KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

هاستیگ رایگان ؛ هدیه به تمام دانشجوبان دانشگاه خواجه نصیر

هدیه تولد شیداب (shidab)

هاستیگ رایگان ؛ هدیه به تمام دانشجوبان دانشگاه خواجه نصیر

چون در توانم و بود و server  داشتم و تولد شیداب  نیز  هم بود ؛

قرار شد به داشنجویان داشنگاه که تمایل به داشتن یک سایت یا یک وبلاگ شخصی دارند ؛ هاستینگ هدیه بدم ، فقط لازمه که شما یک دامنه از قبل داشته باشید ./


فضایی که به شما اختصاص داده میشه ؛ همه امکانات یک سایت کامل را داراست .

49 MB  فضا به همراه پشتیبانی از E-mail  شخصی ، بانک داده ، PHP  ، و و و ..


اگر دامنه ندارید :


4.500 تومان دامنه .ir

8,000 تومن دامنه .com

6,000 تومان دامنه .net ; .info ; .name. 


این کم هزینه ترین روش برای رسیدن به یک سایت شخصی است ؛

دامنه های دیگر دارای قیمت هایی بیشتر بوده توصیه نمیکنم ؛ اگر دامنه های دیگری را دوست میدارید میتونید از اینجا خود سایت  مارون  قیمت و شرایت اونو چک کنید .ولی در هر حال ؛ کم هزینه ترین راه همون چند تایه بالایی که گفتم


لازمه بگم که در دنیای اینترنت دامنه به عنوان یک شناسه شرطی لازم است و همه باید داشته باشند ؛ و خرید و فروش آن سودی برای کسی جز 2 شرکت آمریکایی ندارد ..

در این میان تا حدی سود یا بهتر بشه  گفت  سود دلالی نصیب فروشندگان میشه ؛ که من دقیقا همون قیمتی کا باید به اون دو تا شرکت آمرکایی تصفیه کنم  رو در بالا  نوشتم تا بتونم این هدیه رو به همه بچه ها برسونم .

دامنه  .ir  رو  خوشبختانه از داخل کشور ثبت و پشتیبانی میشه ؛ ولی این دامنه را به دلایل تحریم های احاتمالی در هنگام پیوند توصیه نمیکنم .


برای ثبت دامنه با همین قیمت ها به من میل   art@kiafilm.com    بزنید. یا به وبسایت مارون بروید : http://maroonhost.com



وقتی شما صاحب یک دامنه شدید ؛ میتونید از این هدیه استفاده منید و سایت شخصی هود را را اندازی کنید ..

برای راه اندازی و دریافت این هدیه به همان آدرس میل بزنید و subject رو "هدیه شیداب" بنویسید  تا در اولین فرصت این هدیه رو به شما دانشجویان گرامی تقدیم کنم .


به امید روز های شادی

کیارش مظفری .





نظرات 15 + ارسال نظر
امیر رباط چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 17:34

بالاخره خاجه یا خواجه
جفتشون دوتاست یا یکی
ممنون
با آرزوی توفیق برای کیارش جانم

تشکر :) انشالله در مواقع فوق EZTERAR از اکانت شما هم استفاده میکنیم ..

حسین محمدی نصرآبادی چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 17:34 http://www.kntu.blogsky.xom/?postid=6969

نویسنده: هانیه کرمی
به امید روز های شادی

کیارش مظفری .



به به
چه همکاری ای
تا آخر متن در تعجب بودم که خانم کرمی کی زدند تو کار هاست اینا

آخه دو تا پست هام پر شده بود ؛ مجبور شدم از اکانت ایشون استفاده کنم .. اگه یکی دیگ با اکلنت ایشون بزنم بعد اکانت آقای رباط هم دارم ؛...

حسین محمدی نصرآبادی چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 17:39 http://www.kntu.blogsky.xom/?postid=6969

بلی خبر دارم
موفق باشید
هزار تا پست مفید هم بزنید ما خوشحال میشیم

سید مرتضی قاسم پور چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 17:49

راه خوبیه برای جلب مشتری

نظرم همین الان عوض شد ! آره این راه یه جوری تبلیغ غیر علنی میتونه باشه ؛ برای گروه های دیگه .. داشنجو ها که free میگیرن .. میرن نوش جونشون ..
ممنون wink ./

سوسن sanaye چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 17:50

هانیه جان لحنتونم تغییر کرده جدیدنا

من شرمنده مظفری هستم :پی.

امیر رباط چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 18:23

اکانت چیه بیا جونمونم میدیم برات کیارش جان

تو جون بخواه
فقط اراده کن
کیه که بده

ممنون

پگاه چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 18:29 http://kermanshahit.blogsky.com/

من که جزو خواجه نصیر نیستم چی؟
برم بمیرم؟
به خدا من از همه بیشتر لازم دارم.

من خیلی راجب این موضوع فکر کردم ؛ به خدا دلم نیامد این هدیه رو همه خواهم داد ...

مرجان IT چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 18:43

وقتی روزهای خوب از راه میرسد
دلمان گشاد شد

سوسن sanaye چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 18:44

مینویسی هانیه کرمی
خونده میشه کیارش مظفری

بله ؛ دقیقا ..

سلیمه IT چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 19:27

ایکاش یه domain داشتم!
اونوقت هزینه این فضا چی میشه؟ کی میده و تا کی؟

فضا هدیه است دیگه .. هدیه ..

یه سوال چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 19:43

خب آقای مظفری حالا این پولشو باید به کی بدم؟

به من میدید براتون میفرستم ..

رویا IT چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 19:44

وای چه توپ!! مرسی از دامین و مرسی از خبر!

هانی چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 20:53

کیارش از دست تو

هانی چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 20:54

واسه یه لحظه تعجب کردم

ح.در پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 20:06

توی اینترنت هاست رایگان پره ، با این سیاست کار شما معنی نداره
موفق باشید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد