KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خبر گم شده! "بازداشت همسر شهید رجایی ، باکری وهمت"

اینم عکسش


هر کی هم هر حرفی داره، تو پست آقای بابایی بزنه. من فقط عکسشو گذاشتم!

نظرات 9 + ارسال نظر
محسن بابائی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 20:56

هر کس هر حرفی داره توی پست من که راجع به این خبر هست بزنه!! بازم ممنون از کمکتون خانم مدرس!!

lawyer جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 20:57

عکس باز نمیشه

سید عباس ال طعمه جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 21:09

عکس باز نمیشه

مدرس جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 21:14

هر کی نمی تونه عکس رو باز کنه، ایمیلش رو بذاره، بفرستم

مدرس جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 21:17

البته، من dial up دارم ها! خیلی عجله نکنید! تازه! من با همین اینترنت الان بازش کردم! http://www.freeimagehosting.net/uploads/e42fcbfe8f.jpg

رودسرابی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 21:23

من از همون اولش هم به این خبر مشکوک بودم
در سایتی که عکسش رو گذلشتید منبع رو خبرگزاری فارس نوشته ولی در سایت فارس همچین خبری وجود نداره.
بعد از جستجو در سایت ها تکذیبیه این خبر رو پیدا کردم:
http://www.noandish.com/com.php?id=28623

من کاری به اینکه کی مشکوک بوده یا هرچی ندارم.
اگه پست رو درست میخوندین، اینجا اعلام شکیات نمی کردین!

محسن جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 21:35

لطفا به پست من مراجعه کنید تمام توضیحات هست!!
من خودم از خبرگزاری فارس این خبر رو خوندم ولی هم خبر آنلاین هم فارس این خبر رو حذف کردن ولی خبر آنلاین دوباره گذاشت اما فارس نه!!
تمام لینکها توی اون پست هست!!

ارتباط مردم را از هم قطع کنید، اس ام اس ها، موبایل، شبکه های اجتماعی اینترنت، یاهو مسینجر و ...
قطع کنید تا کسی سوء استفاده نکند و فضا را آلوده ننماید!
قطع کنید تا خودمان هر طور که می خواهیم از فضا سوء استفاده کنیم...

الان این چی بود؟

موبایل من که آنتن دکوری داره!
تلویزیون ایران هم پارازیت داره، اونوری ها که هیچی!

هر چی رو هم بگیرن، ما بازم راه ارتباطی پیدا میکنیم. حرص نخور شما :دی

احمدی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 21:48 http://ahmadi.javanblog.com

این خبر تکذیب شده

به سایت تابناک مراجعه کنید

شما هم که مثل آقای رودسرابی، نه پست رو درست خوندی، نه توضیح آقای بابایی رو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد