KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دلم بگرفته

یه غزل که حال و هوای آدم رو این روزها نشون میده

دلم واقعا گرفته .....گرفته


دلم بگرفته از این آشیانه


                                       به سر دارم روم زینجا شبانه



نشانی جویم از آن سوی گلزار

                                       که بلبل خواند از شوقش ترانه






هوا در پیش من تاریک و تار است



                               نبیند چشم چیزی در میانه





روم آنجا که گلبانگ محبت



                                  بگسترده کرانه تا کرانه





شده قلبم حزین و سینه ام تنگ



                                 دلم خون است از جور زمانه





بنالم ، ناله ام فریاد دارد



                                 به فریادم بکرده درد ، خانه






چه گویم من نمی بینم حقیقت



                                  سراسر از فریب است و فسانه






دلم دارد هوای مرغکی را



                                 که با طفلان خود باشد به لانه






خورم حسرت به آن تک موج دریا



                                  به آزادی شود هر جا روانه





در آنجایی افق سبز است و آبی



                                      که یعنی مهر باشد جاودانه






نمی خواهم من این زندان سوزان




                                 که آتش می کشد هر جا زبانه





ولی آخ !!! چگونه راه یابم ؟؟



                                به هر جا می رسم ، جویم نشانه





کجا باشد تو را منزل چه هنگام



                                  بیایم نزد تو آنجا و یا نــِــه؟؟





بمالم خاک پایت سرمه ی چشم



                                  زند بر دیده ام نوری جوانه





کجایی مهدی ! ای دریای امید



                                   نظر کن بر چنین قد کمانه





اگر گویم سخن از باغ و بستان



                                 تو را خواهم ، همه باشد بهانه






در لطفت به فاضل دار مفتوح



                                 بکن در راه خود او را اعانه



نظرات 9 + ارسال نظر
محمدحسین باقری چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 00:11

همکلاسی چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 00:16

شما چه جناحه سیاسی داری؟؟
اصلا نظرت در مورد صحت انتخابات چیه؟

ای خدا ...بابا اینجا دارم از همین ها فرار می کنم ها .........



حق هم مگه جناح داره ... کسی که جناحی عمل کنه یعنی حق رو زیر ژا میگذاره

به من ربطی نداره که صحت داشته یا نه و جزء وظایف من نیست


بابا بسته دیگه این روزها حتی ننجون مهدی هم شدند سیاست مدار ... دیگه سیاست شده حال به هم زن و به جایی رسیده که جون آدم ها در برابرش بی اهمیت شده

yuuy چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 00:17

lp

اسمتون چیه ؟ نظرتون چیه؟

از کجا هستید و به چه زبونی؟

رام شنبه 6 تیر 1388 ساعت 20:41

نه چشم دل به سویی نه باده در سبویی که تر کنم گلویی به یاد آشنا من / ستاره ها نهفته در آسمان ابری دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من

دلم گرفته ای دوست ....

سیدحسین هاشمی شنبه 6 تیر 1388 ساعت 22:34

کی حال و روزش خوبه این روزا !

مدتیه زندگی به کما رفته

بجز با اومدن امام زمان درمون نمی شه


حالت چطوره سید ؟!
نبودی!

آره راست میگی
ولی واسه خودم متاسفم که چرا موقع های پریشونی یاد آقا رو شدید و از ته دل می کنم


ممنون سید جون شما چطوری؟؟؟
نبودم چون هم کلی دلواپسی دنیا داشتم و هم حالم خوب نبود

شما که باشی نیاز دیگه به ما نیستش که ....

maryam شنبه 6 تیر 1388 ساعت 22:35

dele manam gerefte...

dele ki nagerefte?


in rooza hamash oftadim donbale faraham kardane asayesh darigh az in ke ma khahane arameshim va na asayesh

va ba in doyidanaye alaki vase asayesh arameshemoon ro ham az dast midim

lawyer شنبه 6 تیر 1388 ساعت 23:36

...

امیر پورنصرت شنبه 6 تیر 1388 ساعت 23:48

احسنت به فاضل جان گل.
خیلی زیبا بود.
منم مثل توام. حوصله سیاست بازی رو ندارم. واسه همین مدتیه کمتر پست می زنم.

محمدحسین باقری یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 02:24

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد