

فاطمه رنگرز جدی سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 20:29

زیبا و جالب بود عزیز،خیلی!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 20:29

ان الله معناااااااا...

فائزه نعیم سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 23:47

!

چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 00:54

خداوند دقیقا همه جا هست

چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 00:56

البته اگر این خانم پوشش مناسب تری داشتند بهتر بود

سیدحسین هاشمی چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 12:53

حسش میکنم بعضی وقتها
مدتها پیش آیه ای خواندم که تمام تعریفهایم را از خدا تشکیل می دهد
به من گفت:
«بنده من، هرگاه تو به نماز می ایستی، من آنچنان به سخنانت گوش میدهم که انگار تنها همین یک بنده را دارم، و تو چنان از من غافلی که گویی چندین خدا داری»

یادم نیست از کدام آیه و کدام سوره بود
تلنگر بزرگی بود برایم

خدایی مانده ما را فقط
همین ما را بس

به قول شریعتی : خدا جبران تمام نداشته های من است

بسیار به موقع بود متنتان
واقعا ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد