KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آرشیو کلاس ها +نمونه سوالات مدار منطقی

دوستان در طول این مدت زحمت کشیدن و جلسات مختلف درس مدار منطقی رو قرار  

 

دادند. این پست فقط جهت کامل کردن آرشیو درس مدار منطقی می باشد.

 

 
 
 
  
  
     
 
  
  • تخته جلسه ۸ مدار منطقی   

 

 

 

 
 
با تشکر از: حسین محمدی نصرآبادی-روزبه کریمی-مهسا احمدی- 
 
مرتضی قاسمپور-علی رستمی-سلیمه یساری-محمد نیلی
نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا احمدی پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 17:26



چه کار خوبی

ممنون

خواهش میکنم...شما هم در انجام این کار خوب سهیم بودین...از شما هم متشکرم

سلیمه یساری پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 17:31

منم از شما تشکر میکنم، مخصوصا برای نمونه سوالات

خواهش می کنم...قابلی نداشت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 17:42

خیلی مرسی

خواهش میشه

حمیده احمدی جمعه 5 تیر 1388 ساعت 17:29

ممنونم

خواهش میکنم

mcsharme دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 08:51

salam ham,id chetori bebin manam daram barnemye proteus ro mizaram tu site ke madarat va ic ha ro ba un yad begirid felan

آرام محدی پنج‌شنبه 23 مهر 1388 ساعت 13:53

سلام جلساتی از مدار که صدا ندارند رو چگونه میتونم تهیه کنم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد