KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

قوانین همکلاسی را مرور کنیم!

همکلاسی های عزیز:


وبلاگ همکلاسی دارای یک سری قوانینی است که برای ایجاد نظم و با تایید اعضا وضع شده است. یکی از این قوانین ، قانون طول معیار است:

 

بند ج-2 : تا پنج دقیقه بعد از انتشار متن، سرویس دهنده همکلاسی حق اعمال بند ج-2 را نخواهد داشت، بدیهی است نویسنده ی متن تا پنج دقیقه فرصت دارد که طول متن را به میزان طول معیار یا کمتر کاهش دهد.


سرویس دهنده ی همکلاسی در مورد اعمال بند ج-2 قوانین موظف است متن را چرکنویس نماید، نویسنده ی متن می تواند طول متن چرکنویس شده را با انتقال قسمتی از متن به ادامه مطلب یا... به میزان طول معیار یا کمتر کاهش داده و سپس آن را مجددا منتشر نماید.


منبع: قوانین همکلاسی 


دوستان عاجزانه خواهشمندم یک بار قوانین همکلاسی را با هم مرور کنیم تا دیگر شاهد این گونه سو ءبرداشت از سوی نویسندگان و خواننده ها نباشیم:


"عزیزم از مدعی بزرگ آقای توکلی بپرس! متاسفم که تحمل یه پست توی یه وبلاگ رو ندارید و دم از آزادی کلام می زنید و نسبت به فیلترینگ معترض می شین!

آقای توکلی از صمیم قلب برلتون متاسفم... دلم خیلی گرفت!"


به امید جامعه ای قانون مند!!

نظرات 13 + ارسال نظر
M سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 14:28

من متوجه نمیشم میشه بیشتر توضیح بدید؟ الان کجا قانون شکنی شده؟

دوست خوبم دلیل انتشار این متن قانون شکنی نبود بلکه سوء ظن ایجاد شده بعد از اجرای قوانین بوده است!

گرچه فکر میکنم مرور قوانین به هرچه بیشتر قانون مند بودن همه کمک خواهد کرد!

حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 14:33

به علت سرعت بد اینترنت در هنگام انتشار چند بار گیر کرد و مجبور به رفرش شدم و به همین علت متنم چند بار منتشر شد! عذرخواهی میکنم!

حمید توکلی، فناوری اطلاعات سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 14:40 http://www.KNToosi.com

همکلاسی گرامی!

همکلاسی وب سایت نیست، وبلاگ است!

قانون طول معیار جدید نیست ولی دوبار اصلاح شده است، قانون اصلاح شده جدید است!

سوء ظن از سوی نویسنده ی متن نبوده، خانم فتاحیان نه تهمتی زده اند و نه اعتراض خاصی کرده اند، فقط یک سوال ساده پرسیده اند!

قوانین همکلاسی مرتبا به روزآوری می شود و طبیعی است که دوستانی چون خانم فتاحیان که ظاهرا مدتی به همکلاسی سر نمی زدند از به روزآوری قوانین بی اطلاع باشند، ضعف در اطلاع رسانی باعث این مشکل می شود که سعی شد با اختصاص یک زیر دامنه به نام صفحه مدیران این مشکل تا حدی حل شود! Admin.kntoosi.com

وقتی سوء تفاهمی پیش می آید، یا باید مثل خانم فتاحیان سوال کنیم تا سوء تفاهم از بین برود و یا باید سکوت کنیم تا سوء تفاهم ها روی هم انباشته شود، قطعا کار خانم فتاحیان علاوه بر رفع سوء تفاهم، خاصیت دیگری نیز دارد:

سرویس دهنده ی همکلاسی ابزار زیادی برای کنترل همکلاسی دارد و الزاما باید احساس کند که ناظر دارد، اگر نباشد سوال ها، اعتراض ها و انتقاد ها به سرویس دهنده، طبیعی است که سرویس دهنده فکر کند که ناظر ندارد، و اگر سرویس دهنده خود را بی ناظر ببینید، دچار اشتباهات بزرگی خواهد شد!

ممنون از یادآوری قوانین توسط شما و سوال به حق خانم فتاحیان، موفق و موید باشید!

حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 15:01

جناب آقای توکلی عزیز:

اگر سرعت نت به من این اجازه را بدهد که وارد پنل بلاگ اسکای شود در اسرع وقت قسمتهایی از متنم را (همچون وب سایت ، واژه ی جدید برای قانون طول معیار و.. ) را اصلاح خواهم کرد.

بنده سوال خانم فتاحیان را سوء ظن تلقی نکرده ام! بلکه برداشت اشتباه یکی از دوستان را ( که در آخر متنم هم ذکر شده) مثال زدم.

از تذکر بجای جناب عالی متشکرم!

هانی سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 15:03

مرسی بابت یاداوری

حمید توکلی، فناوری اطلاعات سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 15:12 http://www.KNToosi.com

یکی از دوستان پیام دادن و پرسیدن که: منظورت از سرویس دهنده اونجایی که گفتی دچار اشتباهات بزرگی خواهد شد، کیه؟

برای رفع سوء تفاهم لازمه اینجا هم پاسخ بدم، منظور بنده به خودم بوده و نه شخص دیگری، قصدم این بود که اهمیت انتقاد را توضیح دهم و بگویم هر جا خواستید انتقاد کنید، بکنید!

بنده و ان شاالله سرویس دهنده هایی که بعد از من، مسئولیت اجرای قوانین را به عهده خواهند گرفت، نیازمند انتفاد هستیم، منظور بنده به هیچ عنوان به دوستان عزیزی که در کنارم به پنل مدیریتی دسترسی داشته و همکاری کرده و بسیار یاری دهنده هستند، نبوده است، نه الان و نه در گذشته هیچگاه به سرویس دهندگان همکارم اعتراضی نداشته ام و هیچ اشتباهی از جانب آنان ندیده ام، اگر هم حرفی با آنان داشته باشم، به خودشان خواهم گفت و لزومی نیست که در میان عموم با چند نفر صحبت کنم!

موفق باشید!

رویا IT سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 15:48

مرسی حوریه جون! !!

رام سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 15:50

من توصیه میکنم به جای 11 خط بشه 12 خط ... چون من بیشتر مطلبهایی که میخوام بنویسم و ادامه نداشته باشه! 12 خط کمتر نمیشه
یا پشیمون میشم و یا کل موضوع رو عوض میکنم تا یک خط جبران بشه
همین دیگه

حمید توکلی، فناوری اطلاعات سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 15:59 http://www.KNToosi.com

با افزودن یک خط به طول معیار مشکلی حل نمیشه!

رام سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 20:13

حمید فقط یه نخ ببخشید یعنی یک خط بیشتر عدد 12 قشنگه ها

چندمی گیری صحبت نکنی!؟

امیر پورنصرت چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 18:50

می گید من به اینا چی بگم ؟ صد دفعه بهشون گفتم طول متن رو رعایت کنید خب رعایت نمی کنند. دیوووووووووونم کردند.
می زنم همه شونو از اینجا اخراج می کنم. حرص آدم رو در میارن.

محمد نقشه برداری چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 17:48 http://zemzemh.blogsky.com

من سر در نیاوردم اگر قراره قوانینی رعایت شود موقع اعلام قبول عضویت ارسال شود تذکرهای بعدی مثل این که ببخشید یری جایی برای کاری و بگن این کار و نکنی!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد