KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عکس های زیبا ، هنری و عاشقانه ...

برای بزرگ شدن عکسها هیچ کاری نکنین چون بزرگتر از این نمیشن مگه اینکه ذخیره کنین!!! 

  

     

 

 

نمی دونم چرا احساس کردم این پست سیاسیه؟!! 

جدیداً هر چی میبنم فکر میکنم سیاسیه! الانم بری تو عمق این عکسا میبینی سیاسیه! ما متوجه نمیشیم وگرنه همه چیز تو ایران سیاسیه!!!.....!!!

نظرات 27 + ارسال نظر
پگاه جمعه 5 تیر 1388 ساعت 11:20

ممنون زیبا بودن و چشم نواز

سید عباس ال طعمه جمعه 5 تیر 1388 ساعت 11:27

خیلی قشنگ و سیاسی بودممنون

پس شمام متوجه شدین که چرا سیاسه؟؟!!! (نیشخند)

یادآوری جمعه 5 تیر 1388 ساعت 11:49

راهنمایی برای کسانی که متن آنها چرکنویس شده است:

http://www.kntoosi.com/1388/03/27/post-10220

AZADI جمعه 5 تیر 1388 ساعت 12:45

INGHADR rajebe tavakkoli matn nanevisin,hich maloome kie??? ki hemayatesh mikone??? safare amrika koja oun harfash koja??? doostan betarsid az doostane 2 roo,man vaghean motasefam

توکلی کیه؟!
کجا چی شده؟
چی میگید؟ شما؟!...!

افسرالائمه جمعه 5 تیر 1388 ساعت 12:47

خیلی غیر اسلامی بود، از شما بعیده واقعا این نسوان بیحجاب را در حال تاب خوردن برای مردم بگذارید...به راه امام و شهدا برگردید خواهشا!
ما به شما امید داریم.

ببخشید تو رو خدا سانسور نشده گذاشتم!
حالا به خاطر همین ممکنه همکلاسی رو ف ی ل ت ر کنن!!!!

توکلی منم!
البته نرگس توکلی هم داریم!
یه توکلی داریم دانشجوی عمران!
یه توکلی دیگه هم داریم دانشجو دکترای برق!

محسن رحمانی جمعه 5 تیر 1388 ساعت 13:00

هنری و زیبا بود اما عاشقانه نه فکر نکنم یه دختر چه از نوع کوچولو چه بزرگش + طبیعت= عاشقانه بشه

silent جمعه 5 تیر 1388 ساعت 14:22

jaleb va ziba vajazab

jomlie zire tasavir aham dar andazeie tasavir ziba bood




ممنون! چشماتون زیبا دید!

طناز جمعه 5 تیر 1388 ساعت 14:29

سیاسی بود....بسییییییییییااااااااااااااررررررررررررر هم سیاسی بود خانم
لطفا از این به بعد دقت کنین وگرنه برای شما هم حکم گوانتانامو میبرن

شقایق جابرانصاری جمعه 5 تیر 1388 ساعت 15:20

.........!


فوق العــــــــــــــــــاده بود عزیزم.

ممنون...!

عاطفه شفیعی جمعه 5 تیر 1388 ساعت 15:35

جدا به لحاظ محتوایی تفاوتی با پست های سیاسی تون نداره .

چه عالی!
یعنی همه پستای سیاسیم همینجوری جذاب و زیبا و فوق الهاده هستن؟!
خیلی ممنون نظر لطف شماست (چشمک)

سلیمه IT جمعه 5 تیر 1388 ساعت 16:00

دوستان خواهش میکنم رعایت کنید!
اینجا محل جنگ و دعوا نیست!
من از حرفای بد اون آقا گذشتم شمام بیخیال شو دیگه آقای محمد مهدی
ممنون میشم دیگه ادامه ندید
خسته شدم از بس پاک کردم دیگه

نیما جمعه 5 تیر 1388 ساعت 16:15

alan ham ke az bala shooroo kardi harchi be nafet nisto pak mikoni.
hagha ke az hamin dolati.
ye zarghami vase postat bekhar.

من از شما محترمانه خواهش کردم ادامه ندید!
من اونا رو پاک کردم چون نظرات مرتبط با پست من نیستن و دوست ندارم تو یه پست کاملا غیر سیاسی و غیر جنجالی این همه جنجال بشه
ممنون میشم ادامه ندین دیگه
بیا واسه خاطر شما همه اون حرفا رو پاک کردم
خواهشا دیگه ادامه ندید به خدا زشته تو یه محیط دانشجویی این طرز برخورد

نیما جمعه 5 تیر 1388 ساعت 16:19

man be ghole shoma aval bi ehterami nakardam vali oon fench dahanesho va kard gand zad be hava.
ta sare jash nashoonamesh vel kon nistam.

آخرشم من متوجه نشدم کجای این پست افتضاح بود آقا نیما که اون حرفو زدی و دعوا درست کردین؟

بهکتی جمعه 5 تیر 1388 ساعت 16:22 http://bhakti.blogfa.com

هر چقدر هم که بخوای گوشاتو بگیری هرچقدر هم بخوای نشنوی هرچقدر هم که بخوای دیگران ندونن حقیقت در جای خود حقیقت باقی می ماند بهتره شما هم چشماتو باز کنی از حقیقت فرار نکنی
دوستان به وبلاگ من مراجعه کنین یه تقلب باحال تر پیدا کردم

ک جمعه 5 تیر 1388 ساعت 16:26

مازیار جمعه 5 تیر 1388 ساعت 16:40

خانوم اینجا چه خبره؟ دعوا شده انگار!
من پلیس ضدشورشم تو وب میچرخم اگه کسی شورش کرده با باتوم بزنمش

مقصر کیه نیما؟ محمدمهدی؟
بگین خواهر ما قایله رو ختم میکنیم

تصاویر خیلی قشنگی گذاشتین، ممنون

مهسا جمعه 5 تیر 1388 ساعت 16:45

چه عکسای خوشگلی ممنون خانومی
بازم از این کارا بکن

علی جمعه 5 تیر 1388 ساعت 16:55

ابلها،مردا،عدوی تو نیستم من،انکار تو ام!(از ا.شاملو)
شما که مولانا خونی و معرفت دانی چرا تو این جمله واضح موندی!؟
خدمت ساسان عزیز هم بگم که هر کسی با هر عقیده ای حق زندگی داره،از جمله همجنس بازان و بهاییان!خانم سلیمه که مولوی شناس هستند خدمتتون خواهند گفت که جناب مولانا هم شاهد باز (هم جنس بازی با پسر) بوده اند.
از اولین شروط روشنفکری احترام به حقوق و اعتقادات دیگران است.

این بچه بازیا چیه در میاری آقای علی؟!
من از این کلمه خوشم نمیاد و این از بزگترین گناهاییه که رو زمین وجود داره!
اونوقت میگی بهشون احترام بذارم؟؟؟
چنین تهمتی هم به مولانا روا نیست مگه سند قابل قبولی بیاری
منم مولانا شناس نیستم گفتم شما بخون که معرفتت بالا بره
من کلا زیاد شعر نمیخونم واسه اینم باید جواب پس بدم؟؟؟؟؟؟
در ضمن بهایی از نظر همه ادیان الهی کافر محسوب میشه و در دین ما فقط به خاطر انسان بودن بهش احترام گذاشته میشه و از حقوق شهروندی برخورداره اما دینش برای ما محترم نیست چون برای تخریب دین ما ایجاد شده (اگه مسلمون باشید حتما اینو میدونین)
احترام به اون دسته ای هم که گفتین نه تنها لازم نیست بلگه اونا مستحق جاری شدن حد هستن و این از زشت ترین اعمال روی زمینه ( در همه ادیان الهی نه فقط اسلام)
روشنفکری هم به معنای حلال کردن همه حرامهای خدا نیست!

سلیمه IT جمعه 5 تیر 1388 ساعت 17:01

دوستان کاری نکنین که مجبور بشم از این به بعد بخش نظراتو ببندما
کمی ادب رو رعایت کنین لطفا! مثلا دانشجو هستین
من خسته شدم از بس حرفای زشت شماها رو پاک کردم. اصن میذارم میرم خود حمید توکلی بیاد پاک کنه

روزی جمعه 5 تیر 1388 ساعت 17:03

نقاشی های زیبایی هستن ولی عمدتاً از معنویت و از فلسفه خالی هستند.

دوست عزیز، حتماً خوتان بهتر از من میدانید، برای پرنده ای که بالهایش را شکسته اند، سخت ترین و دردناک ترین اتفاق دنیا، که بر قلبش چنگ میزند، شنیدن از پروازست،به واقع سکوت والاترین از خود گذشتگیست که ما فارغ از آنیم.

محمدحسین باقری جمعه 5 تیر 1388 ساعت 17:43

چرا بی اجازه من آثارم رو منتشر کردید


به کسایی که اون قدر شخصیت برای خودشون قائل نیستند تا اسمشون رو بنویسند
اهمیت دادن ما بهشون شخصیت میده

پس بی شخصیت تر از قبلشون کنیم

حمیده احمدی جمعه 5 تیر 1388 ساعت 17:54

خیلی قشنگ بود
کلی از جو سیاست اومدیم بیرون

فکر میکنم بهتر باشد که برای متن نظر بدهیم نه برای نام نویسنده!

گوش شنوا کو؟!

سهند شنبه 6 تیر 1388 ساعت 01:28

با دیدن این عکس ها مرا حال خوشی دست داد. بسیار گریستم. اصحاب را گفتم این عکسها ذخیره کنند تا بعدها برای گریستن دچار مشکل نشویم!

mani شنبه 6 تیر 1388 ساعت 01:52

so sweetie

ممنون نظر لطفتونه

نرگس-کامپیوتر شنبه 6 تیر 1388 ساعت 13:05

من نیم ساعت که صبر کردم تا عکسا لود بشه تازه یه بارم رفلش کردم.ولی فایدهای نداشت!!!!!
جز یه دختری که دستاشو از دو طرف باز کرده یه دختر بجه کک مکی عکس دیگهای ندیدم

نمی دونم چرا عزیزم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد