KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

احمدی نژاد: در جام جهانی 2010 باید جزو چهار تیم اول جهان باشیم

می توانیم در این دوره جام جهانی از گروه خود صعود کنیم؛ اما انتظار داریم تیم در دوره بعدی این جام جزو چهار تیم اول جهان باشد.

غرب با درخشش ایرانی ها مخالف است و نمی خواهد جوان ایرانی در هیچ زمینه ای بدرخشد؛ اما بازیکنان ما در صورتی که در جام جهانی نتیجه بگیرند، دو سوم مردم جهان را خوشحال می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود احمدی نژاد در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران افزود: می توانید در جام جهانی 2006 آلمان با صعود از گروه خود شگفتی ساز شوید؛ ولی انتظار داریم در دوره آینده به مرحله نیمه نهایی صعود کنید. این خواسته دور از دسترس نیست.
وی ادامه داد: نباید جام جهانی را بیش از حد بزرگ جلوه داد. بارها شاهد بودیم که رقابت های باشگاهی یا قاره ای از کیفیت بالاتری نسبت به این جام برخوردار بوده است؛ اما این رقابت ها انعکاس ویژه ای دارد و این مسئله باعث افزایش حساسیت این مسابقات شده است.
رئیس جمهوری خطاب به ملی پوشان اظهار داشت: باید قله های افتخار را فتح کنید. باید هر کدام یک تیم باشید و در عین حال بازی تیمی را نیز فراموش نکنید. بیش از آن که خود بدوید، توپ را بداونید. با یکدیگر رفتاری صمیمی داشته باشید و با توکل به خدای متعال پیش روید. نمادی از ایران هستید؛ پس مانند تمام جوانان ایرانی مستحکم و با اراده در میادین حاضر شوید.
وی تصریح کرد: ایرانی ها نشان داده اند برای رسیدن به اهداف خود همواره با یکدیگر اتحاد دارند و این ویژگی نسل جوان ایرانی است.
احمدی نژاد با درخواست از تمام ایرانی های داخل و خارج از کشور در حمایت از تیم ملی، اظهار داشت: امیدوارم ایرانی ها تیم ملی را در آلمان تنها نگذارند و با حمایت های خود بار دیگر نام ایران را در جهان پرآوازه کنند. بی شک می توانیم با حمایت تماشاگران از گروه خود صعود کنیم.
وی تاکید کرد: غرب با درخشش ایرانی ها مخالف است و نمی خواهد جوان ایرانی در هیچ زمینه ای بدرخشد؛ اما بازیکنان ما در صورتی که در جام جهانی نتیجه بگیرند، دو سوم مردم جهان را خوشحال می کنند.
رئیس جمهوری خاطر نشان ساخت: باید از هم اکنون به شناخت کاملی از حریفان در دور نخست جام جهانی برسید و با اطمینان کامل و البته با آرامش به اهداف خود دست پیدا کنید. خداوند با دل های پاک همراه است و دل های پاکی دارید. شما سمبلی از 70 میلیون ایرانی هستید و باید نام ایران را در جهان بلند آوازه کنید.
احمدی نژاد افزود: خوشحالم که آقای دادکان به جوانان میدان داده است. با تلفیق آنها و باتجربه ها می توان به نتیجه گیری در جام جهانی امیدوار بود. این جوانان می توانند آینده فوتبال ایران را تضمین کنند.
رئیس جمهوری عصر امروز با حضور در محل تمرین تیم ملی ایران به همراه ملی پوشان به تمرین پرداخت.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8412090581
نظرات 17 + ارسال نظر
بهتر که نرفتن پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 10:12

بهتر که نرفتن چون پول منو شمارو میدن به اونا به لطف آقای احمدی نژاد و آقای علی آبادی قهرمان جام جهانی شدیم

سلیمه IT پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 10:33

انشالا که شاهد چنین موفقیتهایی باشیم!

abbas پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 10:36

درود بر کارشناس ارشد کشور و پیشگویی های الهام شده از هاله های نور به او !!!!!!!

... پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 10:52

خوشم به هوش دکتر

میم پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 10:57


استراتژی دشمنان مردم ترسیدن و ترساندن است.

می خواهند جمهوری اسلامی را با حکومت ترس جایگزین کنند. بیهوده نیست که شعار میرحسین دولت امید است. پس امیدوار و شجاع و پر از رویا باشید. زندگی بدون رویا ارزش زیستن ندارد. نگذارید رویاهایتان را بکشند و برای آنها مبارزه کنید. تمام لحظه ها و ساعات در مبارزه با این کودتای سیاسی مهم اند. سریع باشید. کار امروز را به فردا، کار صبح را به عصر و کار این لحظه را به لحظه دیگر موکول نکنید. اگر لازم است شب بیداری بکشید. این روزها و تمام لحظاتشان مهم است.

اگر هیچ وسیله ارتباطی ندارید برای ارتباط حضوری و چهره به چهره از همین لحظه وقت بگذارید. اطرافیان و دور و بری ها در اولویتند. از بحثهای وقتگیر پرهیز کنید. موافقان خود را نیرو دهید و آنها را هم برای ارتباط چهره به چهره فعال کنید. با دلایل و اطلاعات پشتیبان خودتان را مجهز کنید. پیامهای استراتژیک شما اینهاست:

1- یک باند ارعاب و ترور با نفوذ در دولت، بسیج و نیروهای امنیتی است که ناامنی ایجاد می کند و تخریب اموال عمومی کار خودشان و به دستور آنها است.
2- استقلال را در کنار آزادی و جمهوری اسلامی می خواهیم و به بیگانگان اجازه دخالت در امور داخلی نمی دهیم. به دولت اجازه انگ زدن به نخبگان هم نمی دهیم.
3- میرحسین خواست اکثر ایرانیان است نه فقط تهران
4- ما ملت شجاعی هستیم. با ترساندن و ارعاب به ما توهین نکنید. قدرت اطلاعاتی و امنیتی، امانت ماست در دست شما. اگر خیانت کنید از شما می گیریم و به اهلش می دهیم. نیروهای نظامی و انتظامی فرزندان ملتند.
5- کودتای سیاسی در قالب آرای پیش-ساخته محکوم است. انتخاباتی که بر خلاف مقررات اجرا شده باطل است و شورای نگهبان قانون اساسی باید آن را ابطال کند. مساله ما شمارش چند صندوق پیش-ساخته نیست. ما خواهان تجدید انتخابات با مجریان و ناظران سالم و بی طرف هستیم.
6- نهاد روحانیت سرمایه این کشور و پشتیبان مردم بوده است. ما خواهان برداشتن سرپوش و سانسور دولت از عزت و حرّیت روحانیت ایم.

ب.ر پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:01

جک ماشاالله انتخاب نمیشد کار این اس ام اسی ها کساد میشد

اقیانوس سبز پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:07

قلم - مهندس میرحسین موسوی با انتشار بیانیه ای از مردم شریف ایران خواست برای همدردی با خانواده های شهدا و مصدومان وقایع اخیر، روز پنج شنبه با نماد سوگواری در مساجد و تکایا اجتماع کنند یا به راهپیمایی مسالمت آمیز بپردازند.



به گزارش خبرنگار قلم نیوز ، متن بیانیه میرحسین موسوی به این شرح است:

بسمه تعالی

ملت شریف ایران

همانگونه که می دانید طی روزهای گذشته و در نتیجه برخوردهای غیرقانونی و خشونت بار با منتقدان و معترضان نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری شماری از هموطنانمان مصدوم و تعدادی نیز به شهادت رسیده اند. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدا و همدردی با مصدومان و مجروحان از همگان درخواست می کنم بعد از ظهر روز پنج شنبه بیست و هشتم خردادماه به هرصورت ممکن، اعم از اجتماع در مساجد و تکایا و یا برگزاری راهپیمایی های مسالمت آمیز با استفاده از نمادهای سوگواری همدردی خود را با بازماندگان اعلام کنند و بدیهی است که خود نیز در این مراسم شرکت خواهم کرد.


ساعت 4 میدان امام خمینی(ره)

هانی پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:10

خوب رفته جام جهانی دیگه
سندشم موجوده!
فقط چشم بصیرت میخواد

بیدار پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:19

نامه مشترک میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی خطاب به رییس قوه قضائیه

۲۷ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۵۵

بسمه تعالی
حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی ، ریاست محترم قوه قضائیه
با سلام وتحیت

افزون برمکانت قوه قضاییه و محوریت آن در دادگستری وتامین عدالت و حقوق مردم فحسن توجه جنابعالی به حقوق شهروندی ومواضع منصفانه شما در قبال مسایل جاری قضایی سبب می شود که در باب قضایای نگران کننده روزهای اخیر از جنابعالی درخواست رسیدگی و پیگیری عاجل واساسی است.
درفضای اجتماعی امروز شاهد حضور مردمی هستیم که احساس می کننددر حق آنها جفاشده است ودر اعتراض خود رفتاری کاملا مدنی را نشان می دهند.
طبق گزارشهای متقن برخوردهای خشونت آمیز بااجتماعات وافرادعادی و نیز حمله به مجتمع های مسکونی و منازل مردم به جرم اینکه اعتراض خود را با ذکر مبارک الله اکبر نشان می دهند وضرب و جرح زنان ومردان وتخریب ساختمان وویران کردن ومسائلی صورت می گیرد که با هیچ یک از معیارهای قابل قبول جمهوری اسلامی سازگار نیست و نتیجه ای جز بد بینی جامعه به نظام نخواهد داشت.
علاوه بر این تهاجم به دانشگاهها و خوابگاههای دانشجویان عزیز و ضرب وشتم و دستگیری جوانان از دختر و پسر مزید برعلت شده است.مستحضریدکه در چند روز گذ شته موج دستگیری ها بدون رعایت موازین قانونی چهره های شاخص سیاسی و اجتماعی و متعهدان مردم ، تهران وشهرهای مختلف را دربرگرفته است.
دستگیری این شخصیتها وافرادکه قالبا نقش فعال و موثری در خدمت به مردم کشور وجلوگیری از خشونت ورفتارهای غیر مدنی دارندنه تنها مشکلی را حل نخواهد کردبلکه موجب تخریب افکار عمومی و تشدید نگرانی و ناآرامی ها است.
متاسفیم که اقدام های تشنج آمیز ودر پی آن برخوردهای خشن ماموران احیانا به کشتار نیز منتهی شده است.بدون تردید ایجاد چنین تشنج هایی از موارد مشکوکی است که ساحت مردم بزرگوار که رشد و رفتار مدنی خود را از جمله در راهپیمایی شکوهمند روز دوشنبه نشان داده اند از ان بری است. ما همواره مردم را به قانون و نظم و آرامش دعوت کرده ایم ودر این زمینه از جنابعالی نیز استمداد می کنیم .
از آن جناب می خواهیم که بر حکم مسئولیت شرعی وقانونی ونیز احساس مسئولیتی که در دفاع از حقوق شهروندان دارید نسبت به خاتمه دادن به وضعیت نگران کننده و تحریک آمیز کنونی و جلوگیری از برخورد خشونت آمیز با مردم وآزادی دستگیر شدگان ،هرگونه اقدام و مساعدتی را که میسر است مبذول نمائید.

میرحسین موسوی سید محمد خاتمی

ترنم پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:40

میشه - می تونیم؛ فقط باید تحمل کنیم که ملت ما هم بارکش های خوبی هستند با صبر و استقامت میشه فقط صد سال اولش سخته

محمود پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 13:02

چقدر نادانند آنان که فکر میکنند با ابطال نتیجه اتخابات وبرهم ریختن پایه واساس کشور وزیر سوال بردن قانونی که خود اگر فرداایی بر سر این جامعه بیایند باید همین قوانین را اجر کنند میتوانند استیفای حق کنند . سوال من اینست کسی که شورای نگهبان را قبول ندارد وزیر سوال میبرد در صورتی که مشروعیت همین کاندیدارا همین نهاد تعیین کرده چطور قسم کذب خورده که شرایط کانیدادتوری را دارد و به قانون اساسی اعقاد دارد در صورتی که حتی اپسیلونی به قانون اساسی اعتقاد نداردبنابراین چنین فردی نه تنها شایسته ریاست جمهوری نیست (که خدار شکر انتخاب نشد)بلکه شایسته ادراه یک جایکوچک مانند نانواییراهم ندارد چو با اصول نانوایی اشنا نیست[:

دریای قطره ها پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 15:38


هم به متنتون خندیدم هم به کامنت محمود(!!!)

راستی شرط اول رهبری عدله !!!!

سعید com پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 18:04

سلام دوستان لطفا
رأی بدید تا گوگل هم لوگوشو تغییر بده / لطفاً لینک رو برای همه ارسال کنید
لینک رای
http://whereistheirvote.x10hosting.com/
لوگو
http://whereistheirvote.x10hosting.com/images/whereIsTheirVote.jpg

معترض IT پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 19:07

اینم مثل نمودار تورم !! احتمالا از آخر منظورش بوده

فری جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 17:00

شب به خیر اقای رییس جمهور

مخابرات شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 18:04

ما رفتیم جام جهانی.خودمون حالیمون نیست. وقتی دکتر بگه حتما رفتیم.

mahmode ahmadinejad.khalibandi یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 11:35

bebinid man be shoma alaghemandam .chera mano aziat mikonin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد