KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

برنامه سازی پیشرفته

سلام

من زنگ زدم به خانم یراقی با آقای عقیق صحبت کردند و به من اینطور گفتند که الزامی در شرکت در امتحان فردا نیست .هر کس بخواد شرکت کنه و هر کسم نخواست نه.

در مورد نمره اشم پرسیدم گفتن موردی نداره و موثر نیست.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدحسین باقری دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 14:06

خب اگه این طور باشه که ما هم شرکت نمیکنیم خب کاش میگفتید توی سایت محتوا اطلاعیه بدن

محمدحسین باقری دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 14:06

درهرحال ممنون از اطلاع رسانی تون

پری دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 14:09

2 راه خیلی موثر برای عبور از فیلتر:
1- سعی کنید بجای نام دامین از IP آدرس سایت استفاده کنید، مثال: بجای سایت www.google.com می توانید در نوار آدرس .66.249.93.104 را بنویسید و این IP را می توانید از این دو سایت به راحتی بدست بیاورید:
Selfseo.com
www.hcidata.co.uk
از این روش تا حدود زیادی می توانید به سایت های فیلتر شده دست پیدا کنید.
2- نصب یک فیل ترشک ن خوب که با استفاده از روش بالا می توانید به سایتهایی که آن را در اختیار شما می گذارند وارد شوید. فقط مراقب ویروسی بودن آنها باشید. من خودم یکی دانلود کردم که چون ویروسی نشدم آن را در این وبلاگ گذاشتم:
http://easy-site-entering.blogsky.com/

رامین دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 15:15

خوب میگن که 8 نمره از نمره ی ترممونه .بعد میگن اینجوری تاثیری نداره!!!!

سید زهرا میرباقری-IT دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 15:49

مرسی فائزه جان
همیشه خوش خبر باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد