KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خوبی به کی آمده!! من نفهمیدم ..


من کیارش مظفری ( به دلیل محدودیت پست از اکانت خانم کرمی استفاده می کنم ) سعی کردم برای چیزی که برایم ارزش زیادی داره  ؛ هدیه بدم که الان E-mail  ها و نظراتی مبنی بر اینکه هاست رایگان تو اینترنت ریخته  و کار شما معنی نداره ؛ میبینم !!

آقایان یا خانم های ناشناس ؛ دلم میخواد یک سایت فقط یک سایت نشون بدید که هسات رایگان با C-panel  بده بهم !! خدا به داد اون مردمی برسه که بدون تحقیق ، مهر تهمت به بقیه می زنند ..




نظرات 19 + ارسال نظر
mohamad جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 12:50

salam man mohamad az ishoon darkhats kardam ba inke daneshjoye in daneshgah nistam vali ishoon be man niz yek host kamel dadaand

khoda khyereshan dahad
merci aghaye mozafary

مرجانIT جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 12:51

آقای کیارش عزیز
اگه بخوایم به حرف مردم زندگی کنیم خیلی برامون سخت میگذره و مدام باید غصه بخوریم و یه کوله بار افسوس با خودمون حمل کنیم
همه جور آدم دور و برمون هستن.
یکی بهش محبت میشه و قدر دانی هم میکنه.حالا مستقیم یا غیر مستقیم.ایناقدر شناسن
یکی محبت میشه و بعد اینکه سیر شد میره پی کارش و 4 تا حرفم پشت سرت میزنه.اینا آدمایی هستن که لحظه ای از خواست دلشون پیروی میکنن
یکیم اصلا چشم دیدن محبت رو نداره.که خوب همینطورن دیگه
بعضی اوقات برای انجام محبت باید چشمها رو بست
تهمت هرکی پذیرفتنی نیست.
مثله مثل شنیدن کی بود مانند دیدن

محبت زیادی هم عواقب داره اونم تو این دوره زمونه

برای زحماتتون و راهنماییهاتون ممنون

محسن IT جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 12:52

خانم هانی من مدیر نیستم تو این وبلاگ میشه از شما خواهش کنم مطلب این وبلاگ رو پست کنی؟
آمار دقیق تقلب در انتخابات
اما لطف کن آمار رو اول بزار که همه حوصله کنن بخونن و متوجه بشن چیه!!!!


در برخی شهرهاتعداد آرا از واجدان شرایط رای بیشتر است!
http://www.khabaronline.ir/news-10960.aspx

محسن IT جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 12:53

آقا شرمنده کیارش جان!!!
خودت به خانم کرمی بگو این رو حتما پست کنه!!!!!

چشم آقای محسن ؛ حتما اطلاع میدم .
در ضمن عضویت به عنوان نویسنده خیلی ساده است !
یک E-mail به Kntu.Blog@Gmail.Com بزنید ( اگر دانشجوی این داشنگاهید ؛ موفق باشید ) ..

شقایق جابرانصاری جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 13:01

منم واقعا برای همچین آدمایی متاسفم...!
خودتو ناراحت نکن.با نظر دوست عزیزم مرجان نیزموافقم!!

رویا IT جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 13:20

خودتون رو ناراحت نکنین! از قدر نشناسان نباید ناراحت شد!
از قدر شناسان باید دلگرم شد!

هانی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 14:39

گفتم cut !
گوش دادی؟
نه

h جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 14:58

بگم بگم بگم

یه سایت هست با سی پنل 50 مگ میده!

یه سایت هست با دایرکت ادمین 600 تا میده!

ولی خودمونیم 49 مگ بدرد چی میخوره؟!

بعد به نفع شما هم هست تعداد دامین هات میره بالا و ... آره

یه نکته هم در مورد co.cc بگم اولا تحریم ایران نیست دوما الان با پول یه ایس پک میشه دامین آی آر ثبت کرد 3500 تا 3800 این کوسی سی هم یک ساله هست بعد باید پرداخت کنید کسی که بخواد کار درست و حسابی شروع کنه دامین مهم ترین چیزه! (این اون چیز نیست)
در کل از این لطفت ممنون وتایید میشه تو ایران کسی همچین هاستی نمیده ولی یک مورد معتبر خارجی هست که مادام هم هست

h جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 15:05

البته بگم من هیچ نظر و ایمیل ناشناسی ندادم و نگفتم هاست رایگان ریخته!
اگر هم میخوای پنج شیش تا دامین رو هوا دارم میخوای هویج جوری ست کنم برات

کیارش مظفری جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 15:15

هنوزم نفمیدی من چی میگم ..

حســین رنـجــبـر ٬ نرم افزار جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 15:27

ما که نباد ازین حرفا ناراحت بشیم.

ممنون ؛ خیلی کار فوق العاده ای انجام دادی.

مدت |هاست| که من می خوام |هاست !|
ولشون کنین بزارین بزارن نظر ما هم می دیم گوش|
استفاده می کنم من در اسرع وقت

موفق باشی؛ یا باشید.

ولی ما که نفهمیدیم با کی داریم حرف می زنیم.

h جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 15:34

من قصد بدی نداشتم وبا این که نیاز ندارم از شما تشکر میکنم و توصیه میکنم دوستان حتما استفاده کنند
وقتی یه شرکت مثل enovin پنج مگ هاست رایگان میده ای کار شما قابل تقدیره

موفق باشید

محسن جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 15:54

مرسی خانم کرمی!! یادم نبود همون اوایل ثبت نام کرده بودم!! از توجهتون ممنونم

طبق قوانین همکلاسی، هر کس دو متن در روز می تونه منتشر کنه، متن های مربوط به موضوعات ستاره دار استثناء هستند، یعنی من می تونم روزی بیست تا متن در مورد دانشگاه منتشر کنم!

از صبح یه متن زدی، یه متن دیگه هنور می تونی بزنی، از طرفی همین متن چون به نحوی ربط پیدا کرده به بچه های دانشگاه و ارائه ی خدمات رایگان به دانشجویان خواجه نصیر، جزء دو متن در روز محسوب نمیشه، یعنی اگه با اسم خودت هم بود، بازم فرقی نمی کرد!

بنابراین جمله ی "به دلیل محدودیت پست از اکانت خانم کرمی استفاده می کنم" ظاهرا ناشی از عدم شناخت کافی به قوانین همکلاسی هست!

اینا رو برای یادآوری گفتم که شناخت دوستان بره بالا!

===========================

جدای از ارائه ی هاست رایگان به بچه های خواجه نصیر، کیارش که خودش طراح قالب های kntoosi.net و kntoosi.info هست، و برای طراحی این دو سایت یه قرون نگرفته، دامنه های این دو سایت رو ثبت کرده + یه هاست برای kntoosi.net که به دلیل کمبود وقت ازش استفاده نکردیم، قرار بود که همون روز یا فرداش پول رو از ستاد میرحسین و کروبی بگیریم و بدیم به کیارش و هنوز هم این پول رو نگرفتیم و تحویل ندادیم، یعنی عملا کیارش هم طراح این دو سایت بوده و هم هزینشو از جیب خودش داده، البته هنوز بچه ها دنبال گرفتن پول از ستاد هستن ولی تو این مدت ما شرمنده ی کیارش شدیم!
حالا شنیدن این حرفها لااقل برای من مفهومی نداره!

سید عباس ال طعمه جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 17:49

حرف این خار و خاشاک رو گوش نده(رییس جمهور تاثیر بدی گذاشته)
من از شما تشکر میکنم و تبریک برای تولد شیداب.حد اقل ۳۱ام افتتاح میکردی که با تولد من باشه
بازم تشکر میکنم بازم میگوم به این اغتشاش گرا گوش نده
موفق باشی

[ بدون نام ] جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 18:02

من به خانمتون پی ام دادم

هاستمو فعال میکنید؟

خانمم کیه؟
حالتون خوبه؟

سلیمه IT جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 19:25

آخی! شما خیلی لطف کردین و منم اون دفعه گفتم کار میخواستم سایتی داشته باشم تا این هدیه ارزشمندو از شما قبول کنم
دوستانو به خاطر این رفتارشون ببخشید یکم ذهناشون سیاسی شده و کم اعتماد شدن نسبت به همه چیز
بازم ممنون

سیدحسین هاشمی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 23:54

به من خوبی اومده :D
مدارکش هم موجوده


ایشالله بعد از امتحانا ایمیل براتون می فرستم

ترنم شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 15:43

مسخره ها به جای این که هدیه بدن دارن هدیه می گیرن - حالا طلبکارم شدن!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد