KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بازداشت همسر شهید رجایی ، باکری وهمت

خبرگزاری فارس از بازداشت همسر شهید رجایی در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد.


گفته می شود خانواده و همسران برخی شهدای مشهور نظیر همت و باکری نیز همراه همسر شهید رجایی بوده اند.


قاسم روانبخش از طلاب هوادار احمدی نژاد با اشاره به حضور این خانواده های شهدا که برای درد دل با علما به قم رفته بودند، ‌گفت: طی خبری که در خصوص حرکت اتوبوس‌هایی از تهران برای ایجاد آشوب و اغتشاش در قم پخش شد، به سرعت بسیجیان آگاه با حضور در ورودی‌های شهر از وارد شدن این اغتشاشگران به قم جلوگیری کردند. یکی از این اتوبوس‌ها که اکثر زنان در آن حضور داشتند وارد قم شدند و خواستار دیدار با علما شدند.

وی افزود: با آگاهی علما و مراجع این افراد که جمیله کدیور، محتشمی‌پور و همسر شهید رجایی هم در بینشان بودند با دست رد علمای آگاه ما مواجه شدند و پس از اینکه حالت زاریشان نتوانست علما را نرم کند تا بر طبق خواسته آنان سخن بگویند، می‌خواستند توطئه دیگری برپا کنند و در صحن آیینه حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تحصن کردند، ولی پس از ساعاتی با شعارهای مردم و کمک نیروی انتظامی دستگیر شدند و این توطئه خنثی شد.

منبع

این جواب زحمات و خون شهدای ایرانه، پاسداری از نوامیس آنها!!!!!!

نظر خودتون رو بگین

پ نوشت :

قابل توجه همه دوستان!!!!!!!!
اگر کامت ها رو بخونین متوجه میشین که من گفتم خبر رو حذف کردن!!
بله حذف کرده بودن!! ولی با یه تیتر دیگه دوباره پخش کردن توی عکس پایین میبینین تیتر یه چیز دیگه بود در ضمن اگر به صفحه خبر میرفتین میدیدن که عکس نداره! 
جالب تر اینجاست که بعد از حذف و گزاشتن دوباره ی خبر خبر تکذیب رو هم میزارن!!!!!!!

لینک عکس تیتر اولیه قبل از حذف خبر
http://rapidshare.com/files/246338619/e42fcbfe8f.jpg.html


لینک خبر تکذیب دستگیری
http://www.khabaronline.ir/news-11027.aspx

نظرات 37 + ارسال نظر
هانی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 14:27

تاسف

رودسرابی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 14:33

سلام
در سایت فارس همچین خبری رو ندیدم
خداکنه صحت نداشته باشه

سحر جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 14:33

اشخاص وقتی دوست هستند و خوب که تو صف ما باشند. وقتی که صفشون جدا میشه ، باید انسان (نه مومن ) باشیم که بازهم احترامشون را نگاه داریم.
وای به حال اینکه پای قدرت هم در میان باشه.

میم جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 14:34



وااای خدا مردم از خنده . از حرفهای خامنه‌ای ...

میگه شریف‌تر از رفسنجانی سراغ نداره ... من نمی‌دونم همین حرفها رو نمی‌تونست فردای روز مناظره تو مرقد امام بزنه ؟؟؟؟!!!!!

به خدا فیلم کردن این مردم بدبخت رووووو

دقیقاْ همون حرفهای ۴ سال پیش رو داره به خورد مردم میده ... اون زمان هم بعد از انتخابات اومده بود گفته بود که به رفسنجانی تهمت نزنید در حالیکه تهمت زننده جلوش نشسته بود ...


محمد ب جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 14:44

آقای خامنه ای: اگر باز به کف خیابان بریزید هر چی دیدید از چشم موسوی دیدید!!!

رودسرابی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 14:45

اگه صحبت های رهبر در حمایت از هاشمی قبل از انتخابات گفته می شد
نتیجه انتخابات چیز دیگری بود

محسن جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 15:01

دوستان لطف کنن با اسمهای مختلف شروع به نظر دادن نکنن!! قابل توجه خانم سحر و آقای محمد ب

lawyer جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 15:03

اصلا تو فارس نیست؟!مطمئنی؟

م سبز جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 15:05

این که میگن سیاست پدر و مادر نداره همینه!!!! بازی سیاست خیلی کثیف تر از اونیه که فکرشو کنیم!!!

lawyer جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 15:08

میم جای تو بودم فکر نمیکردم ناشناس میمونم !! با ای پی چیکار میکنی

محسن جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 15:14

دوستان یه چیز فوقالعاده جالب!!!!!!!!!!
خبرگزاری فارس و خبر آنلاین این خبر رو از تو سایتشون حذف کردن!!!!!!!!!!!!!

محسن ب جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 15:18

من محسن بابزن هستم و تو نظرات با مخفف محسن ب نظر میدم اینو گفتم سوتفاهم به وجود نیاد

silent جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 15:25

waaaaaa!!!
che jaleb
oni ke ta chand mahe pish doost boode toie in chand hafte ke rafte toie time raghib alan mishe khaeen va doshmane doolate!!!

allhoma ajel levaliekal faraj !!!

lawyer جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 15:31

راستی جناب میم فقط چرا یه تیکه از حرفای رهبرو میگین /اگه دقت میکردی گفتن کارای خوبه اشخاص جای خود فساد مالی اطرافیان و بستگان هم اکیدا باید مورد بررسی قرار بگیرد/ ضمنا گفتن اگه ادامه بدن دفعه بعد با وضوح بیشتری صحبت میکنن/



یه خبر گم شده از یابنده تقاضا میشود به همه بگه کجاست

من جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 16:13

ملت عزیز ایران
شنبه راهپیمای عظیم مردمی به دعوت مجمع روحانیون مبارزدر سرتاسر کشور

در تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی با حضور میرحسین موسوی ، مهدی کروبی ، سید محمد خاتمی از ساعت 16 تا 18 در کمال آرامش وسکوت
در مراکز استانها وشهرها : از میادین اصلی شهرها

به امید تثبیت جمهوریت نظام وآزادی

ما رسانه نداریم رسانه ما قلبهای به هم پیوسته من وشماست ملت عزیز ایران
شنبه راهپیمای عظیم مردمی به دعوت مجمع روحانیون مبارزدر سرتاسر کشور

در تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی با حضور میرحسین موسوی ، مهدی کروبی ، سید محمد خاتمی از ساعت 16 تا 18 در کمال آرامش وسکوت
در مراکز استانها وشهرها : از میادین اصلی شهرها

به امید تثبیت جمهوریت نظام وآزادی

ما رسانه نداریم رسانه ما قلبهای به هم پیوسته من وشماست

گول صحبتهای امروز نماز جمعه روو نخورید ها

lawyer جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 16:50

همه به فکر خودشونن/ اینو میگن سوء استفاده ولی شما مشکلتون رای نیست به زودیم هدف معلوم میشه/فکر نکنم دیگه کسی حاظر بشه خودشو فدای خواسته های کسی که منطقی نداره بکنه/ البته ببخشیدا از رای و تقلب دیگه به کجا داره میکشه!!!! هر کس خودش باید فکر کنه /هدف از اولم تقلب نبود .فقط یه عده رو کشوندن دنبال خودشون

سحر تسبیحی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 16:54

دوستان خواهشا با اسم من نظر ندین یا اسمتونو کامل بگید چون نظرات این خانم سحر با من متفاوته

معترض IT جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 17:49

این پست رو ول کنید ولی اینو حتمااااااااااااااا ببینید

http://balatarin.com/permlink/2009/6/19/1625422

تذکر جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 19:43

با سلام
لطفا لینک خبرگزاری فارس ارائه دهید، ظاهرا این خبر ساختگی بوده و منبع درستی ندارد.
منتظر ارائه لینک هستم
ممنون از اطلاع رسانی شما

عزیز !! من اگر میدونستم از کل خبرش عکس میگرفتم ولی اینم محض اطلاعت که از صفحه خبر آنلاینه بعد از این که خبر رو حذف کردن هنوز این پیج رو رفرش نکرده بودم! که میبینی لینکش توی مطالب دیگر هست!
در ضمن خود فارس هم این خبر رو گزاشته بود ولی نمیدونم چرا جفتشون در یک زمان مشخص این خبر رو از سایتشون حذف کردن!!
http://rapidshare.com/files/246332487/untitledc.JPG.html

پ.ن : الان میتونید برین توی صفحه ی اول وبلاگ ببینین عکس خبر رو در سایت خبر آنلاین!!

م.ژ جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 19:46

این موضوعات به همسران شهید چه ربطی داره و چرا از اعتبار شهید استفاده میکنند
یاد ماجرای جنگ جمل و عایشه افتادم عایشه هم از اعتبار پیامبر استفاده کرد

واقعا متاسفم واست!!!!!!!!!
که اینطوری به خودت اجازه می دی در مورد یه همچین زنایی اینطوری صحبت کنی!!!

مدرس جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 20:03

من از خبر آنلاین دیدم، اما مثل اینکه الان نیست!
ازش Print screen گرفتم. سعی میکنم بذارم عکسشو، البته اگه با این اینترنت بشه رفت تو کنترل پنل همکلاسی!

جوادتی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 20:04

حالا این خبرو بخونید دستگیری موسوی وفرستاده شدن او به زندانهای گوانتاناما . خاتمی با رضاخان هم مدرسه ای بودن- اسناد مدارک همکار احمدی نزاد با موسیلینی-انفجار بمب ۱۰۰۰ کیلویی در شیرخوار گاه امنه اینم اخرین خبر دستیگری همسر رجایی در امستردام هلند هنگامی که در رستوران با باراک اوباما ملاقا ت میکرد . بابا این چرتا پرتا چیه شایعه میکنید من وعمه منم بلده خبر درست کنه
اقای محسن بابایی خبر ساز عین اب خوردنه
باریکلا پسر خوب

هی برو توی صفحه ی اول سایت ببین لینک خبر رو!!!
بعدش بیا اینجا خیلی محترمانه از تهمت ناروایی که از روی هیچ و پوچ بهم زدی عذر خواهی کن
تا بعدا حضوری با هم یه صحبتی داشته باشیم!!

محسن جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 20:35

پسر جون این مربوط به سایت خبر آنلاین بوده و خوشبختانه هم عکس سایتش رو دارم!!
مجبور میشی عذر خواهی کنی!!
در ضمن این مطلب توی فارس هم بوده منتها اون هم مثل خبر آنلاین حذفش کرد!!!

مدرس جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 20:47

آقای بابایی، عکس رو گذاشتم توی همکلاسی. البته از خبرآنلاین.

خانم مدرس خیلی خیلییی ممنونم ازتون!!! واقعا لطف بزرگی کردی تو دهنی محکمی بود به کسایی که تهمت زدن!!

محمدحسین باقری جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 21:06

من دقیقا نمیدونم جریان چی بوده اما خوب وبدن یک نفر در 20 سال پیش دلیل نمیشه که همسرش هم خوب باشه و بعد از 20 سال هنوز هم خوب مونده باشه

ضمنا وقتی جمیله کدیور که در اجلاس ضد انقلابی قبلا هم حضور داشته همکارشون بوده خیلی چیزها آشکار میشه

محسن بابائی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 21:10

دوستانی که نمیتونن عکس خبر رو تو وبلاگ ببینن میتونن از رپید دانلودش کنن اینم لینک دانلود عکس

http://rapidshare.com/files/246338619/e42fcbfe8f.jpg.html

شقایق شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 00:15

آقای باقری من برات متاسفم که انقدر بی منطق فکر میکنی چطوری به خودت اجازه میدی به همسر شهیدی که به خاطر منو شما جونشو به خطر انداخت تا سالیان بعد منو شما راحت زندگی کنیم متاسفم که از کسی که اطلاعی از زندگیش نداری صحبت میکنی خدا تو و امثال تورو ببخشه حیف شهید رجایی و سایر شهدا که بخاطر امثال تو جونشونو دادن با خودم عهد کرده بودم که در مورد نظرات بی منطقت تو هیچ پستی نظر ندم اما این دفعه نتونستم چون تو شورشو درآوردی و همه چی را به حد اعلا رسوندی خدا خودش ما را از دست این ظالمان رهایی بخشه الهی آمین

شقایق شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 00:17

یه مطلب دیگه در مورد حرفت که خوب بودن یه فرد به ذاتشه به شعور و رفتارشه هیچ حرفی ندارم جز اینکه بهت بگم تاسف میخورم برات.

محمدحسین باقری شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 00:56

من واقعا نمیدونم این جا چه خبره ؟

من تا میگم الف میگن چرا گفتی الف مگه نمیدونی باید یگی الفبا !

من که گفتم اصلا نمیدونم چی شده و هیچ صحبتی هم ندارم

فقط در مورد جمیله کدیور صحبت کردم

اما در هر حال خود شهید رجایی هم زنده بشه
خود امام خمینی هم زنده بشه اگه بخواد قانون رو بشکنه باید باهاش برخورد بشه یا نه؟


یه مثال دیگه براتون میزنم مگه امام حسن اما نبودند مگه امام معصوم نبودند؟
اما همسرشون چطوری بودند ؟ ایشون رو به قتل رسوندند

من فقط اونجا گفتم صرف اینکه یک نفر زن شهید باشه یا فرزند شهید باشه نمیشه که آدم خوبی باشه میشه ؟
هرفردی مسئولیت کارای خودش رو داره

در ضمن بنده به علت اینکه اصلا نمیدونم دقیقا چی شده و اصلا همسر شهید رجایی رو نمیشناسنم هیچ صحبتی درباره ایشون ندارم

حالا شما میخواید بیاید من رو بکوبید بهتره چیز دیگه ای پیدا کنید

و اون کسی هم که به شما میگه بیاید علیه من نظر بدید بهش بگید ادامه بده برای من اصلا مهم نیست

من می خوام بدونم الان این حرکت چه قانونی رو شکسته؟!!!!!!!!

بسه انقدر مغلطه!! کدومشون قانون شکنی کرده آخه؟
متاسفانه شماها عادت دارین هر اعتراضی که با مزاجتون سازگار نیست رو قانون شکنی بگین!!

شقایق شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 09:10

آقای باقری کسی به من نگفته بیام علیه شما نظر بدم گفتمم عهد کردم که اصلاً جواب نظرات شمارو ندم چون نمونه های زیادی از بحث شما با دیگران را دیدم و بحث با شما نتیجه ای نداشته هیچ وقت چون حاظر نیستین یکم از موضوع خودتون پایین تر بیایین اما من تا جایی که یادمه همیشه تو صداو سیما و در هرجای دیگه به خوبی از زنهای شهید یاد شده و بارها تقدیر کردن ازشون اما حالا در این اوضاع کشور چی شده اینا بد شدن ! ما نباید حزب باد باشیم که امروز از یکی تقدیر و روز دیگر تخریب کنیم همین حرف من همینه هیچ بحث دیگه ای هم با شما ندارم و این آخر حرف است (و هیچ وقت تا موقعی که در این دانشگاه هستم هیچ نظری راجبه نظرات شما ندارم تو هیچ زمینه)

<فاضل> شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 09:54

من با محمد حسین موافقم


محمد حسین جان به دل نگیر

من که بهت گفتم اینجا بخوای بحث کنی بی فایده هستش

چون همه می خواند فقط حرف بزنند و نمی خواند دنبال حقیقت باشند

هر مطلب و شخصی که تاییدشون کنه بهترینه و به طور بر عکسش هم منفورترین

پس خودتو ناراحت نکن و وقتتم تلف نکن

پسر جان الان این مطلبی که گفتی مصداق بارز خودتونه!!!
بیشتر تامل کنید

شقایق شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 10:54

آقای فاضل من با شما صحبت نکردم بعدم احترام خودتو نگه دارین یعنی چی همه میخوان حرف بزنند یعنی همه حرف بیخود میزنن شما فقط راست میگین انقدر درکتون به جایی رسیده (حداقل با ورود به دانشگاه) که در نظر دیگران که اصلاً ربطی به شما نداره اظهار نظر نکنید خود آقای باقری اگه حرف دارن میزنن نیازی به زبون شما نبود و درآخر من به آقای باقری هم گفتم نمیخوام بحث کنم و آخرین حرفمو زدم اما شما با دخالتت بیجاتون منو مجبور به جواب دادن کردن پس لطفاً به کاری که به شما مربوط نیست دخالت نکنید احترام خودتونم نگه دارین !

ببینید خانم شقایق ! کسانی که با صحبتهای باقری موافقن ، اعتقادشون اینه که هر کسی مخالفت کنه با عقایدشون مستحق هر گونه مجازاتی هست!!

lawyer شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 11:17

شقایق خانم شاید آقای فاضلم با شما نبود ها داشت با آقای باقری صحبت میکرد

lawyer شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 11:22

البته تفکر هر کس به خودش مربوط میشه

شقایق شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 11:26

lawyer عزیز متن ایشون مخاطبی جز من نداره من اصلاً در این 2 سال هیچ موقع نظری ندادم چون دیدم همش دعوا میشه اما اینبار نظر واقعی را گفتم ولی بعضیها فوری جانبداری میکنن این قسمت از حرف ایشون را بخوانید دوباره "محمد حسین جان به دل نگیر

من که بهت گفتم اینجا بخوای بحث کنی بی فایده هستش

چون همه می خواند فقط حرف بزنند و نمی خواند دنبال حقیقت باشند "
میدونین چرا گفتم مخاطبی جز من نداره چون من مخاطبم آقای باقری بود و کسی دیگه نظر نداده اما آقای فاضل فرمودن همه میخوان حرف فقط بزنن این به نظر من حرف جالبی نیست چون یه حرف ممکنه خیلی چیزاها رو عوض کنه در همه زمینه ها

م.ژ شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 11:53

چرا از اعتبار شهید هم برای جمع اوری رای استفاده میکنند هم بعد از جمع اوری رای‌! چرا از اعتبار شهید در جهت منافع خودشون استفاده میکنند ؟

نه عزیز !! مردم دارن از رای خودون دفاع میکنن!

دلیل نمیشه چون همسره شهید هستن نخوان از خواستشون دفاع کنن!

مغلطه رو بس کنید تورو خدا.

محمدحسین باقری شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 15:35

خانم شقایق من هم گفتم چون اصلا شناختی ندارم قضاوتی هم ندارم حالا نمیدونم دقیقا شما سر چی میخواید دعوا کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد