KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عاطفه شفیعی

من آن ولع قبل از استعمال,من آن گیجی قبل از ارتحال,من همان که میگویند استثمار,من متولد جغرافیای جبار,من افتاده در مختصات چندش افکار,اصلا من متعارض به این گنبد دوار,من هیجان خالی قبل از انتخاب,من همیشه مایوس بعد از انتخاب,من خنده های این روزهاـ بی لعاب,من سیاست امروز ایران ـبی حساب,من سوال هایی که مردند بی جواب,من منازعه ی دائم ـبی اساس,من صدای امروز ـ بی صدا,من مجرم امروزـبی دفاع,من کسی که دیده است مرگ ندا,من ـ امروز ـ بی اعتماد ـ همان که شک میکند به ماهیت دعا.

نظرات 12 + ارسال نظر
می ناب دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 02:51

امیدوارم فردا برایمان پر از وسوسه زیستن باشد.
جان فدای دل گرفته ات ای وطن

!
زیبا بود!

رام دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 09:32

هستی

سید عباس ال طعمه دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 10:05

خیلی خیلی ایول

حسین مالکی دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 10:19

آفرین عالی بود من و یاد شعر ه.ا.سایه انداخت که می گه در دا و دریغا که در این بازی خونین بازیچه ی ایام دل آدمیان است

پویا کندری دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 10:45

تو تا لحظه مرگ آدم نمی شی

حسین رنجبر ٬ نرم افزار دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 12:47 http://www.Kntoosi.com

ٌخب اِ ... چه بی کارت دانشجویی چه با کارته دانشجویی محکوم است نقطه

هادی دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 13:15

من فک کنم مشکل با یه باطوم (باتوم!) حل بشه
من کلافه.. !

رویا IT دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 13:27

من هم یک عدد عاطفه شفیعی هستم! همان عاطفه های بی اعتماد ...


[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 13:30

یه بار یکی به من زنگ زد گفت عاطفه شفیعی منم گفتم اشتباه گرفتی!مزاحم بود فکر کنم

فائزه نعیم دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 15:07

قشنگ بود!

شادمهر سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 22:59

از دلت نپرسیدی چرا در انتهای زیستن امروز سردیه نگاه فردارا ازچه می خواهی؟
کاش دنیا خرامات دلباخته گان نبود
کاش دلها مدیون احساس مرده ی دیرو نبدند
کاش امید روزا رفته تنهایی فردا نبود
یادت باشه که من نگفتم جالب نبود زیرا انتهایی حرف دلت بود ومن به دلهاوابسته ام وامیدوارم که روزی بیاد(نه همچو روزایی جدایی از احساس دنیایی)که حرف ها تنهاتر از سکوت نباشند
جالب بود جالب بود جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد