KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جزوه برنامه نویسی پیشرفته و مبانی کامپیوتر ، تکمیلی ، PDF

جزوه ++C (برنامه نویسی پیشرفته) downloadجدید

 

جزوه ++C (مبانی کامپیوتر) download 

   

این دو جزوه جدا از کلاس های آنلاین می باشد ولی مباحث مطرح شده در آنها  

جزو سرفصل های تدریس شده است

نظرات 7 + ارسال نظر

لطفا با ما همکاری کنید!

جهت انتشار جزوه یا فایل درسی، عنوان متن را به صورت زیر انتخاب نمایید:

جزوه ی (نام درس)، (توضیحات تکمیلی)، (نوع فایل)

مثال: جزوه ی مدارهای منطقی،فصل اول و دوم ،PDF

http://j.kntoosi.com/1388/01/24/post-3

چرا میزنی؟
چشم!
---------------------
تو خواب و خوراک نداری ساعت ۱ نصفه شب هنوز پست منتشر نشده نظر میذاری؟

من که خودش نیستم، یه ربات هستم که با اسم حمید نظر میدم!

بی خیالللللللللل

فائزه نعیم جمعه 5 تیر 1388 ساعت 14:40

ممنون.اگه کسی سوالای میان ترم پشرفته رو داره بذاره لطفا.مرسی

امیر رباط جمعه 5 تیر 1388 ساعت 15:51

آقا خیلی ممنون

خواهش میکنم.
من خودم با این دو تا منبع که اینجا گذاشتم مبانی کام و پیشرفته رو پاس کردم.
خیلی به درد می خوره

حمیده احمدی جمعه 5 تیر 1388 ساعت 17:27

ممنونم
من هم به نمونه سوال امتحانی پیشرفته نیاز دارم.
اگه کسی دارد لطفا قرار دهد
ممنونم

شقایق جابرانصاری جمعه 5 تیر 1388 ساعت 21:47

!!!

بلـــــه!



خیلــــــــــــــــی خیلــــــــــــــــــــــــی ممنــــــــــــــــــــــــــــــون...!!

حمید توکلی یکشنبه 21 تیر 1388 ساعت 00:18

احمد جان!

این ایمیل رو چند دقیقه پیش دریافت کردم:

حمید جان این جزوه
http://www.kntoosi.com/1388/04/05/post-10440/
از روی پرشین گیگ پاک شده
بگین آپ کنن

موفق باشی!

ممنون که خبر دادی
همین الان تصحیحش کردم
بهتر بود این دوستمون موضوع ایمیلشون رو تو قسمت نظرات بیان میکردند

: "بگین آپ کنن"
-----------------
پوزش میطلبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد