KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

صحبتهای گوینده خبر 22 در مورد خانم ندا

دوستان ساعت 22.00 شبکه 3 در مورد مرگ خانم ندا داشت توضیح میداد
اگر ندید گفتش این صحنه ما را هم متاثر کرد بعد گفت ابهامات فراوانی در مورد این قتل وجود دارد
1:طبق نظریه پزشک قانونی این گلوله از فاصله خیلی نزدیک شلیک شده
و نوع گلوله کالیبر کمری هستش که ماموران انتظامی از این نوع سلاح کمری استفاده نمیکنه


2:یک تصویر نشون داد که چند ساعت قبل ندا و اون کسی که پیراهن راه راه داشت در تظاهرات بودند البته صورت خانم ندا واضح نبود بعد گفت خیلی از کانالهای خارجی این تصویر را قبل از کشته شدنش نشون میدادن (میخواست بفهمونه که ندا از قبل طعمه این افراد بوده)

3:بعد راننده یک 206 را نشون داد راننده گفت کوچه خلوت بود من هم کمک کردم تا جایی بردیمش بعد سوار یک خودرو گل شدند و رفتند تاکید میکرد کوچه خبری نبود

4:بعد کوچه و استاد ندا را نشون داد که استاده میگفت من هم از این تعجب کردم که کوچه خبری نبود و تو کوچه تظاهرات نبود

اخرش گفت مقامات مسئول دنبال کشف ابهامات دیگه ای هستن و بعد گفت اینقدر کانالهای خارجی این موضوع را گسترده کردند که خانواده داغدارش هم شاکی شدن

این حرکت سیما چی را میتونه اثبات کنه؟ 

  

یعنی ندا خودکشی کرده و دولت فهمید ما نفهمیدیم یا ندا به وسیله خارجی ها که شکل بسیجی ها بودند کشته شده یا....؟؟؟

 

 

این هم یک عکس بی ربط 

 

Hosted by FreeImageHosting.net Free Image Hosting Service

نظرات 25 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 10:48

اجازه عزاداری هم نمیدند و میگن که اینقدر کانالهای خارجی این موضوع را گسترده کردند که خانواده داغدارش هم شاکی شدن!!!

می ناب یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 10:51

عکس بسیار با ربطی است.ضمن اینکه به نظرم تلویزیون رو باید خاموش و تحریم کنی.این جعبه جادو تا الان جلوی جادوگر قرن کم نیورده.به این میگن یک پوشش خبری واقعی!!!دولت در همه خبرگزاریهارو بسته و داره در ادامه تقلبش ، جنایت میکنه و صدا سیما هم این گندکاریو پوشش میده ،طفلک مردم زود باوری که نتونستن مثل ما اوضاع کوچه و خیابونو به چشم ببینن!

بهکتی یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 10:56 http://bhakti.blogfa.com

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=31876 دوست عزیز این خبر بامزه از رجا نیوز رو هم به مطلبت اضافه کم خیلی خنده داره!!!!!!!!!!

sh یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 11:08

واقعا تلویزیون ایران دیگه دیدن نداره چون دیگه هیچی جز دروغ نداره جالبه میگه طعمه بوده !! یعنی کسی باور میکنه حرفشونو !( البته بعضی ها هنوز به این رسانه ملی ایمان دارن و خیلی زود باور میکنن که عده معدودی هستند)
جالب اینجاست که نمیگن ما نزاشتبم مسجد نیلوفر یا هر مسجد دیگه ای مراسم برگزار کنن ! تازه بعد 6 روز اعلام میکنن آخه تو این چند روز خیلی فکر کردن تا یه چیزی واسه گفتن داشته باشن.
این تلویزیون فقط باید تحریم بشه !

احمدی یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 11:23 http://ahmadi.javanblog.com

راجب استفاده ابزاری از رسانه های یک کشور نکته ای که باید همه بدونن و بعد قضاوت کنن اینه که در کجای دنیا تمام واقعیات یک اجتماع به صورت کاملا شفاف و واضح در رسانه ها عنوان میشه که ما متوقع هستیم در ایران چنین اتفاقی بیفته..؟!!

آیا در کشورهای به اصطلاح آزادی که دموکراسی هم حکمفرماست چنین اتفاقی میفته؟؟...آیا دولتمردان آمریکا و انگلیس درباره پدیده شوم تروریسم و اینکه چه کسانی پشت این سیاست دنبال اهداف کثیفشون هستن به مردمشون راست گفتن؟..آیا راجب القاعده و بن لادن راست گفتن...آیا راجب کشتار در عراق و افغانستان و ایجاد کشوری امن و مبتنی بر دموکراسی در این کشورهای ستمدیده راست گفتن..؟؟.چرا کشته شدن یه دختر در ایران اینقدر براشون مهم شده ولی کشته شدن گروه گروه انسانهای بیگناه در عراق براشون مهم نیست؟؟
هدف من توجیه رسانه های خودمون نیست...
منظور من اینه که اگر در بحث رسانه ملی به دنبال نسخه های آمریکا و انگلیس هستیم باید بدونیم که این راه به ترکستان خواهد رفت چرا که از نظر این رسانه ها مقامات قاتل اسرائیل انسانهایی صلح دوست هستن و لایق جایزه صلح نوبل..!!!

اولا من کاری به خارجی ها ندارم.هرچی میخوان بگم
ثانیا یک هموطن ما کشته شده چرا باید ما دلمون نسوزه؟؟ما باید سوگوار باشیم چرا ما نیستیم؟؟چرا حتی اجازه عزا داری هم نداریم؟چرا بعد ۱هفته میان میگن خارجی ها کشتن؟اگه تیر برای بسیج و سپاه و نبود چرا الان اعلام میکنن؟؟؟چرا......

هادی یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 11:41

در پاسخ به آقا یا خانم احمدی..
اولاً بازهم مخفی‌کاری‌ها کاملاً متفاوت است و از زمین تا به آسمان فرق دارد! آن‌ها لااقل تا حد زیادی مردم‌شان را اغناء می‌کنند.. نمی‌دانم تلویزیون‌های آن‌طرف را می‌بینی و این را می‌گویی، یا از آنچه برایت تعریف کرده‌اند قضاوت می‌کنی..! اما در کنه قضیه با مواردی از آنچه گفتی موافقم، با این حال در همین شرایط هم مقایسه تلویزیون‌های ملی ایران با بعضی از خارجی‌ها کثیف مرطود معتاد مرفه بی‌ُدرد، به ما می‌گوید که اولاً صدا و سیما بسیار بسیار بسیار غیرحرفه‌ای و ثانیاً خیلی با دروغ‌گویی و به شکل کثیفی عمل کرده است.. شاید مردم تابه‌حال نفرت از رسانه را تجربه نکرده بودند، که امروز در حال تجربه کردنش هستند.. ثانیاً آنان که داعیه‌دار حکومت دینی و حق‌طلبی و مسلمانی نیستند! اما ما به شکل افراطی هستیم و از همه‌ی پتانسیل‌های دینی‌مان و از کیسه‌ی آبروی دینی با تمام وجود در راه رسیدن به اهداف خودخواهانه‌مان که هیچ ربطی به مسلمانی ندارد بهره می‌بریم..!

علیرضا قهرمانی یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 11:41

عباس جان خانواده داغدارش از اینکه نذاشتن برای ندا عزاداری بگیرن شاکی شده یا از اینکه همه سعی در روشن شدن ابهامات قاتلش دارن ؟ من به عنوان یه شهروند ایرانی از صداوسیما میخوام دست از این کثافت کاریها برداره و واقعا رسانه مردمی باشه!!!

هادی یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 11:46

غلط تایپی :
مرطود = مطرود (املای صحیح)

هادی یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 11:56

کاش حق‌طلبی در خون‌مان بود.. کاش ما افراد را با عدالت می‌سنجیدیم و نه عدالت را با افراد یا رسانه!
البته من فکر می‌کنم این آقای محمدرضا زائری هم از سوپاپ‌ها تشریف دارند.. اما باز هم خوب است صحبت‌های این روحانی را که سعی دارد واقعیت‌ها را ببیند و تا جایی که برایش امکان دارد از شانتاژ پرهیز کند را در وبلاگشان که آدرسش را در زیر این متن درج می‌کنم، بخوانیم.. ایشون ظاهراً روحانی شناخته شده و مطرحی هم هستند..

http://zaeri.persianblog.ir/post/157
کاش بزرگترها و بالانشین‌ها هم کمی بهتر فکر می‌کردند..

امیر یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 12:14


ضرغامی یک ...........به تمام معنا
واقعا متاسفم
(نقطه چین رو به سلیقه خودتون پر کنین!)

it یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 12:20

این دلایلی که ارائه شد قابل قبول بود.
استاد موسیقی نداکه دروغ نگفت.
اون راننده که دروغ نگفت.
اون فیلم که دروغ نبود.
اصلا همه ی اینا دروغ .
شما بگید واقعیت چی بود؟به نظر شما این ماجرا چی بود/
ندا چطوری مرد/.
به وسیله ی چ کسی؟
هدف از کشتنش چی بود؟

شما بگو بسیجی ها خارجی هستن یا خارجی ها بسیجی؟شما بگو اگه این خبر صحت داشت چرا همون وقتی که شلوغ بود با این حرفا اروم نکردن الان یادشون افتاد چی شده؟

م ف یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 12:37

به نظر من حرفهایی که زده شد تو تلویزیون خودمون راجع به این خانم واقعا قابل تامله!
من حداقل اینو می دونم که هیچوقت دوستمو ول نکنم و برم به دشمنم اعتماد کنم!

اگه تلویزیون ما خیلی از <حقایقو> نمیگه اما می دونم دروغ نمی گه! کاری که رسانه های خارجی می کنن! دروغ از این بزرگتر که اسید رو مردم ریختن!!!

وای.شبکه های خارجی درسته دروغ هم میگن اما تو این مدت اتفاقات داخل را پخش میکردن.همون موقع شبکه های داخلی از ارامش میگفتن و ازامنیت بالا و خاله سوسکه را نشون میداد.وقتی پیامک ها قطع بود برا شبکه های داخلی پیامک میومد.چرا شبکه خصوصی ما نداریم؟؟چرا خبر نگارها نمیتونستن خبر تهیه کنن؟چرا شبکه داخلی کتک خوردن مردم را نشون نداد یا کمک مردم به یک گارد زخمی؟؟فقط کتک خردن یک بسیجی را نشون داد و گفت هرکی دست زده به این بسیجیه رو میگیریم .....

فائزه نعیم یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 12:50

من نمی دونم واقعا ما رو چی فرض کردن؟؟؟؟

علی یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 13:12

مارو چیزی فرض نکردند خانم نعیم،موقعی که صدا و سیما سخنگویانی با این پشت کار داره مثل آقای "احمدی" و" it" و "م ف" که وقیحانه جریان اطلاعات و خبر رسانی در جهان غرب را با ایران آن هم رسانه دولتی و ضد ملی صدا سیما مقایسه میکنند،احتیاجی به فرض نیست!صدا و سیما طرف صحبتشو خوب میشناسه.

هادی یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 13:26

خانم یا آقای "م ف" می‌شه لطف کنید، بگین که کدام شبکه معتبر تلویزیونی این را گفته است؟! اگر اپوزوسیونی‌ها را می‌گوئید که مردم ایران برای‌شان تره هم خورد نمی‌کنند و حتی به سفاهت بعضی‌شان از عمق جان می‌خندند.. این رو خود نظام هم می‌داند و به همین دلیل جالب است بدانید هیچ نیرویی صرف از کار انداختن تلویزیون‌های آنها نکرده است..
قبول دارم حرفتان را در مورد اعتماد به دوست و دوری از دشمن.. اما بدانید که "دشمن دانا به از دوست نادان" است!
وقتی خبرگزاری رویتر و تمام خبرگزاری‌هایی که به صورت بین‌المللی اجازه تولید خبر دارند، را بیرون کنیم.. وقتی اخبار درست (یا حداقل تا حدی درست) را خودمان به مردم و جهان مخابره نکنیم، نتیجه‌اش این می‌شود که بازار دروغ و شایعه زیاد می‌شود.. منابع آنها می‌شود مردم، که در میان‌شان افراد نفوذی متصل به قدرت داخل کشور و در مواردی هم اپوزوسیون بی‌ریشه پیدا می‌شود!
من تا زمانی که کشورم درست به من خوراک بدهد به اینان با شک نگاه می‌کنم، با آن سابقه تاریخی که دارند..
آن بدبخت‌ها که تا وقتی تلویزیون ایران خبرهای درست می‌داد متن دقیق همان گفته‌ها را پخش می‌کردند (البته حرفه‌ای! که به اینش نمی‌توان ایراد گرفت) و البته اکنون هم که منبع درستی ندارند، آنهایشان که خبرگزاری‌های حرفه‌ای هستند، اینقدر برای اعتبار حرفه‌ای‌شان اهمیت قائل می‌شوند که هزار بار بگویند قابل تأیید ما نیست و ما بر اثر محدودیت، توانایی تولید خبر را خودمان نداریم.. و تلویزیون ایران هم که همه‌اش راز بقاء و به خانه بر می‌گردیم نشان می‌دهد..
در کل خجالت هم چیز خوبی‌ست!!!

م یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 15:20

البته سیا نه تنها ندا رو کشت، یواشکی هم خاکش کرد. از تجمع در برابر خونه اش جلوگیری میکنه، اجازه نمیده مساجد تهران براش مراسم بگیرند. این سیا چه کارها که نمی کنه

آتی یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 15:29

نکنه شما قاتلشو دیدی که نوشتی خارجی هایی که شکل بسیجی هابودن؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
شما هم نه تنها عکستون بلکه کل متنتون بی ربط بود........

it یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 15:40

من یه سوال کردم.
گفتم جریان ندا این طوری که از صدا و سیما پخش شد نبوده؟
خوب چطوری بوده؟
کار کی بوده؟
هدف چی بوده؟
اینو لطفاجواب بدید؟

s.pc یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 16:05

تو همه درگیریها تر و خشک با هم میسوزن

امیرحسین یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 16:26

تر و خشک!

ریحانه IT یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 19:23

موضوع اینه که اون اصن تو محل درگیری کشته نشده! و مرگ اون دختر نمونه ای از قتلهای خیابونی بوده و باید قاتلش معلوم بشه که بی جهت به مامورین امنیتی ایران تهمت زده نشه....
نمی دونم با اینهمه دلیل روشن و واضح باز چرا یه عده موضع گرفتن و هنوزم حاضر نیستن از موضعشون پایین بیان و حقیقت رو قبول کنن؟!

حالا خوبه استاد موسیقیشم که نزدیک ترین فرد تو زمان حادثه بوده این حرفا رو تایید کرد وگرنه چی میگفتین دیگه؟!

ریحانه IT یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 19:30

و یه سوال: آیا واقعا کسی قابل اون دخترو دیده؟
اگه کسی دیده یا از جای معتبری شنیده که به دست فرد یا گروه خاصی کشته شده بگه که ما هم بدونیم؟!!!
ظاهرا که همه ایران و ایرانیها (استادش و راننده و...) دروغگو هستن و فقط شبکه های خارجی و مردم زودباوری که پای اونا میشینن راستگو هستن!!!!!!

نه دیگه، اگه کسی میدونه بگه! چرا الکی تهمت میزنین؟ کی دیده؟ کی حقیقت این قتلو میدونه؟؟؟؟؟

مهدیه یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 19:49

من اصلا دلیل روشن و واضحی مبنی بر این که 100% ماموران امنیتی اون رو نکشتن که ندیدم و نشنیدم ولی مسلما نمی شه تهمت به هیچ گروه و دسته ای زد
به حرف های کسانی هم که توی صدا و سیمای خودمون میان و این وقایع رو تعریف می کنن هم اصلا نمی شه اعتماد کرد شما از کجا می دونید که با تهدید ازشون خواسته نشده که اینا رو بگن
اگه استاد موسیقی و راننده این رو گفتن
پس توی اینترنت هم دکتری که از قضا موقع مرگ بالای سر ندا بود چیز دیگه وقابل تاملی گفته

. دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 00:01

بچه ها من قاتلو میشناسم به کسی نگیدا میگم تو همین نظرات بهتون

بی طرفانه قضاوت کنید دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 01:40

۱- با توجه به اینکه اسلحه سازمانی خودم کلت بود و کلی آموزش دیدم و آموزش دادم به سربازا اسلحه کمری برای جنگهای نزدیک بکار میره و برد موثر یعنی بردی که در اون اگه گلوله به جای حساسی از بدن بخوره آدم رو از پا در میاره در بهترین اسلحه ها ۵۰ متره. و گلوله ای که از فاصله ۲۰۰ متر به بالا به فردی بخوره فقط اونو زخمی میکنه و بازهم در قویترین کلتها گلوله شلیک شده در فاصله ۹۰۰ تا ۱۱۰۰ متری به زمین سقوط میکنه و حداکثر برد گلوله ست که در صورت برخورد با بدن در این فاصله مثل اینه که یه پشه بهت بخوره!!! بنا بر این اینکه گلوله از ۳۰۰ متری شلیک شده یه کم بو داره
۲- با توجه به موقعیت محلی که یک چهارراه هستش از یک سمت در فاصله حدودا ۱۵۰ متری خیابان کارگر واقع شده . از یک طرف در فاصله کمتر از ۱۰۰ متری خیابان شهید سرتیپ فکوری. از یک طرف در فاصله ۳۰۰ متری اتوبان جلال آل احمد و طرف دیگر تا فاصله ۳۰۰ متری خیابان هشت بهشت که با توجه به پیچ و خم کوچه ها و دلیل قبلی فاصله ۳۰۰ متری بطور کل منتفی است.
۳- فیلمها با موبایل گرفته شده و در فیلمها هم میبینیم که بعد از اینکه ندا را روی زمین دراز مبیکنند شروع به فیلم برداری شده
۴- چند دقیقه قبل از آن هم زنی که از حوانان خواهش میکرد به منزل بروند مورد اصابت یک گلوله قرار گرفت. بنا براین آمادگی برای گرفتن فیلم از صحنه دور از ذهن نیست.
۵- طبق گفته دکتر آرش حجازی دانشجوی پزشکی که در فیلم اورا در حال کمک به ندا میبینیم مردم موتور سوار شلیک کننده را که در کسوت بسیج شلیک کرده دستگیر کردند و او اظهار نموده که نمیخواستم بزنمش!! و توانسته از دست مردم فرار کند. اما ماموران یگان ویژه بازهم اورا درحالیکه در حیاط یکی از خانه ها پنهان شده بود دستگیر کرده اند.
۶- آیا بهتر نیست رسانه ملی به جای تشویش اذهان عمومی و نمک پاشیدن روی زخم مردم کمی هم حقیقت را بازگو کند؟ شاید از این طریق مردم هم کمی آرام شوند و فضای اعتماد در جامعه حاکم گردد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد