KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

Free VPN--وی پی ان رایگان--Ultra VPN

۱- این نرم افزار به هیچ عنوان نرم افزار جاسوسی نیست!

۲-اگه کسی مشکلی در استفاده از اون داره می تونم راهنماییش کنم در قسمت نظرات.

۳-من خودم ازش استفاده می کنم و هیچ مشکلی نداشتم.

۴-در ضمن مغایرتی با قوانین اینترنت کشور ندارد.

حتما با VPN آشنا هستید؟

در اینجا می خوایم به معرفی یه سایت بپردازیم که VPN مجانی و نا محدود ارائه می دهد

بدین صورت که یک نرم افزار با حجم 900 کیلوبایت که در ادامه مطلب لینکش موجود هست دانلود کرده و در سایت نیز یک اکانت جدید می سازید و از اینترنت آزاد لذت می برید


برای ثبت نام در سایت روی این لینک کلیک کنید:


  Register


برای دانلود نرم افزار روی این لینک کلیک کنید: 


Ultara VPN



توجه: پس از دانلود نرم افزار و نصب , آیکون آن در status bar ظاهر می شود

روی آن راست کلیک کرده و Connect روبزنید

نام کار بری و پسوردی که در سایت ثبت نام کرده اید را واردکنید

پایان

نظرات 62 + ارسال نظر
سلیمه IT پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 12:51

وای این واقعا عالیه!
من vpn ماهی 3500 تومن میخرم و نمی دونستم میشه رایگان هم از این سرویس استفاده کرد!
اگه تونستم نصب و استفاده کنم خبرتون میکنم!
خیلی ممنون

م.ژ پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 13:10

اعوذ باا.. من نفسی

m3n پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 13:17

merci
amma omidvaram dorost masraf beshe

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 13:22

عزیز من زود اصلاح کن و گرنه همکلاسی توسط ربات فی/لتر میشه

وی پی ان غیر قانونی نیست

حمید توکلی، فناوری اطلاعات پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 13:42 http://www.KNToosi.com

اینگونه متن ها قوانین همکلاسی را نقض نمی کند اما به لحاظ شرایط مبهم قوانین اینترنتی کشور، بهتر است چنین متن هایی در همکلاسی منتشر نشوند!
موفق باشی!

احمد کریمی پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 14:26

خیلی ممنون.اونوقت یه سئوال سرعتش به چند کیلوبایته؟

تا ثیر زیادی در سرعت شما نخوهد داشت
البته مطمئنا که سرعت شما اندکی پایین خاهد آمد

امین پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 14:50

سلام
جالب بود.
ولی برای استفاده از اینترنت آزاد راه های زیادی وجود داره.
ا-سایت های فیلتر شکن
2-برنامه های فیلتر شکن که معروف ترینشون هم که اغلب استفاده میکنند u94.exe و freegate و .........
3-پروکسی چنجرها که از همه ی این موارد بهتره.

@a پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 15:27

من الان دارم از این استفاده با وی پی ان پولی خیلی فرق داره از نوع کانکت شدن گرفته تا سرعت و...

من وی پی ان پولی دارم بهترین خاصیتش ای اپی استاتیک هست ولی در کل خوبه اگر بعدا فرق نکنه

محمود پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 17:16

مواظب باشید این برنامه با ثبت ای پی شما حتی منزل شما را هم می تواند پیدا کند این یه برنامه جاسوسی است دانلود نکنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید

بابا چرا داد می زنی
دوستان نترسید
هیچ مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد
IP شما در هر سایتی امکان دارد ثبت شود
حتی در این نظرات وبلاگ!
چه ربطی داشت دوست عزیز که اینو گفتی؟

سلیمه IT پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 19:22

برای من برنامه اش نصب نمیشه!
میشه یکم راهنمایی کنین؟ وسطش گیر میکنه و هیچ اروری هم نمیده
از بابت استفاده هم خیالتون راحت! من باهاش کار میکنم! (work)
جالبه بدونین که اوایل باهاش تبلیغات میرحسین میفرستادم و سایتهای حامی میرحسینو در می آوردم! (راستش حدود 100هزار تومن بهم داده بودن که در حجم انبوه براشون تبلیغات کنم . برای 1000 تا از وبلاگهای حامی که خودم جمع کرده بودم تبلیغ بفرستم و من با vpn اینکار رو کردم که گوگل گیر نده!)
اما الان برای ارسال حجم انبوه ایمیل بهش نیاز دارم
ممنون از راهنماییتون

کجاش گیر می کنه؟
با این توضیحی که دادین چه راهنمایی بکنم
من خیلی جا ها نصب کردم و مشکلی نداشت
شما تمام مرورگر ها رو ببندید و کانکشن باز هم نداشته باشید
در یوزر Admin ویندوز امتحان کنید
در ضمن در هنگام نصب وقتی گیر کرد
صفحه نصب را جابجا دهید! و در پنجره ای که در پشت صفحه باز شده
Continue anyway را کلیک کنید
اگه مشکلتون حل شد بفرمایید؟

سلیمه IT پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 19:25

یه سوال: شما خودتون از این سرویس استفاده کردین؟
جاسوسی نباشه حالا؟!

جاسوسی چیه
این همون وی پی انی هست که شما خریداری می کنید
این رایگانشه همین
موفق باشید

محسن ب پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 19:35

بله در این که شکی نکنید حالا مثلا چی داریم که بخواد ازمون جاسوسی کنه ! کردیت کارت که نداریم باید یه چیزی هم بهمون بده

سابین پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 19:50

بسیار عالی....
خوش به حالش که بخواد جاسوسی کنه!
منم بازی

امیر A² جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 08:21

This file is not a malware

امیر A² جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 08:37

اگه میخواید بدونید که این برنامه مالویر (Malware) هستش یا نه باید بهتون بگم که نیست!
مسلما شما میگید از کجا میدونی؟
منم میگم یه سر به لینکی که آخر این نظر گذاشتم یه نگاه بندازید.
بعد شما بررسی میکنید و میبینید که درست گفته بودم!
این فایل هه رو توسط 40تا آنتی ویروس و در تاریخ 12/06/09 چک کردم.
بله 40تا
خب یه نگاه به لینک پایین نظرم بزنید دیگه.
قبل از هر چیز از شما دوستان گرامی که مسلما بیشتر از من از اینترنت و کامپیوتر و این چیزا سر در میارید باید خواهش کنم که لطفا بعد از خوندن این نظر تو دلتون نگید: « بابا هنر کردی. این همه آب و تاب دادی همینو میخواستی بگی! تو همین یه دونه رو بلدی! » و امسال این جملات!

از خودم هم به خاطر این عمل تشکر میکنم
http://tiny.cc/ttxWy

امید شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 13:23

آقا من با chrome سایتشو باز کردم این پیغام رو داد

The site's security certificate is not trusted!
You attempted to reach www.ultravpn.fr, but the server presented a certificate issued by an entity that is not trusted by your computer's operating system. This may mean that the server has generated its own security credentials, which Google Chrome cannot rely on for identity information, or an attacker may be trying to intercept your communications. You should not proceed, especially if you have never seen this warning before for this site.

امیر A² شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 17:52

امید خان
وقتی وارد سایتی میشوید که https هستش و مرورگرتان پیغام میدهد که (The site's security certificate is not trusted!) "گواهینامه ی امنیت این سایت اعتبار ندارد" شما باید عملیات زیر رو انجام بدید:

دکمه ی "Proceed Anyway" رو بزنید و کار تمام است!

امیر A² شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 17:58

*عمل

و بعد از این اقدام مرورگرتان روی عبارت https یک خط قرمز میکشد.

علت اینکه مرورگر این پیغام رو میده اینه که اون سایت واقعا secure نیست.
( تو پرانتز واسه دوستانی که تمایل دارند بدونند https مخفف چیه عرض میکنم که مخفف "Hyper text terminal protocol secure" هستش)

عسل یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 13:36

اصلا کار نمی کنه که نشد یه بار یه ایرونی یه چی فیری بزاره و درست کار کنه یا جاسوسی نباشه.

سینا- مهندس برق جمعه 26 آذر 1389 ساعت 13:47

دوست عزیز این لینک اصلاً باز نمیشه

‌ایران شنبه 4 دی 1389 ساعت 00:09

من نصب کردم کانکت هم زدم ولی باز فیلتر دارم چرا؟؟؟ CONNECTING هم میگه هست ولی سایتها باز فیلتر

fArId شنبه 11 دی 1389 ساعت 20:35 http://www.f-dvd.blogsky.com

سلام دوست خوبم ممنون از اینکه این پست رو گذاشتی ، من خیلی وقته که وی پی ان استفاده میکنم ولی هر 2 هفته باید اکانت جدید بگیرم حالا این اکانتی که معرفی کردی استفاده میکنم امیدوارم که جواب بده
به من هم سر بزن خوشحال میشم

علی شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 16:28

سلام سایتش باز نمیشه؟ راهنمایی کنید لطفا؟؟؟؟

برق یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 19:15 http://newsoheiladsl.blogfa.com

سلام من نمیتونم این رو دانلود کنم ممنون میشم به ایمیلم ارسل کنی با ارز تشکر.

هاشم شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 20:17

سلام این سایتی که گذاشتین باز نمیشه

لطفا آدرس صحیحش رو برام به ایمیلم ارسال کنید

خیلی متشکرم

آقایی الکترونیک پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 21:03

با سلام دوست عزیز وقتی connect رو میزنیم تو قسمتی که قصد داره IP رو تغییر بده یکسره نوشته هایی مبنی بر تکرار فرایند تغییر رو نشون میده و اتفاقی نمی افته
راهنمایی کنید ممنون

تهمینه چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 14:15

سلام قسمت ثبت نام واسه من نمیاد میشه بگین مشکل کجاست؟

گیتا سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 17:52

سلام
هر دولینک باز نمیشه!!ارور میده.راهنمای کنید لطفا

کارشناسی نرم افزار شنبه 13 فروردین 1390 ساعت 00:38

آقا دمت گرم خیلی باهالی، مخصوصا اون ماهی های بالای صفحه خیلی قشنگه

وحید آقا یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 18:35



Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on '88.185.184.19' (4) in /var/www/ultravpn/newaccount.php on line 65
The service is temporarily down. Please try again later

وحید آقا یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 18:36

وای ای پیم رو فهمیدید
نگران نباشید تو کافی نتم

نرم افزار سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 16:17

من نب کردم ولی هر کاری میکنم کانکت نمیشه

peyman mahr شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 13:57

nemitonam account besazam chekar konam

sir7 سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 13:06

من برنامه رو دانلون کردم ولی تو بخش ساختن اکانت، بعد از زدن دکمۀ create this account واسم این پیغام میاد:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on '88.185.184.19' (4) in /var/www/ultravpn/newaccount.php on line 65
The service is temporarily down. Please try again
later

من جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 07:42

منم همون مشکل بالایی رو دارم
create this account واسم این پیغام میاد:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on '88.185.184.19' (4) in /var/www/ultravpn/newaccount.php on line 65
The service is temporarily down. Please try again

ایلیا جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 07:49

منم همین مشکل دارم خداییش میگم
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on '88.185.184.19' (4) in /var/www/ultravpn/newaccount.php on line 65
The service is temporarily down. Please try again
چیکار کنیم ما نامردااااااااااا

نیروی گریز از مرکز چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 17:27

http://www.pic.iran-forum.ir/images/g3jow1vl5w18gaw7exa.jpg
موقع ثبت نام این ارور رو میده چکار کنم

محسن پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 08:52

سلام
موقع رجیستر کردن
کانکشن نمیسازه
چی کار کنیم؟

باتشکر

نرگس.ریاضی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 21:59

سلام.ببخشید من موفق به دانلود شدم اما هرچه تلاش کردم نتونستم درسایت ثبت نام کنم.
انگاراصلا ارتباطش برقرار نمیشه.
لطفا کمکم کنین
مرسی

میلاد خاکساری ـ کامپیوتر سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 00:29 http://www.miladkhaksari.tk

سلام با تشکر از شما می خواستم بدونم چرا یوزر پس منو واسه ثبت نام قبول نمی کنه لینکتون

سوال فنی یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 02:41

سلام
دوستان من هرچی میرم سایت تا ثبتنم بکنم نمیشه و همش ایراد میده :

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on '88.185.184.19' (4) in /var/www/ultravpn/newaccount.php on line 65
The service is temporarily down. Please try again later.

البته برنامه رو دانلود کردم ولی چون نمی تونمثبت نام کنم نمی تونم استفاده کنم! ب زحمت یکی از دوستان یوزر و ژسوردش رو بگه تا ما هم استفده کنم یا اینکه یه اکانت عمومی یکی از دوستان ایجدبکنه و ایج اطلاع بده تا کسانی که مثل مننمی تونن ثبت نام کنن از ان یوزر و پسورد استفاده کنن

ممنون

حقوق پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 03:03

وی پی ان رایگان می خوام

رامین کارشناسی نرم افزار کامپیوتر یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 13:49

سلام من وقتی می خوام اکانت جدید بسازم ارور زیر رو میده
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on '88.185.184.19' (4) in /var/www/ultravpn/newaccount.php on line 65
The service is temporarily down. Please try again later

چیکارش کنم لطفا راهنمایی کنید. ممنون

بنده خدا جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 20:35

سلام

برای ثبت نام ارور میده

نمیتونم

راهنمایی کنید.

محمد تجربی دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 13:08

سایت عضویت باز نمیشه

شیر فرهاد چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 15:19

سلام من نتونستن اکنت بسازم سایتس نمیره یه کمکی بن
fotros1991@yahoo.com

بهنام گرافیک پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 03:21

بابت معرفی سات وی پی ان ممنونم مرسی

فضولی؟ پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 10:16 http://danialboy.waphall.com

سلام بابا این که کار نمیکنه دلتون خوشه ارور میده اینو
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on '88.185.184.19' (4) in /var/www/ultravpn/newaccount.php on line 65
The service is temporarily down. Please try again later

اگه کسی میدونه چجوری باید ثبت نام کرد بهم یه ایمیل بده ممنون بای
danialboy23@yahoo.com

ًnima پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 23:36

Chera nemiyay soualaro Javab bedi tarsoo knob nemishe sabtenam kard

مریم - کامپیوتر جمعه 17 تیر 1390 ساعت 17:07

سلام
می شه یه کمکی به من بکنید نرم افزار رو دان می کنم ولی چیزی نمی یاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد