KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پایان- نقطه ...تمام




یک پایان تلخ


                    بهتر است از


                            یک تلخ بی پایان



نظرات 26 + ارسال نظر
محمدحسین باقری دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 15:18

محمد حسین جان


عمیقا بهش فکر کن چون خیلی به درد من و تو می خوره

سیدحسین هاشمی دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 15:25

تو این تلخیها دنبال یه لکه شیرینی می گردم

خدا هست
همین مرا بس

خدا هست همین را بس است

ولی آفریده های خدا هم کم نیستند

ولی هر چقدر هم که باشند باز به وسعت خدا نمی شود




شکرت خدا که هنوز هم خودتو به یادم میندازی

lawyer دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 15:30

خوب به زیبایی میگه تموم کنین این تلخیو و به فکر شروعی دوباره باشید
بهتره تلخ با همه تلخی تموم شه تا اینکه تلخ بمونه و مداوم باشه
any way

تلخی با هیچ چیزی تبدیل به شیرینی نمیشه اگه هم تبدیل بشه شیرینیش موقتی هستش و پایدر نیست


پس یک پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایان

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 15:43

ناراحتی برای پایان تلخ یا تلخ بی پایان یا برای من؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 15:44

بستگی داره در مورد چی مطرح بشه بعضی جاها
یه پایان تلخ = یک تلخ بی پایان

همچین عقیده ای ندارم
*
*
*
همیشه جلوی ضرر رو گرفتن منفعته

و خود من هم در هر کار و مساله ای اگر عقیده پیدا کنم که به نتیجه ای نمی رسم اون قضیه و کار رو منحل می کنم

و چیزی که اطمینان دارم به نتیجه نمیرسه روسعی نمی کنم اصلاحش کنم چون اصلاحش وضع رو بهتر می کنه ولی باز به نتیجه نمی رسونه

از این اخلاقم هم نتیجه های خوبی گرفتم

۱۱۸۱۱ دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 16:07

درباره ی ...

اوهوم


ولی حرف حقی هستش
وقتی شنیدم کلی خوشم اومد چون منش خودم هست

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 16:15

با توجه به این که می دونم طرفدار چه کسانی هستی! ، می تونم حدس بزنم منظورت چی بوده از این پست!

ولی

اگه با دقت فیلمش رو نگاه می کردی، اگه دو سه تا مقاله درباره ی فیلمش می خوندی، اگه بازیگرای فیلمش رو خوب می شناختی (روز 5 شنبه، ساعت 12:30، میدان ولنجک، دکه ی روزنامه فروشی، ترانه ، اعتماد ملی می خواست...!!) اگه ذهنت رو از این خرافاتی که بهش تزریق کردن خالی می کردی بعد به تک تک دیالوگاش توجه می کردی، می فهمیدی منظور فیلم چی بود!!!

"دروغ" ها رو می شنیدی!!!
ایران در حال غرق شدن است!!!

وای خدا اینجا هم سیاسی بازی؟؟؟؟؟؟؟؟


اگه می خواستم ازش استفاده سیاسی کنم موضوع رو سیاسی انتخاب می کردم

بعد اگه شما یکم مقاله و ... بیشتر می خوندید لازم نبود که دم دکه کشیک یکشید ببینید کی چی می خره یا نمی خره

چون اکثر بازیگرهای این فیلم تو همایش های مهندس میر حسین بودند

همین ترانه علیدوستی هم دیروز تو حسینیه ارشاد بود

ولی بابا جون چه ربطی به سیاست داره این فیلم؟

این نکته اخلاقی و روانشناسی بود


فکر کنم شما حتی به روابط دوستانه و خانوادگی هم به چشم سیاسی نگاه می کنید نه؟؟؟

با این صحبت هاتون یاد پست اخیر پویا ضیایی افتادم که می گفت

مردم ما:

1- مثل [...] جو گیر و احساسی هستند.

2- غیر از اینکه همه کارشناس اقتصادی و اجتماعی و ورزشی هستند، سیاستمداران قدرتمندی نیز می باشند.

واقعا راست میگه واقعا

law دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 16:28


اینجام سیاسی شد :دی

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 17:06

محض اطلاع شما ، منتظر خواهرم بودم که از جلسه ی کنکور بیاد!
متاسفانه خدا توفیق لباس شخصی بودن رو به من نداده که سر هر کوچه و خیابون و ... کشیک بدم!


بنده هم قبل از دیدن فیلم، هم بعد از دیدنش مقاله هایی که پیدا کردم رو با دقت! خوندم!
شما اگه فقط نیم ساعت وقت بذاری و یکی از مقاله ها رو بخونی یا یه کم فرهادی و همه ی بازیگراش (که قبلا نویسنده ی چه فیلمایی بودن) رو بشناسی، می فهمی فیلمش چه ربطی به سیاست داشت!

رئیس جمهور(تون) اگه ربط این فیلم با سیاست و احیانا خودش!!! رو "می فهمید" که اجازه پخشش رو نمی داد!! دیگه از هواداراش چه انتظاری می شه داشت!!!

ولی باز هم محض اطلاع، جدا از چند نکته ای که در مورد زندگی و خصوصیات آدمها داشت، کل فیلم مظمون سیاسی داشت! یه کم سطح تفکر رو ببرید بالا لطفا! و اگه باز نتیجه نداشت، مشورت و نظرخواهی رو برای این جور موارد گذاشتن! مجبورتون کردن تنها برید سینما؟!

دوست عزیز، در پست های قبل، صحبتای پسر شهید بهشتی رو رد کردن! اون وقت شما نقل قول می کنی از آقای ضیایی؟
این آقا هم دست خودش نیست! این قدر به مردم توهین کردن، ایشون هم یاد گرفتن!!!
"هیچ کس" حق نداره به مردم توهین کنه! اصلا مگه خود ایشون و خود شما از همین مردم نیستن؟!

اولا که باید بگم خدا رو شکر همون طور که شما کف بینی کردید و منظور پست من رو دونستید و ... آقای فرهادی هم از قبل از فیلمبرداری و قبل از نوشتن فیلمنامه و ... که حد اقل به ۲ سال پیش بر میگرده امروز و این حال و احوال رو دیدند

واقعا خدا رو شکر

بعدش دوست عزیز ناشناخته

مهم نیست که چه کسی حرف بزنه بلکه مهم اینه مه چه حرفی بزنه و چی بگه حالا هر کی که می خواد باشه چه شیطون و امام خمینی باشه یا شمر و امام حسین

بلکه اصل صحبت ملاکه



و باید بگم به صحبت هاتون فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که این هرمونوتیک هستش که تو فلسفه جایگاه ویژه ای داره

و هرمونوتیک یعنی اینکه هر کس به فراخور حالش این مطلب رو درک میکنه و هر کس یه جنبه رو نگاه میکنه

و اگر مطلبی در هر موقعیت و مراتبی درست باشه هر کس به فراخور حال خودش هم برداشت کنه بازم درسته

پس این مطلب در هر زمینه ای چه عشقولانه چه زناشویی چه اجتماعی و چه کاری و سیاسی هم جواب میده


و اینم بگم که سیاست هم جزئی از زندگی هست و نه همه زندگی وو همه اعمال و رفتار رو هم با طرز فکر سیاسی اشخاص نمی سنجند



و در آخر هم باید بگم ان شا ءالله خواهرتون قبول بشه و رشته خوبی قبول بشه

lawyer دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 17:20


Sure !!!
R U JOKING

توهین ممنوع

lawyer دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 17:50

توهین؟
به کسی چیزی نگفتم /
الکی گیر دادن ممنوع

lawyer دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 18:03

اتفاقا حرفاشونو تائید کردم میشه بگید به چه مقدساتی توهین شد؟

R u jocking?

. دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 18:11

hala ke siasi shod khali az lotf nist age begam inke goftid jolo zararo harja begiri manfaate bahash moafegham va lazeme begam zarare bozorge yani tabdile jomhuriat be hakemiat va bayad jolosho gereft

کسی گفت که سیاسی شد؟؟؟؟/

علی منتجبی دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 18:16

سیاست ممنوع
اینجا درباره ی الی صحبت می شود

سیاست ممنوع

ولی

ربازره الی صحبت نمی شود

بلکه در مورد نکته ای که همه می دانیم و در الی از همون آخون ماخون نقل شد بحث می شود و نه الی

ما که الی شناس نیستیم که

اصلا شناختش هم به درد ما نمی خورد :دی

lawyer دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 18:21

یا جو

. دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 18:22

age az enteghad badetun nemiad mikhastam begam man nazaratetuno tu aksare posta khundam chon tu kelase adabiati ke ba ham dashtim ehsas mikardam roshan fekrid vali tu in modat bishtar hes kardam ke bishtar khub harf mizanid va az kalamat khub estefade mikonid ta inke bishtar fekr konid albate nazaram momkene ghalat bashe

سلام همکلاسی عزیز ک نمیشناسمتون یعنی معرقی نکردید که بشناسم

چون اگر می شناختم راحت تر پاسخ نظرتون رو می دادم

ولی به هر حال ...


اول از همه باید بگم که اولین کسی هستید که میگید تو کلاس ادبیات چه جوری بودیم و ...

با اینکه به خاطر بحث هام با استاد از طرف دوستان به بالابردن سطح کلاس و مخرب کردن کلاس و ... محکوم شدم و به خاطر همین هم کلاس های آخر رو نمی اومدم

و اینکه میگید روشن فکر باید بگم که من به روشن فکری اعتقاد ندارم چون روشن فکری معنیی ندارد بلکه باید جوری بود که دنبال حقیقت گشت و نه اینکه از چیزی فرار کرد و به هر چیزی دل بست

روشن فکری یعنی اینکه از سیاهی و تاریکی فرار کردن و به هر نوری که شد توصل پیدا کردن

که این مخالف عقل و شعور بشری است

ولی به نظر من باید دنبال حقیقت بود و نه حرف هایی که دیگران می گند


منم که شاید اگه خوب حرف بزنم (که خودم شک دارم ) فقط برای اینه که اون چیز هایی که تو فکر و ذهنم هست رو راحت تر و واضح تر توضیح بدم وگرنه حرفی که هدفی از بیانش نباشه به هیچ دردی نمی خوره
چون سخن و گفتار هم یک ابزار هست و باید به کار آید و نه اینکه خودش بشه هدف


و اینکه اگر من تو نظرات از تفکر سیاسی ای دفاع کردم و یا کوبیدمش دلیل بر این نبوده که مورد تایید منه

اصلا بلکه من فقط بین دعوی بد و بدتر و یا گند و گند تر از گند دفاع کردم ز کسی که خودم کوبیدمش دفاع کردم و یا از کسی که ازش دفاع کرده بودم رو کوبیدم

و این هم به خاطر زمان و شرایط و وضعیت حالشون بود

و الان هم اصلا ناراحتم که چرا بین همکلاسی هام بحث سیاسی کردم چون بحثی هست واقعا وقت تلف کنی و به معنای واقعی کلمه الافی



نظرتون یا بهتر بگم انتقادتون واس خیلی مهمه خیلی چون سعی می کنم بیشتر به خودم و رفتار هام نگاه کنم

ولی یه سری اعمالم رو به خاطر هدف و برنامه ای که برای رسیدن به هدفم دارم انجام میدم چون همه زندگیم و همه وجود و سرمایه وجودیم رو رو اون سرمایه گزاری کردم

که لازم بشه پاش جونم هم میدم

ولی باز باید هر چند وقت یک بار یه بازبینی کرد و اشتباه ها رو دید و اصلاح کرد

چون گل بی خار خداست


بازم ممنون

lawyer دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 18:26

نه اینو قبول ندارم بالایی بیشتر فکر میکنن کمتر حرف میزنن
از پستاشون و حرف زدنشون معلومه,و کلا به علم فکر کردن پی بردن

ممنون من نیاز به مدافع ندارم

بلکه واسه اعمال و رفتارم دلیل دارم


شما برید از موکلای خودتون دفاع کنید خانم لایر

. دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 19:20

lawyere aziz man aslan ba shoma sohbat nakardam chon shomaro aslan layeghe sohbat nemidunamalbate ba khundane nazaratetun tu postaye mokhtalef be in natije residam ke ino motmaenam doroste va age az aghaye fazelam enteghadi kardam ehsas kardam be onvan farde adabi va be onvane ye shaer janbeye shenidane enteghado daran taze khedmate khodeshunam arz kardam ke momkene nazaram ghalat bashe

. دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 19:30

fek konam bishtar tarze fekramun ba ham fargh dare shayad age tu daneshgah forsate monasebi baraye sohbat didam biam pishetun chon inja bahs faghat beyne mano shoma nemimune mamnun ke narahat nashodid

دلیلی برای ناراحتی وجود نداشتش

ولی من نمی شناسمتون

آی دی من تو پروفایلم هست

اگه مایل باشید اینجا هم میشه بحث کرد

ولی باز چت هم مشکلات خودش رو داره

و رو در رو هم مشکلات خودش رو

یاز هم گل بی خار وجود ندارد حتی در ابزار ها و روش ها :دی

رویا IT دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 19:39

معامله ی ناجوانمردانه ای یه!

ولی

معامله هوشمندانه ای است

که از تبعات آینده جلوگیری می کند

. دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 20:06

huzuri khodamo moarefi mikonam shayad be bahs kardan ham niazi nabashe albate nazare shoma ham sharte

بالاخره در هر صورت
پذیرای شاخه گل انتقاد هستم

. دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 21:47

albate manzuram az bahs enteghad nabud enteghadam ya nazaramam dar morede in postetun nabud dar morde nazarate siasi ya be noee ensani va yeki az postaye ghablitun bud ke unja nashod begam ke hala be ghole shoma va hata bande dar vaghe vaghtemuno hadar midim ke bekhaym bahse siasi bokonim

ب دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 22:22

احمدی تلخ ترینه

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

lawyer دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 22:57

از شما دفاع نکردم نظر کلیمو گفتم اینجایی ها چقدر سری به خود میگیرن چرا؟
دعوا دارین؟

چقدر خوبه آدم جایی صحبت کنه که برای نظرش احترام بگذارند

و نه اینکه ....

lawyer دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 23:15

من ترسو نیستم که واسه تائید نظر بدم/اگه اینطوری بود اینجا نظر نمیدادم یا اگه نظر میدادم نظر موافق میدادم که کلیم ازم تعریف بشه
شما منو نمیشناسی هنوز زوده قضاوت کنی

من یه حکم کلی رو گفتم


راست میگید من شما رو نمی شناسم

اگه توهینی کردم ببخشید با این که نکردم

lawyer سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 09:39

R U JOKING=داری شوخی میکنی
توهین نکردم منم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد