KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جلسه ی اخر کنترل پروژه , تخته و صدا

 امروز  کلاس کنترل پروژه که ظاهرا کلاس اخر بود  تشکیل شد  و تعداد زیادی از بچه ها از جمله خود من در دانشکده هوا فضا کلاس داشتند و نتونستند سر کلاس حاضر شن  

 لینک کلاس رو که زحمت سیو کردنش رو خانم افضل کشیدند رو براتون میگذارم   

 

لینک کلاس ...

 

با تشکر از خانم افضل  

 

موفق باشید

نظرات 9 + ارسال نظر

ممنون!

لطفا جهت انتشار کلاسهای آنلاین، عنوان متن را به صورت زیر انتخاب نمایید:

جلسه ی (شماره جلسه)، (نام درس)، (صوت یا متن گفتگو)

مثال: جلسه ی چهارم، زبان تخصصی، صوت کلاس
http://j.kntoosi.com/1388/01/24/post-3

ممنونم از همکاری!

خواهش میکنم

ممنون از شما

حمیده احمدی سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 21:48

واقعا ممنونم

بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :((((((((((((((((((((((((((((
کلاس کنترل پروژه مگر هشتم نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استاد کی گفته بودند :(((((((((((((((((

هشتم کلاس حضوری هستش

من هم اطلاعی نداشتم ...

سید مرتضی قاسم پور سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 22:30


کی کجا گفته بودند؟ چرا جایی اطلاع رسانی نکردن! سایت دانشگاه! ایمیل!

انگار سر کلاس انلاین روز یکشنبه

روزی سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 23:10

ممنون،

خانم احمدی
خیلی از نظر ادبیات جمله رو بد نوشتید
منه خسته سه چهاربار خوندمش و شکه شدم یهویی
که کی استاد گفته کلاس حضوری داریم فضا.
به ششش نفر زنگ زدم تا آخرش یکی از دوستان راهنمایی کردن که بگیریم قضیه چیه
...................
بعدشم من همه ی کلاس رو بودم و آخری رو هم کامل گوش کردم، کی حرف از آخرین جلسه بود؟
کی گفتند امروز کلاس داریم ؟
نه سایت نه ایمیل نه اطلاعیه!

...............................*************....................
با تشکر بسیار بخاطر سیو خوب کلاس

همون !‌ خسته بودین که خیلی شکه شدین . خستگیتون در میرفت در حد تعجب برای اینکه کی کلاس سه شنبه رو اعلام کرد میشد :ی چرا فکر شما به سمت کلاس حضوری رفت رو نمیدونم ...

خودم هم وقتی شنیدم که کلاس انلاین تشکیل شده تعجب کردم . البته من چند دقیقه اخر کلاس روز یکشنبه رو نبودم و گفتم حتما اون موقع اعلام کرده ...

به هر حال من سوال کردم و گفتن سر کلاس انلاین یکشنبه اعلام کردن

موفق باشید

حمیده احمدی چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 03:16

من هم جلسه آخر را گوش کردم ولی هیچ کجا حرفی از فوق العاده و کلاس امروز زده نشده بود

ولی ممنون از این که ملاس را قرار دادید


تمام متن های کنترل پروژه در همکلاسی!
http://j.kntoosi.com/1388/04/03/post-30
برای دیوار نویسی با ما تماس بگیرید!
098645837658732653

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد