KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

یه سوال

امتحان برنامه سازی پیشرفته فردا روشرکت می کنید؟

نظرات 16 + ارسال نظر
............. دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 13:42

عزیز 8 نمره داره

پس شرکت می کنید
به هر حال مرسی که جواب دادید

محمدحسین باقری دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 13:51

به نظر من وقتی 8 نمره داره توی دانشگاه بمبارون هم باشه میریم

نه دیگه تا این حدم ارزش نداره

IT دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 13:56

من به هیچ وجه شرکت نمی کنم

الیار عاصمی زاده دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 14:07

نه

سید عباس ال طعمه دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 14:09

بله ۱۰۰٪

محمدحسین باقری دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 14:15

این عباس از اوناست که قربون صدقه استاد میره ها

جانم فدای استاد !

زهرا میرزاهاشمی طرقی دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 14:48

من میخوام برم خودم و محک بزنم ولی نمیدونم میتونم برم یا نه. اگه اوضاع آروم باشه حتما میرم.

محمدحسین باقری دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 15:01

خب اگه خدای نکرده امتحان رو بد بدید که ضرر میکنید خب

پ.ز دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 15:16

قابل توجه آن دسته از دانشجویانی که نسبت نرم افزار کلاس آنلاین اعتراضات خود را در این قسمت اعلام کردند می رساند به منظور بررسی کارشناسی مشکلات عنوان شده جلسه ای روز سه شنبه 2-4-88 ساعت 14 با حضور برنامه نویسان این نرم افزار برگزار خواهد شد، لذا این دانشجویان می توانند جهت تسهیل در برطرف شدن مشکلات نرم افزار به نمایندگی سایر دانشجویان در این جلسه شرکت نمایند.

انو دکتر عقیق رو سایت گذاشته بود من متاسفانه نمی تونم شرکت کنم شاید بقیه از طرف ما رفتن
و مشکلات رو یاداوری کردن

رامین دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 15:16

اگه کسی شرکت نکنه ما هم به طبع...

رام دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 15:17

*تبع

* دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 17:42

واقعا کسی نمیره ؟چند نفر حتما میرند ؟
کلاسه رفع اشکال ریاضیات مهندسی تشکیل میشه ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 18:46

من نمیخوام برم ولی اگه نمره داره یکی بگه شاید تجدید نظر کردم

یکی دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 21:24

من ترم پیش پاس کردم ولی بنظرمن برید شرکت کنید

محمدحسین باقری دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 22:00

ببخشید من پست شما رو تکرار کردم اما چون همه بدون نام و نشان نظر میدن به خطار همین وب گذر گذاشتم

خواهش می کنم.
اتفاقا این طوری بهتر شد.

زهرا سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 04:32

عجب ! این دانشکده ی شماهم که گرفتارهزارفامیل شده است ! هزارفامیل " میرباقری " ! ! !ضمناسیدزهرامیرباقری ای که وجونداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! سیده زهرا ! علیاجناب نه سیدزهرا!!!!!!!!!!!!!!!!!

مگه به جز من بازم میرباقری توی دانشگاه هست؟
برای خانما سیده به کار می برن .
اما توی شناسنامه من اشتباها سید نوشته شده.
خوب منم می نویسم سید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد