KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مسافری بار سفر بست . . .

 

درگذشت مادربزرگ دوست عزیزمان خانم شیرین احمدی را تسلیت عرض می کنیم . 

و از خداوند متعال برای ان مرحوم مغفرت و رحمت و برای خانواده محترمشان طلب صبر می نماییم .   

نظرات 15 + ارسال نظر
سمانه یوسفی شنبه 6 تیر 1388 ساعت 01:10

شیرین جون انشاالله غم اخرت باشه عزیزم

فاطمه نوبخت شنبه 6 تیر 1388 ساعت 01:17

شیرین جونم منم تسلیت میگم.
انشاالله که غم اخرت باشه و شادی هاتو بهت تبریک بگم عزیرم

خانم احمدی از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم
هنوز غم رفتن مادر بزرگم یک ذره از قلب و رحم نرفته
خدا بهتون صبر بده الهی

تسلیت میگم!
خدا رحمتشون کنه!

خدا رحمتشون کنه
انشاءالله که خدا صبرتون بده

محمدحسین باقری شنبه 6 تیر 1388 ساعت 02:16

منم بهشون تسلیت میگم و برای مادربزرگ گرامیشون
طلب مغفرت میکنم.

حمیده احمدی شنبه 6 تیر 1388 ساعت 04:07

شیرین جوناز صمیم قلب تسلیت عرض می کنم

خدا بهتون صبر بده الهی
امیدوارم با اولیا الله محشور شوند

مسعود افشار شنبه 6 تیر 1388 ساعت 09:37

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون
تسلیت واژه ای بسیار کوچک در برابر مصیبت بزرگ و غم از دست دادن این عزیزان است. ان شاء الله که خداوند به شما و و فرزندان ایشان صبر عنایت فرماید.تجربه کردم این شرایط را ...

احمدIT شنبه 6 تیر 1388 ساعت 10:45

مرگ طبیعی ترین اتفاقیست که در زندگی می افتد.
خدا رحمتشان کند.
و به بازماندگانش صبر عطا کند.

سیدحسین هاشمی شنبه 6 تیر 1388 ساعت 12:13

روحشون شاد

الیار عاصمی زاده شنبه 6 تیر 1388 ساعت 13:06

از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم

علی منتجبی شنبه 6 تیر 1388 ساعت 13:29

یادش گرامی

زهرا اسدی شنبه 6 تیر 1388 ساعت 14:34

تسلیت میگم عزیزم ایشالله غم آخرت باشه

سابین شنبه 6 تیر 1388 ساعت 19:41

من نمیشناسم خانم احمدی رو اما تسلیت عرض می کنم...روحشون شاد..خدا مارا بیامرزد

حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 6 تیر 1388 ساعت 20:49

تسلیت میگم خدمتتون!
خدا بیامرزتشون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد