KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ننگ ما؛ننگ ما؛صدا و سیمای ما

من به دعوت رهبر نیامدم... 

 

سرخط خبرها و برنامه های این روزهای صدا و سیمای میلی بر روی دو نکته متمرکز است: 

۱- حضور ۴۰ میلیونی لبیک مردم به دعوت رهبری بود!

۲- آنچه در تهران و دیگر شهرهای ایران میگذرد در واقع آشوبگری تعداد اندکی از اغتشاشگران بوده و اکثریت مردم از نتیجه اعلام شده راضی اند و خواهان کمک به دولت احمدی نژادا! 

در مورد گزاره اول که باید گفت مردم در این دوره می خواستند از آخرین فرصت خود برای حفظ حداقل های یک زندگی آزاد و دموکراتیک بهره بجویند و همچنین سیاسیون معتقد به جمهوری اسلامی نیز  می خواستند از آخرین فرصت حفظ موضوعیت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی که به باور آنها هم جمهوریت آن و هم اسلامیت آن در معرض تهدید قرار دارد؛استفاده کنند.با تاملی در مواضع و دیدگاه های رهبری به خصوص در این چند سال اخیر به نظر می رسد بخش اعظم این ۴۰ میلیون اتفاقا با نظر مخالف و متضاد با رهبری پا به عرصه انتخابات گذاشته اند.حداقل می توانم این را به جرات بگویم که من یکی به دعوت رهبر لبیک نگفتم...! 

اما اتفاقات این چند روز اخیر پس از کودتای سیاه و خونین ۲۳ خرداد (که تقریبا از قبل نیز قابل پیش بینی بود) نیز باید گفت که حضور میلیونی مردم در خیابانها در این روزها کاملا با اغتشاشات ایجاد شده که به باور خیلی ها کار سازماندهی شده کودتاچیان برای سیاه جلوه کردن اعتراضات میلیونی مرزدم صورت می گیرد؛متفاوت است.اگر صداو سیمای میلی جرات دارد چرا هیچ تصویری از این تجمعات انبوه که عمدتا با آرامش انجام می شود نشان نمی دهد و در مقابل تصویر آتش گرفته یک اتوبوس را صدها بار نشان می دهد؟ 

نکته بعدی در تبلیغات این رسانه کودتاچیان ارتباط دادن اعتراضات مردمی با خارج از کشور با پخش تحریف شده و غیر واقع مواضع دولت های اروپایی و آمریکاست.در این مورد نیز مضحک بودن ادعای صدا و سیمای میلی کانلا آشکار است.اولا حمایت آنها از آزادیخواهی مردم ایران مربوط به خودشان است و مردم ایران بدون حمایت آنها نیز برای اعاده حق تضییع شده خود خواهد ایستاد؛ثانیا در مورد ابزار تاسف آنها از سرکوب مردم نیز باید رگفت هر انسان عاقل ‌و آزاده ای از چنین سرکوبی به رنج آمده و واکنش نشان می دهد. 

 

 صدا و سیما این روزها به طور تمام عیار به بازوی رسانه ای کودتاچیان تبدیل شده و با تحریف؛دروغ پردازی؛و تهییج احساسات عمومی به کمک موفقیت این کودتای ننگین آمده است. این ملت این خیانت آشکار این رسانه و مدیران آن را که با پول مردم علیه مردم فعالیت می کند؛نخواهند بخشید و  نام این رسانه به همراه تمامی مدیران ارشد و نهادها و قدرتهای مافوق آن به عنوان یکی از عوامل کودتای ۲۳ خرداد در تاریخ ثبت خواهد شد...

نظرات 12 + ارسال نظر
خم سه چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 20:51

همین طور که اقای خمسه به عنوان یک خود فروش عرض میکنند باید من هم اعلام کنم ایشان در مغزشان را بسته اند و ۲۴ ژای ماهواره نشسته ووطن فروش هستند. پاکش نکن اقای ازادی بیان

میم چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 21:08



بهتر است دوستانی که از قاتلین حمایت می‌کنند این فیلم را ببینند ...

http://www.ireport.com/docs/DOC-272782

هادی چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 21:27

بلا شک، کثیف‌ترین تلویزیون دنیا، تلویزیزن ملی میلی ایران است!
دوستی لینک عکس تبلیغ پرس تی‌وی (که تلویزیون تبلیغی جمهوری اسلامی ایران با افکار مشخص به زبان انگلیسی‌ست) را در متروی لندن برایم فرستاده بود.. که البته فیلتر شده و من به طریق دیگری آن را دیدم! سؤال اینجاست که آیا بی‌بی‌سی فارسی هم اجازه تبلیغ در متروی تهران را دارد؟!
اساساً این روزها جواب این سؤال کاملاً واضح است!!!!!
تلویزیون به این کثیفی در هیچ جایی سراغ ندارم.. بعضی وقتها دروغ‌های تلویزیونی به حدی زننده است که تو حتی نمی‌توانی آن را در ردیف‌های بعد از تلویزیونهای شنیع پرنو هم قرار دهی!
متاسفم!!!

abbas چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 22:08

انتشار آراء دکتر محسن رضائی از سوی وزارت کشور همراه با یک ناباوری عمومی از میان مردم و به خصوص در میان هواداران این کاندیدا شده است.

به گزارش خبر نگار تابناک و بر اساس خبر ارسالی از سایت شخصی دکتر رضایی،جمعی از هواداران دکتر محسن رضائی با همکاری سایت رسمی ایشان،درصدد ثبت نام از هواداران و رأی دهندگان به وی برآمدند.
در ادامه این خبر آمده است ،از کلیه کسانی که به دکتر محسن رضائی رأی داده اند تقاضا می شود فرم مورد نظر را که به همین منظور تعبیه شده پر کنند.
در این خبر از کسانی که به دکتر رضایی رای داده و خواستار صیانت از آراء خود هستند خواسته شده با مراجعه به سایت شخصی ایشان به آدرس (وب سایت شخصی دکتر رضایی http://www.rezaei.ir/) و یا آدرس(طرفداران محسن رضایی - همکاری ملی برای پاسداشت جمهوری اسلامی http://www.nazarsanji.ws/) نسبت به ثبت نظر خود اقدام کنند.

منبع سایت تاب نا ک

بهت زده چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 22:09

ننگ ما ننگ ما
صدا و سیمای ما

هانی چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 22:44

کسی که هنوز خودش مشروعیت نداره دیگه دعوتش چیه؟
اصلا فکر نمیکردم با ۷۰ سال سن بخواد اینجوری ...!
صبر اومد (عافیت باشه)
رهبریت قوی امام خمینی بودن!
منم دعوت این مقام بزرگوار رو لبیک نگفتم!
فک کنم از دین خارج شدم !
شایدم کفر گفتم ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 22:49

منم به دعوت ایشون نرفتم
لابد مرتد هستم

هانی چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 22:53

لابد اگه مارو بکشن ۷ در بهشت بروشون واز میشه!
نه اینکه کفر گفتیم و منافقیم و خائنیم و شرک ورزیدیم و اینا!
اراذل اوباش ها شرف دارن به اینا!

هانی چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 23:04

اینا منظورم صدا سیماس با این گندکاریش

م.ت پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 03:04

فعلا که به کوری چشم همتون دکتر احمدی نژاد ، این سرباز راستین ولایت رای آورده!!!
حالا هی بریزید تو خیابونو بگید تقلب شده و همچین اراجیفی بنویسید.

دکتر اسکویی پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:08 http://www.sily.blogfa.com

با سلام
تا مشخص شدن نتیجه انتخابات هر شب بانگ الله اکبر سر می دهیم .

*جناب آقای موسوی ،

آنان که در مقابل شما ایستاده اند ، توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند *

امام خمینی ( ره ) صحیفه نور - جلد ۲۱ صفحه ۱۹۹ - ۱ مهر ۱۹۶۳


درورد بر احمدی بت شکن پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:59

چقدر نادانند آنان که فکر میکنند با ابطال نتیجه اتخابات وبرهم ریختن پایه واساس کشور وزیر سوال بردن قانونی که خود اگر فرداایی بر سر این جامعه بیایند باید همین قوانین را اجر کنند میتوانند استیفای حق کنند . سوال من اینست کسی که شورای نگهبان را قبول ندارد وزیر سوال میبرد در صورتی که مشروعیت همین کاندیدارا همین نهاد تعیین کرده چطور قسم کذب خورده که شرایط کانیدادتوری را دارد و به قانون اساسی اعقاد دارد در صورتی که حتی اپسیلونی به قانون اساسی اعتقاد نداردبنابراین چنین فردی نه تنها شایسته ریاست جمهوری نیست (که خدار شکر انتخاب نشد)بلکه شایسته ادراه یک جایکوچک مانند نانواییراهم ندارد چو با اصول نانوایی اشنا نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد