KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

میخوام ترکت کنم عشقم...

پیشاپیش اعلام می کنم به علت املای ضعیفم و حال روحی خرابم به خاطره عشقم متن ممکن هست غلط های زیادی داشته باشه...

الآن که این متن رو می نویسم اشک توی چشمام جم شده و دستام می لرزه.


خیلی وقت نمی شه که با هم آشنا شدیم ولی این عشق هم بی دووم بود و وقت جدایی رسیده.


اولش بابام اینا اصلا با موضوع رابطه ی من و تو موافق نبودن ولی وقتی علاقه ی منو به تو دیدن اونا

هم جلوی این عشق تسلیم شدن و با حضورت تو خونمون موافقت کردن.


تمام اطرافیان می گفتن این رابطه برای من ضرر داره ولی من گوشم به این حرفا بدهکار نبود که نبود.


چه شبهای رو باهات صبح نکردم. تو تخت ، رو مبل ، بالا پشت بوم و کنار پنجره.... می دونم بوفه هوا فضارو یادت نمیره.


گاهی اوقات که خونه تنها می شدیم میرفتم وان حموم رو پر میکردم و می رفتم توش و توام با خودم می بردم.


اون ست لباس سفید نارنجیت هیچوقت از یادم نمیره.


وقتی رو لبام حست میکردم نفسم بند می اومد. وای چه حسی فوق العاده ای.......


میدونم خیلی به پام سوختی ولی چند وقتی هست خیلی دارم ازیت می شم. دیگه قلبم توان درداتو نداره.


می خوام چند وقتی ازت دور شم.


امیدوارم منو ببخشی بهمن.


به زودی می بینمت.








نظرات 23 + ارسال نظر
عاطفه شفیعی دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 22:07

انقلاب کردیا :دال

beshno vo bavar nakon.
in enghelab nis.
barandazie narme.

سلیمه IT دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 22:14

چه متن جالبی!
ایکاش همه بتونن با این عشق شیطانیشون برای همیشه وداع کنن

چه خوش روزی بود روز جدایی

اگر با وی نباشد بی وفایی

اگر چه تلخ باشد فرقت یار

دراو شیرین بود امید دیدار

محمد حسین رونیاسی دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 22:15

بسیار عالی

besiar merC

هادی دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 22:17

خیلی عالی بود..

kheili merC

حمید نصیری دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 22:18

hamishe bekhandi

من عاشق این عشق های اینجوری اونجوری هستم

pas khasti bia khodam besazamet.

یک دختر دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 22:23

آقای نصر آبادی شما دیگه چرا؟

baradarane hefazat etelaate aziz tar az jan daran peye elat migardan.
negaran nabashid elate aslisham peyda nashe vasash elat misazan.
inam motmaen bashid dastai az amrika poshte pardas.

امیر پورنصرت دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 22:23

ههههههههههه

call 125

یه مشکل اساسی دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 22:33

بچه ها کمکم کنید!!!!
من می خوام از کل صفحه وب با آی ای یا فایرفاکس عکس بندازم بگید چی کار کنم!!! بدون print scrn!! از بالا تا پایین صفحه یه عکس کامل!!! تو رو خدا به دادم برسین!!!

فاطیما دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 22:44

شما با این حالت چه جوری رنگ ست لباسشو یادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
من انقدر از این چرت وپرتا بدم میاد.

dige be in moftia ham eshgham yadam nemire baba.
vali man kheili az in cherto perta khosham miad.

رویا IT دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 22:48

خیلی توپ بود!
تبریک برای کل متن و تسلیت واسه خط آخر!!

kheili toop merC.
bahman faramoosh nashodanie.
midoonam tanham nemizare.

در پاسخ همکلاسی " یک دختر" :
چی من دیگه چرا
خوب مثل همه ی دوستان کامنت دادم دیگه
خوب عشقی که به جدایی بکشه خیلی باحاله هااااااااا، اونم اینجوریش

سید عباس ال طعمه دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 22:58

ایول

eyval be valet...

سپهر سارجانی دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 23:08

خوشته برادر؟! خیلی جالب نیما جان
ولی من هیچوقت عشقمو ترک نمی کنم... اینو باور کن..

manam ino tark nakardam.
ye post zadam betarsoonamesh vasam daste bala nagire fek kone khabarie.
be kasi nagia.

سوال دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 23:11

بهمن رو ترک کردی یه موقع هوس وینیستون و مگنا این نکنیا

همش اخ اخه

ta vaghti farvardin has chera winston?
albate pipamo hanooz faramoosh nagardam...

حالا! سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 00:21

خوب کاری میکنی!!
تـــــــــــو مــــــــیتونـــــــــــــــی!

سابین سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 00:37

حالا خوبه بهمن و فروردین بود!از مالبرو بلک که نمی شه گذشت!!!
تبریک می گم!اما سیگار رو هیچوقت نمی شه ترک کرد تفریحی ش میاد روکار...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 01:52

بهمن پاکروانو میگی؟
زشته این کار

سیدحسین هاشمی سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 03:07

چه خوب

از نگاه کردن به دود عشاق خوشم میاد

فرزان بالکانی سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 17:45

نـــــــیــــــــمــــــــــاس...

سروش فرنودی سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 18:46

چه طور واقعا دلت اومد ترکش کنی؟
نگاه کن قیافشو چقدر ناز!
انصافا خیلی بی محبتی!!!
داستان های نیما و بهمن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 20:37

فقط اشنوویژه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 21:11

بیچاره بهمن
الان از درد دوری چه ها که نمیکشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد